Ontdek de laatste online marketing tips

Onze marketing professionals delen regelmatig hun marketing tips en tricks. De blog staat vol artikelen over marketingstrategieën, SEO, Social, content en website best practices. Zo blijf jij als marketeer altijd op de hoogte van de nieuwste online ontwikkelingen!

Filter op een specifiek vakgebied

Categories:
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
loader
Copywriting_vacatures_Whello

Met deze 5 tips schrijf je een pakkende vacaturetekst!

4 min /

Wat heb je liever: Een handjevol goede kandidaten voor je openstaande functie? Of 50 sollicitanten die niet matchen? De eerste stap naar een goede selectie is je vacaturetekst. Wat blijkt: de gemiddelde vacaturetekst in Nederland scoort een bedroevend…

Meer details

Website optimaliseren voor leadgeneratie: Een complete gids

4 min / ,

Je website staat niet voor niets online. Het is de bedoeling dat je er concrete leads uit haalt. Dat zijn bijvoorbeeld aanvragen, bestellingen, ingevulde contactformulieren of echte afspraken. Oftewel: jouw website is bedoeld voor leadgeneratie, voor echte conversies.…

Meer details
sportmarketing-voorbeelden

Sportmarketing: 6 tactieken om je merk te laten scoren

5 min /

Als sportmerk of organisator van een sportevent ben je continue op zoek naar manieren om je doelgroep te activeren. Dát is waar sportmarketing om de hoek komt kijken. Winnen is wat je wilt! Maar dan niet op het…

Meer details
Tony-s-Chocolonely-gamification-voorbeeld

Hoe zet je gamification marketing in? 3 handige voorbeelden!

5 min / , ,

Wie houdt er nu niet van spelletjes? Van FIFA tot mens-erger-je-niet, Rummikub of Wordfeud. Games zijn leuk om te spelen en zelfs een tikkeltje verslavend. Je gaat door totdat je de beloning of het volgende level hebt bereikt.…

Meer details
wat-is-leadgeneratie

Wat is leadgeneratie? Een complete gids voor marketeers

7 min / ,

Je producten aan de man brengen; hoe doe je dat? Twintig jaar geleden waren er nog salesmedewerkers die de hele telefoongids afgingen in de hoop dat iemand zou toehappen. Tegenwoordig kun je gelukkig veel gerichter geïnteresseerden aanspreken én…

Meer details
NGO-website-;aten-maken-notforprofit

Hoe ziet een goede non-profit-website eruit? 5 voorbeelden

4 min /

Niet alleen voor commerciële organisaties is een steengoede website cruciaal. Ook non-profitorganisaties kunnen niet zonder een website die bijdraagt aan hun missie en die mensen aanspreekt. Zo kunnen ze hun missie beter uitdragen, donateurs werven en mensen betrokken…

Meer details
werken_bij_website_laten_maken_B2B

7 tips voor een succesvolle werken-bij-website

5 min /

De ‘Werken bij’-website. Als werkgever kun je niet zonder. Nu de banen voor het oprapen liggen, willen sollicitanten maar al te graag weten waarom ze juist voor jou moeten werken. Dat vraagt om meer dan alleen een overzicht…

Meer details
3H-model_Whello_hero_hub_hygiene

3H-model: Hero, Hub en Hygiene – hoe gebruik je dit slimme marketingmodel?

5 min / , , ,

De 3 H’s. Misschien heb je er al eens van gehoord. Ze staan voor Hero, Hub en Hygiene. Wat dat met marketing te maken heeft? Nou, het 3H-model is een van de meest gebruikte modellen in contentmarketing. Het…

Meer details

Onze klanten beoordelen Whello met een:

4.8 / 5

Mooie merken aan het woord

Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

Kitty - Scienta

Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

Marijn - Leger des Heils

Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

Sander Kok - Vicky

Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

Daniel - Keesing Technologies

Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

Ruud Weekers - Arend Auto

Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

Robin - Antenna Groep

Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

Koen Gijzel - Koentact

Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

Mirco Pruyser - BP College

Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

Maaike - Tandarts Jordaan

Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

Daniela Fantaziu - Top Employers Institute