3H-model_Whello_hero_hub_hygiene

3H-model: Hero, Hub en Hygiene – hoe gebruik je dit slimme marketingmodel?

5 min / , , , / Selina van Tunen

De 3 H’s. Misschien heb je er al eens van gehoord. Ze staan voor Hero, Hub en Hygiene. Wat dat

Lees meer
B2B_doelgroep_targeting_blog_Whello

B2B campagne via Google Ads? Zo werkt het

3 min / , , / Selina van Tunen

LinkedIn is de afgelopen jaren gekroond tot hét B2B platform binnen (PPC) advertising. Dat is ook niet vreemd gezien de

Lees meer

Internationale marketing strategie: Een complete gids

4 min / , / Nasser Al Kamouchi

De stap naar het buitenland kan een mooie, maar ook ingewikkelde avontuur zijn vol met hobbels, tegenslagen en successen. Wij

Lees meer

Een gids met 11 Valentijnsdag marketingtips voor je webshop

3 min / , / vivian

Valentijnsdag is een uitgelezen kans voor marketeers om ermee te adverteren, zeker in de e-commerce. De liefde hangt in de

Lees meer

De valkuilen van persona’s en hoe ze te vermijden

4 min / , / vivian

Stel je voor: je hebt een bedrijf en je verkoopt producten of diensten aan je doelgroep.  In een persona geef

Lees meer

Marketingplan maken in 12 stappen – voor marketing managers

8 min / / Nasser Al Kamouchi

In mijn rol als marketingstrateeg bij Whello heb ik de afgelopen jaren samengewerkt met diverse marketingmanagers. Ik heb managers gezien

Lees meer
Orthocenter-Cases-Nieuwe website

Marketing in de zorg: 7 zorgmarketing strategieën

4 min / / vivian

Met goede marketing maak je jezelf zichtbaar als zorgorganisatie, trek je nieuwe patiënten aan en wek je vertrouwen bij bestaande patiënten. Maar zorgmarketing is om meer redenen cruciaal. We leggen het je uit!

Lees meer
vacature visual

In 5 stappen naar een sterke employer branding strategie

4 min / , / vivian

Benieuwd hoe je met een slimme employer branding strategie de juiste sollicitanten aantrekt en je werknemers enthousiast houdt? In 5 stappen laten we je zien hoe je jouw organisatie aantrekkelijk maakt voor kandidaten.

Lees meer

Onze klanten beoordelen Whello met een:

4.8 / 5

Mooie merken aan het woord

Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

Kitty - Scienta

Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

Marijn - Leger des Heils

Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

Sander Kok - Vicky

Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

Daniel - Keesing Technologies

Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

Ruud Weekers - Arend Auto

Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

Robin - Antenna Groep

Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

Koen Gijzel - Koentact

Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

Mirco Pruyser - BP College

Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

Maaike - Tandarts Jordaan

Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

Daniela Fantaziu - Top Employers Institute