Onze media strategie?

We stellen een mediastrategie op basis van de customer journey op. Want alleen je doelgroep bereiken is niet voldoende. We overtuigen je doelgroep door met remarketing steeds opnieuw te triggeren.

We stellen KPI’s vast en beslissen welke kanalen we inzetten met welke timing. Bij dit concrete plan horen ook deadlines en prognoses. Daarin adviseren onze mediaspecialisten jou op basis van eerdere ervaringen met andere snelgroeiende merken.

Als full-service media bureau bieden wij de volgende diensten aan

whello contact serge de sousa
Serge de Sousa


    Meer leadsMeer webshop salesMeer merkbekendheidSterke contentNieuwe brandingNieuwe website


    In de ochtendBegin van de middagEind van de middag

    Samenwerken met mediabureau Whello?

    Vanuit ons kantoor in de Houthavens in Amsterdam werken met meer dan 45 specialisten aan mediacampagnes.

    Mediacampagnes uitbesteden aan Whello

    • Designers en copywriters in-house voor een complete campagne
    • We werken met een combinatie van Display ads, Social ads, en Native ads voor een maximaal bereik
    • We combineren online en offline door slim gebruik te maken van digitale billboards en radioreclame
    • Profiteer van onze ervaringen met andere snelgroeiende merken

    We creëren een strategie op basis van de customer journey. We bedenken samen hoe we de doelgroep eerst inspireren om ze vervolgens te overtuigen.

    Vervolgens zetten we een mediaplan op: welke doelgroep gaan we hyper-targeten? Hoe zetten we het budget slim in? We creëren op basis van de customer journey aantrekkelijke advertenties en bouwen een campagne op.

    We maken gebruik van een medium zolang deze digitaal in te boeken is en we kunnen sturen op data. Zo zijn billboards weer helemaal in doordat je ze digitaal kunt inboeken. En ontstaan er steeds meer mogelijkheden om met je radiospotjes gericht te targeten.

    Whello biedt bedrijven de voordelen van alle marketingdiensten onder één dak. Naast mediaspecialisten hebben wij bijvoorbeeld ook designers en conversiespecialisten in-house om jouw beeldmateriaal en landingspagina’s te optimaliseren.

    In de strategiefase leggen we de doelstellingen vast, zoals de maximale kosten per conversie. Zo komen we er vervolgens snel achter welke campagnes bijdragen aan het succes en welke niet winstgevend zijn.

    Succesvolle funding campagne
    Fastned

    Fastned is Europa’s grootste snellaadbedrijf, met snellaadpalen op de gunstigste plekken Europa. Om deze duurzame snellaadstations te kunnen bouwen geeft Fastned obligaties uit. De taak aan Whello om potentiële investeerders te vertellen over deze mooie kans. Het doel? €15 miljoen voor Fastned. Het resultaat? €30 miljoen.

    Onze klanten beoordelen Whello met een:

    4.8 / 5

    Mooie merken aan het woord

    Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

    Kitty - Scienta

    Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

    Marijn - Leger des Heils

    Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

    Sander Kok - Vicky

    Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

    Daniel - Keesing Technologies

    Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

    Ruud Weekers - Arend Auto

    Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

    Robin - Antenna Groep

    Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

    Koen Gijzel - Koentact

    Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

    Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

    Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

    Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

    Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

    Mirco Pruyser - BP College

    Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

    Maaike - Tandarts Jordaan

    Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

    Daniela Fantaziu - Top Employers Institute