Wat doet een marketing strateeg?

Marketing strategen stellen vragen. Heel veel vragen. Op die manier weten ze wat nodig is om samen de juiste richting en propositie te bepalen. De strategen werken met een brede visie, die ze aanvullen met specialistische kennis uit ons marketingteam. Wat mag je verwachten?

  • Groeidoelen in kaart brengen. Waar willen we staan over een jaar? Wat is realistisch op korte termijn?
  • Persona’s en customer journey opzetten. Op welke doelgroep ligt de focus en hoe gaan we hen overtuigen?
  • Marketingplan maken en prioriteiten bepalen. Welke specialisten en resources hebben we nodig?
  • Doelen en planning bewaken, strategie bijsturen. Strategy is execution.

Op zoek naar een specifieke specialist?

Serge de Sousa

Serge is co-founder van Whello. Met zijn bedrijfskundige inzicht kijkt Serge verder dan het marketinggedeelte bij een bedrijf alleen: “Het DNA van een organisatie moet overal in terugkomen.”

Lees meer over Serge

Nasser Al Kamouchi

Nasser is co-founder van Whello. In zijn rol als marketing strateeg, helpt al jaren merken aan een sterke merkpositionering en bedenkt hij campagnes rondom de klantreis.

Lees meer over Nasser

Lieke Schwitzner

Ze ging van influencer marketing naar marketingstrateeg. Dat zorgt er ook voor dat ze zo goed bij Whello past: veel gevoel voor positionering.

Lees meer over Lieke
Merel Janssen

Merel Janssen

Merel is altijd nieuwsgierig naar alles en iedereen om zich heen. Met haar leergierige mentaliteit achterhaalt ze precies wat klanten willen, voegt vernieuwende ideeën toe en komt zo tot een mooi groeiplan.

Lees meer over Merel

Reinier Landstra

,

Van websites tot complete huisstijlen, van advertenties tot e-mailtemplates. You name it, Reinier maakt overal iets moois van! Hij voelt goed…

Lees meer over Reinier
Rene Whello

René Hoogendoorn

Als marketing strateeg luistert hij de hele dag al koffiedrinkend naar (potentiële) klanten. Hij verheldert hun vraag, denkt met ze mee en stelt vervolgens mooie groeiplannen op.

Lees meer over René
Jouw gezicht & naam hier?

Jouw gezicht & naam hier?

Zie jij jezelf wel als onderdeel van Whello? Schrooooom dan niet, en solliciteer direct!

Onze vacatures

Onze klanten beoordelen Whello met een:

4.8 / 5

Mooie merken aan het woord

Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

Kitty - Scienta

Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

Marijn - Leger des Heils

Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

Sander Kok - Vicky

Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

Daniel - Keesing Technologies

Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

Ruud Weekers - Arend Auto

Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

Robin - Antenna Groep

Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

Koen Gijzel - Koentact

Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

Mirco Pruyser - BP College

Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

Maaike - Tandarts Jordaan

Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

Daniela Fantaziu - Top Employers Institute