Onze media strategie?

We stellen een mediastrategie op basis van de customer journey op. Want alleen je doelgroep bereiken is niet voldoende. We overtuigen je doelgroep door met remarketing steeds opnieuw te triggeren.

We stellen KPI’s vast en beslissen welke kanalen we inzetten met welke timing. Bij dit concrete plan horen ook deadlines en prognoses. Daarin adviseren onze mediaspecialisten jou op basis van eerdere ervaringen met andere snelgroeiende merken.

Als full-service media bureau bieden wij de volgende diensten aan

Steven Neeteson

    Challenge us


    Meer leadsMeer merkbekendheidMeer inzicht in dataNieuwe brandingNieuwe website
    Wil je direct contact met ons?

    Ok nice!
    Laat je gegevens achter en we bellen je!


    In de ochtendIn de middagIn de avond

    Samenwerken met mediabureau Whello?

    Vanuit ons kantoor in de Houthavens in Amsterdam werken met meer dan 25 specialisten aan mediacampagnes. We weten uit ervaring dat je alleen succes boekt als je co-creëert met ons. Wie anders begrijpt de nuances van de doelgroep beter dan jij? Verwacht daarom een intensieve en leerzame samenwerking met ons team. 

    Mediacampagnes uitbesteden aan Whello

    • Designers en copywriters in-house voor een complete campagne
    • We werken o.a. met Google’s DV360, Facebook ads en Outbrain voor maximaal bereik
    • We combineren online en offline door slim gebruik te maken van digitale billboards
    • Profiteer van onze ervaringen met andere snelgroeiende merken

    We creëren een strategie op basis van de customer journey. We bedenken samen hoe we de doelgroep eerst inspireren om ze vervolgens te overtuigen.

    Vervolgens zetten we een mediaplan op: welke doelgroep gaan we hyper-targeten? Hoe zetten we het budget slim in? We creëren op basis van de customer journey aantrekkelijke advertenties en bouwen een campagne op.

    Nee. Ok, soms. Laten we dat even nuanceren.

    We maken gebruik van een medium zolang deze digitaal in te boeken is en we kunnen sturen op data. Zo zijn billboards weer helemaal in doordat je ze digitaal kunt inboeken. En er ontstaan steeds meer mogelijkheden om met digitale radio gericht te targeten.

    We beginnen altijd met een ‘discovery’-fase. Door meetings, bezoeken aan je bedrijf en marktonderzoek analyseren we jou en je concurrenten.

    Whello biedt bedrijven de voordelen van alle marketingdiensten onder één dak. Naast mediaspecialisten hebben wij bijvoorbeeld ook designers en conversiespecialisten in-house om jouw beeldmateriaal en landingspagina’s te optimaliseren.

    In de strategiefase leggen we de doelstellingen vast, zoals de maximale kosten per conversie. Zo komen we er vervolgens snel achter welke campagnes bijdragen aan het succes en welke niet winstgevend zijn.

    Marketingstrategie & webdesign
    MeteoGroup

    Meteogroup wilde een omslag maken van het leveren van maatwerk naar kant-en-klare weerdata-producten. Omdat online marketing-expertise intern ontbrak, schakelden zij Whello in om de strategie en uitvoering hiervan op te tuigen. So we did!

    Bekijk de hele case
    Marketing strategie

    Onze klanten beoordelen Whello met een:

    4.8 / 5

    Onze blije klanten aan het woord

    Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

    Daniel - Keesing Technologies

    Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

    Ruud Weekers - Arend Auto

    Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

    Robin - Antenna Groep

    Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

    Koen Gijzel - Koentact

    Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

    Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

    Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

    Sander Kok - Vicky

    Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

    Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

    Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

    Mirco Pruyser - BP College

    Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

    Maaike - Tandarts Jordaan

    Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

    Daniela Fantaziu - Top Employers Institute