Onze media strategie?
We stellen een mediastrategie op basis van de customer journey op. Want alleen je doelgroep bereiken is niet voldoende. We overtuigen je doelgroep door met remarketing steeds opnieuw te triggeren.
We stellen KPI’s vast en beslissen welke kanalen we inzetten met welke timing. Bij dit concrete plan horen ook deadlines en prognoses. Daarin adviseren onze mediaspecialisten jou op basis van eerdere ervaringen met andere snelgroeiende merken.
Als full-service media bureau bieden wij de volgende diensten aan
Samenwerken met mediabureau Whello?
Vanuit ons kantoor in de Houthavens in Amsterdam werken met meer dan 45 specialisten aan mediacampagnes.
Mediacampagnes uitbesteden aan Whello
- Designers en copywriters in-house voor een complete campagne
- We werken met een combinatie van Display ads, Social ads, en Native ads voor een maximaal bereik
- We combineren online en offline door slim gebruik te maken van digitale billboards en radioreclame
- Profiteer van onze ervaringen met andere snelgroeiende merken
We creëren een strategie op basis van de customer journey. We bedenken samen hoe we de doelgroep eerst inspireren om ze vervolgens te overtuigen.
Vervolgens zetten we een mediaplan op: welke doelgroep gaan we hyper-targeten? Hoe zetten we het budget slim in? We creëren op basis van de customer journey aantrekkelijke advertenties en bouwen een campagne op.
We maken gebruik van een medium zolang deze digitaal in te boeken is en we kunnen sturen op data. Zo zijn billboards weer helemaal in doordat je ze digitaal kunt inboeken. En ontstaan er steeds meer mogelijkheden om met je radiospotjes gericht te targeten.
Whello biedt bedrijven de voordelen van alle marketingdiensten onder één dak. Naast mediaspecialisten hebben wij bijvoorbeeld ook designers en conversiespecialisten in-house om jouw beeldmateriaal en landingspagina’s te optimaliseren.
In de strategiefase leggen we de doelstellingen vast, zoals de maximale kosten per conversie. Zo komen we er vervolgens snel achter welke campagnes bijdragen aan het succes en welke niet winstgevend zijn.
Succesvolle funding campagne
Fastned
Fastned is Europa’s grootste snellaadbedrijf, met snellaadpalen op de gunstigste plekken Europa. Om deze duurzame snellaadstations te kunnen bouwen geeft Fastned obligaties uit. De taak aan Whello om potentiële investeerders te vertellen over deze mooie kans. Het doel? €15 miljoen voor Fastned. Het resultaat? €30 miljoen.