De laatste online marketing tips

Bij Whello delen wij graag onze online marketing tips en tricks met jou! Op onze blog lees je regelmatig handige weetjes om jouw website zichtbaar en vindbaar te maken en te houden. Zo blijf jij altijd op de hoogte van de nieuwste online ontwikkelingen en trends!

Filter op een specifiek vakgebied

Categories:
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
loader

De enige online marketing strategie die echt werkt

4 min /

Consumenten en bedrijven maken hun keuzes door online te oriënteren. Om hen te bereiken en te overtuigen moet jij online indruk maken. Ondanks alle kansen die online marketing biedt, kan het ook best een overweldigende wereld zijn. Want waar moet…

lees meer

ITP update: Cookies in Safari verdwijnen nu na 24 uur. Hoe groot is de impact hiervan op je Google Analytics-data?

3 min / ,

Miljoenen websites gebruiken Google Analytics, en de connectie met Google Ads, om hun online marketing-uitgaven te optimaliseren. Elke online marketeer moet weten hoeveel…

lees meer

Amazon betreedt de Nederlandse markt: wat zijn de gevolgen voor webshops?

3 min /

Amazon, de nummer één marketplace in de wereld. In Amerika behoort de webshop tot één van de meest bezochte websites naast Google & Youtube. Met een beurswaarde van ongeveer 794 miljard dollar is…

lees meer

Whello boekenclub: Fokking Druk – boekrecensie

2 min /

Bij de Whello Boekenclub bespreken Whello’ers boeken die ze hebben gelezen. Boeken waar jij ook iets aan hebt! Ze delen wat ze ervan hebben geleerd en of ze jou het boek aanraden. Vandaag…

lees meer
whello-linkedin-ads-blog

Adverteren op LinkedIn: wanneer is dit een goed idee voor jouw bedrijf?

4 min /

LinkedIn advertenties hebben bij veel mensen de reputatie erg duur te zijn. Nu klopt het dat klikprijzen over het algemeen een stuk hoger liggen dan bijvoorbeeld op Facebook en Instagram. Daar staat echter…

lees meer

Verbergen van likes op Instagram: welke invloed heeft het op jouw bedrijf?

3 min /

Je kent het vast wel: heb je hard je best gedaan op een mooie foto voor Instagram. Krijgt ‘ie maar een paar likes. Van je vrienden of familie. Voor sommige bedrijven en influencers…

lees meer
Linkbuilding: 8 onontdekte strategieën die je nú in kunt zetten

Linkbuilding: 8 onontdekte strategieën die je nú in kunt zetten

3 min /

Linkbuilding is een essentieel onderdeel van SEO. Door consistent te linkbuilden, zal de autoriteit van je website stijgen, en daarmee ook het aantal organische bezoekers en de posities van je zoekwoorden in Google.…

lees meer

4 tips die we leerden van het e-mailmarketing event Global Sender Summit ’19

3 min /

E-mail marketing, dat is toch gewoon een mailtje sturen naar al je klanten? Was het maar zo simpel. Want achter goede e-mails zit vaak een hele e-mail strategie. Whello’er Pauline ging naar het…

lees meer

Onze klanten beoordelen Whello met een:

4.8 / 5

Onze blije klanten aan het woord

Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

Daniel - Keesing Technologies

Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

Ruud Weekers - Arend Auto

Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

Robin - Antenna Groep

Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

Koen Gijzel - Koentact

Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

Sander Kok - Vicky

Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

Mirco Pruyser - BP College

Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

Maaike - Tandarts Jordaan

Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

Daniela Fantaziu - Top Employers Institute