
Onze media strategie?
We stellen een mediastrategie op basis van de customer journey op. Want alleen je doelgroep bereiken is niet voldoende. We overtuigen je doelgroep door met remarketing steeds opnieuw te triggeren.
We stellen KPI’s vast en beslissen welke kanalen we inzetten met welke timing. Bij dit concrete plan horen ook deadlines en prognoses. Daarin adviseren onze mediaspecialisten jou op basis van eerdere ervaringen met andere snelgroeiende merken.
Als full-service media bureau bieden wij de volgende diensten aan

Samenwerken met mediabureau Whello?
Vanuit ons kantoor in de Houthavens in Amsterdam werken met meer dan 25 specialisten aan mediacampagnes. We weten uit ervaring dat je alleen succes boekt als je co-creëert met ons. Wie anders begrijpt de nuances van de doelgroep beter dan jij? Verwacht daarom een intensieve en leerzame samenwerking met ons team.
Mediacampagnes uitbesteden aan Whello
- Designers en copywriters in-house voor een complete campagne
- We werken o.a. met Google’s DV360, Facebook ads en Outbrain voor maximaal bereik
- We combineren online en offline door slim gebruik te maken van digitale billboards
- Profiteer van onze ervaringen met andere snelgroeiende merken
We creëren een strategie op basis van de customer journey. We bedenken samen hoe we de doelgroep eerst inspireren om ze vervolgens te overtuigen.
Vervolgens zetten we een mediaplan op: welke doelgroep gaan we hyper-targeten? Hoe zetten we het budget slim in? We creëren op basis van de customer journey aantrekkelijke advertenties en bouwen een campagne op.
Laten we dat even nuanceren. We maken gebruik van een medium zolang deze digitaal in te boeken is en we kunnen sturen op data. Zo zijn billboards weer helemaal in doordat je ze digitaal kunt inboeken. En er ontstaan steeds meer mogelijkheden om met digitale radio gericht te targeten.
We beginnen altijd met een ‘discovery’-fase. Door meetings, bezoeken aan je bedrijf en marktonderzoek analyseren we jou en je concurrenten.
Whello biedt bedrijven de voordelen van alle marketingdiensten onder één dak. Naast mediaspecialisten hebben wij bijvoorbeeld ook designers en conversiespecialisten in-house om jouw beeldmateriaal en landingspagina’s te optimaliseren.
In de strategiefase leggen we de doelstellingen vast, zoals de maximale kosten per conversie. Zo komen we er vervolgens snel achter welke campagnes bijdragen aan het succes en welke niet winstgevend zijn.