De laatste online marketing tips

Bij Whello delen wij graag onze online marketing tips en tricks met jou! Op onze blog lees je regelmatig handige weetjes om jouw website zichtbaar en vindbaar te maken en te houden. Zo blijf jij altijd op de hoogte van de nieuwste online ontwikkelingen en trends!

Filter op een specifiek vakgebied

Categories:
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
loader

Local SEO: Een complete gids om lokaal gevonden te worden

7 min /

Lokale SEO – of op zijn Engels local SEO – is voor ondernemers met een of meerdere fysieke locaties een enorme kans. Lokale vindbaarheid wordt namelijk steeds belangrijker door de stijgende hoeveelheid lokale zoekopdrachten. Bedenk zelf maar eens hoe vaak…

Meer details

Wat is PPC? En hoe zet je het in?

2 min / ,

Pay-per-click advertising (PPC) is in de afgelopen tien jaar het toonbeeld geworden van efficiënte marketing. Of het nu gaat om het bereiken een doelgroep met sociale media of gericht adverteren binnen Google. Pay-per-click advertising is een model van internetmarketing waarbij…

Meer details
afweging cms platformen

De 4 populairste CMS platforms voor webshops in 2021 (vergelijking)

8 min / ,

Wil je een webshop beginnen of overstappen op een ander platform (replatforming)? Dan zie je al snel door de bomen het bos niet meer, omdat er zoveel opties zijn. Daarom zetten we in deze blog de populairste CMS platforms van…

Meer details
b2b leads aantrekken

B2B leadgeneratie tips: De 9 beste tactieken voor 2021

7 min / ,

Als B2B-bedrijf haalde je de meeste leads waarschijnlijk uit beurzen en fysieke meetings. Nu er minder beurzen zijn, is het tijd om je online marketingstrategie daarop aan te passen. Er zijn namelijk veel meer manieren om nieuwe klanten te bereiken…

Meer details
shopify logo

Adverteren op Spotify: Een uitgebreide gids met onze 3 beste tips

4 min /

Spotify is een muziekstreamingdienst van Zweedse makelij. De dienst is actief in 78 landen en heeft inmiddels 191 miljoen maandelijkse gebruikers (!). Van alle gebruikers maakt 38 procent gebruik van de gratis variant, met advertenties. Spotify heeft een zeer betrokken…

Meer details
vacature visual

11 bewezen SEO recruitment tips voor je website

6 min /

Vindbaarheid in Google is essentieel bij het aantrekken van de juiste kandidaten. Heb jij naar jouw inzien sterke vacatureteksten, maar worden deze niet gevonden door de beoogde doelgroep? De reden hiervoor zou kunnen zijn dat de vacature niet geoptimaliseerd is…

Meer details

Adverteren op Pinterest? 4 tips voor een succesvolle campagne

3 min /

Adverteren op het inspiratieplatform Pinterest is sinds april 2019 mogelijk in Nederland. Pinterest staat natuurlijk bekend als hét platform om inspiratie op te doen voor je interieur. Ondertussen is het platform uitgegroeid tot meer dan alleen dat. Maandelijks heeft Pinterest…

Meer details
hg producten

HG gaat in zee met Whello: “Van reactief naar proactief, positief en inspirerend.”

2 min /

Met 60 jaar ervaring en bijna 300 succesvolle schoonmaakproducten is HG hét top-of-mind merk rondom schoonmaakproblemen. Een echte probleemoplosser in nood. Maar HG is meer dan dat. Met een nieuwe positionering zet het merk zich neer als positieve inspiratiebron in…

Meer details

Onze klanten beoordelen Whello met een:

4.8 / 5

Onze blije klanten aan het woord

Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

Daniel - Keesing Technologies

Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

Ruud Weekers - Arend Auto

Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

Robin - Antenna Groep

Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

Koen Gijzel - Koentact

Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

Sander Kok - Vicky

Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

Mirco Pruyser - BP College

Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

Maaike - Tandarts Jordaan

Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

Daniela Fantaziu - Top Employers Institute