De laatste online marketing tips

Bij Whello delen wij graag onze online marketing tips en tricks met jou! Op onze blog lees je regelmatig handige weetjes om jouw website zichtbaar en vindbaar te maken en te houden. Zo blijf jij altijd op de hoogte van de nieuwste online ontwikkelingen en trends!

Filter op een specifiek vakgebied

Categories:
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
loader

Replatforming: De ultieme gids voor webshops

9 min / ,

Als je webshop steeds langzamer wordt of de kosten de pan uit rijzen, is het waarschijnlijk tijd voor replatforming. Maar wat is replatforming precies, wanneer is het er tijd voor en waar moet je op letten? In deze uitgebreide gids…

lees meer

Marketing Attribution Trends in 2021

4 min / ,

Marketing attribution heeft betrekking op de specifieke acties die een klant uitvoert om zich te informeren over een product en het overgaan tot actie (conversies). Marketing attributie geeft jou als marketeer inzicht in de customer journey van jouw kopers. Het…

lees meer

In 4 stappen naar een B2B marketing strategie

4 min / ,

Het probleem met B2B marketing is dat veel bedrijven nog bezig zijn zoals ze dat gewend zijn van uit de jaren ’90. Mensen opbellen, koud langsgaan of op een beurs gaan staan en hopen dat ze opvallen. Feit is, dat…

lees meer

Top 10 beste marketing podcasts (Nederlandstalig)

3 min / , , ,

Tegenwoordig zijn er zoveel podcasts, dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet. Daarom hebben wij onze favoriete marketing podcasts voor jou op een rijtje gezet! In de Whello top 10 podcasts, vind je de beste Nederlandstalige…

lees meer
Hoe Googlebot werkt

Het nieuwe Google Crawlstatistieken Rapport

3 min /

Op 24 november 2020 lanceerde Google eindelijk haar langverwachte nieuwe crawlstatistieken rapport in Google Search Console. Google heeft het rapport geüpdatet, zodat website-eigenaren beter begrijpen hoe Googlebots hun website lezen. Sinds de komst van de vernieuwde Google Search Console in…

lees meer

Google Analytics 4: Waarom je direct moet overstappen

4 min / , ,

Google Analytics is wellicht de meest gebruikte tool voor marketeers wereldwijd. Toch zijn de grote upgrades spaarzaam gebleken. We zitten nu pas in de derde grote revisie (van Universal Analytics naar Google Analytics 4). Google Analytics 4 is in ontwikkeling sinds…

lees meer
wat is google shopping

Google Shopping Organic: Dit is hoe het werkt

2 min / ,

Google Shopping stelt de zoekresultaten open voor onbetaalde organische vermeldingen. Dit betekend dat er een breed nieuw segment van Google Search beschikbaar is. Voor marketeers en e-commerce verkopers kan dit de organische omzet vergroten. Voordat je hiermee aan de…

lees meer

Onze 7 beste content marketing strategie tips

3 min /

Content marketing is het verspreiden van unieke content om zo de aandacht van jouw doelgroep te grijpen en vast te houden. Dat kan op allerlei manieren, als er maar een sterk verhaal achter zit. Wat wil je vertellen? Waarom wil…

lees meer

Onze klanten beoordelen Whello met een:

5 / 5

Onze blije klanten aan het woord

Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

Daniel - Keesing Technologies

Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

Ruud Weekers - Arend Auto

Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

Robin - Antenna Groep

Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

Koen Gijzel - Koentact

Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

Sander Kok - Vicky

Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

Mirco Pruyser - BP College

Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

Maaike - Tandarts Jordaan

Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

Daniela Fantaziu - Top Employers Institute