Waarom user-generated content onmisbaar is voor je marketing?

5 min / , , / Nasser Al Kamouchi

User-generated content (UGC) is dé nieuwe vorm van mond-tot-mondreclame. Het betekent dat jouw klanten zelf content maken over je product

Lees meer

11 tips voor een virale TikTok-strategie

2 min / / vivian

TikTok is hot. En als het ijzer heet is moet je ‘t smeden, dus we delen het geheim van de

Lees meer
shopify logo

Adverteren op Spotify: Een uitgebreide gids met onze 3 beste tips

4 min / / Nasser Al Kamouchi

Spotify is een muziekstreamingdienst van Zweedse makelij. De dienst is actief in 78 landen en heeft inmiddels 191 miljoen maandelijkse

Lees meer

Adverteren op Pinterest? 4 tips voor een succesvolle campagne

3 min / / Nasser Al Kamouchi

Adverteren op het inspiratieplatform Pinterest is sinds april 2019 mogelijk in Nederland. Pinterest staat natuurlijk bekend als hét platform om

Lees meer
reddit advertenties

Adverteren op Reddit: Onze top 4 tips

3 min / / Nasser Al Kamouchi

Facebook of Instagram is vaak het eerste waar we aan denken als we het hebben over social advertising platformen. Maar

Lees meer

Top 10 beste marketing podcasts (Nederlandstalig)

3 min / , , , / Nasser Al Kamouchi

Tegenwoordig zijn er zoveel podcasts, dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet. Daarom hebben wij onze

Lees meer
whello-linkedin-ads-blog

Adverteren op LinkedIn: wanneer is dit een goed idee voor jouw bedrijf?

4 min / / Nasser Al Kamouchi

LinkedIn advertenties hebben bij veel mensen de reputatie erg duur te zijn. Nu klopt het dat klikprijzen over het algemeen

Lees meer

Verbergen van likes op Instagram: welke invloed heeft het op jouw bedrijf?

3 min / / Lisa

Je kent het vast wel: heb je hard je best gedaan op een mooie foto voor Instagram. Krijgt ‘ie maar

Lees meer

Onze klanten beoordelen Whello met een:

4.8 / 5

Mooie merken aan het woord

Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

Kitty - Scienta

Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

Marijn - Leger des Heils

Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

Sander Kok - Vicky

Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

Daniel - Keesing Technologies

Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

Ruud Weekers - Arend Auto

Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

Robin - Antenna Groep

Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

Koen Gijzel - Koentact

Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

Mirco Pruyser - BP College

Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

Maaike - Tandarts Jordaan

Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

Daniela Fantaziu - Top Employers Institute