De laatste online marketing tips

Bij Whello delen wij graag onze online marketing tips en tricks met jou! Op onze blog lees je regelmatig handige weetjes om jouw website zichtbaar en vindbaar te maken en te houden. Zo blijf jij altijd op de hoogte van de nieuwste online ontwikkelingen en trends!

Filter op een specifiek vakgebied

Categories:
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
loader

Whello zet 8.000.000+ stappen voor Made Blue

1 min /

De maand mei stond bij ons in het teken van beweging. Als ambassadeur van Made Blue zetten we ons 31 dagen lang in voor schoon drinkwater. Hoe? Door te wandelen en sporten! Al die beweging zetten we om naar liters…

Meer details

8 schrijftips voor teksten die wél werken

4 min /

Schrijven kan iedereen. Maar iemand overtuigen met een goed stuk tekst of zelfs een korte zin is een stuk lastiger. Hoe doet zo’n tekstschrijver dat toch? Copywriter Dieuwertje is een ster in schrappen en raakt de juiste snaar bij ieder…

Meer details

Growth hacking: 3 voorbeelden uit de praktijk

4 min /

Growth hacking lijkt soms een beetje een buzzword uit de start-up wereld, maar wat is het nu eigenlijk? Als growth marketeer bij Whello experimenteer (lees; growth hack) ik erop los voor opdrachtgevers. In dit artikel leg ik je uit…

Meer details
Made Blue X Whello

Wij slaan de vinnen ineen met Made Blue

1 min /

Bij Whello zijn we gek op water. En op drankjes. Liefst met een bubbel of een schuimkraag. De toegang hiertoe is alleen echt niet voor iedereen zo vanzelfsprekend. Als ambassadeur van Made Blue zorgen we er samen voor dat…

Meer details

Studenten werven met een student journey strategie

2 min /

Vanaf het moment dat een student zijn onderwijskeuze overweegt, duurt het nog tussen de 6 en 18 maanden, totdat de student zich daadwerkelijk inschrijft. Geen wonder, het kiezen van een opleiding is een life-changer. Bewust zijn van alle touchpoints…

Meer details

SEO contentstrategie: hoe je met content hoge ogen gooit in Google

3 min / ,

Contentmarketing blijft winnen aan populariteit onder B2C en B2B bedrijven. Maar liefst 93% van de B2B bedrijven en 86% van de B2C bedrijven ziet contentmarketing als de succesfactor achter hun marketingstrategie. Daarnaast is het de beste methode om te werken…

Meer details
vacature visual

8 tips voor een killer recruitment marketing strategie

4 min /

In een markt waar talent schaars is en waar goede werknemers de bedrijven voor het kiezen hebben, is een recruitment marketing strategie essentieel. Als bedrijf wil je jezelf namelijk neerzetten als de beste werkgever waar talenten zich graag bij willen…

Meer details

Zorgmarketing: 7 tips om meer cliënten te werven

4 min /

Als je actief bent in de zorg, dan ben je vast op de hoogte van de toenemende concurrentiestrijd die er plaatsvindt tussen zorgaanbieders. Door de invoering van marktwerking in de zorg is het belangrijk geworden om je online te onderscheiden.…

Meer details

Onze klanten beoordelen Whello met een:

4.8 / 5

Onze blije klanten aan het woord

Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

Daniel - Keesing Technologies

Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

Ruud Weekers - Arend Auto

Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

Robin - Antenna Groep

Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

Koen Gijzel - Koentact

Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

Sander Kok - Vicky

Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

Mirco Pruyser - BP College

Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

Maaike - Tandarts Jordaan

Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

Daniela Fantaziu - Top Employers Institute