Ontdek de laatste online marketing tips

Onze marketing professionals delen regelmatig hun marketing tips en tricks. De blog staat vol artikelen over marketingstrategieën, SEO, Social, content en website best practices. Zo blijf jij als marketeer altijd op de hoogte van de nieuwste online ontwikkelingen!

Filter op een specifiek vakgebied

Categories:
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
loader

Top 10 beste marketing podcasts (Nederlandstalig)

3 min / , , ,

Tegenwoordig zijn er zoveel podcasts, dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet. Daarom hebben wij onze favoriete marketing podcasts voor jou op een rijtje gezet! In de Whello top 10 podcasts, vind je de beste Nederlandstalige…

Meer details
Hoe Googlebot werkt

Het nieuwe Google Crawlstatistieken Rapport

4 min /

Update 4 maart 2021: Google heeft inmiddels zelf ook een uitgebreide uitlegvideo op YouTube geplaatst. Deze vind je aan het einde van dit artikel.   Op 24 november 2020 lanceerde Google eindelijk haar langverwachte nieuwe crawlstatistieken rapport in Google Search…

Meer details

Google Analytics 4: Waarom je direct moet overstappen

4 min / ,

Google Analytics is wellicht de meest gebruikte tool voor marketeers wereldwijd. Toch zijn de grote upgrades spaarzaam gebleken. We zitten nu pas in de derde grote revisie (van Universal Analytics naar Google Analytics 4). Google Analytics 4 is in ontwikkeling sinds…

Meer details
wat is google shopping

Google Shopping Organic: Dit is hoe het werkt

2 min / ,

Google Shopping stelt de zoekresultaten open voor onbetaalde organische vermeldingen. Dit betekend dat er een breed nieuw segment van Google Search beschikbaar is. Voor marketeers en e-commerce verkopers kan dit de organische omzet vergroten. Voordat je hiermee aan de…

Meer details
Tips voor strategie Content marketing

In 7 stappen naar een succesvolle content marketing strategie

3 min /

Met content marketing verspreid je unieke content om zo de aandacht van je doelgroep te grijpen. Dat kan op allerlei manieren, als er maar een sterk verhaal achter zit. Want wat wil je vertellen? Waarom wil je het vertellen…

Meer details
Identificeren van targeting niche doelgroep

Top 10 online marketing tips voor het MKB

3 min /

Geen bedrijf is te klein voor een goede marketingstrategie. Integendeel: hoe kleiner het bedrijf, hoe meer impact je kunt hebben met marketing. Wij hebben kleine en grote merken geholpen aan online groei en delen graag onze ervaringen. Hier zijn onze…

Meer details
SEO skyscraper techniek

SEO concurrentie analyse – de Skyscraping techniek

2 min / ,

Hoge bomen vangen veel wind. Skyscrapers (wolkenkrabbers) ook. Zie die wind als klanten en zie die skyscrapers als bedrijven die bovenaan staan in Google. Met de Skyscraper techniek ga je kijken wie die wolkenkrabbers zijn, hoe ze zo hoog gekomen…

Meer details

Hoe je de beste marketeer van Nederland wordt

3 min / ,

Bij Whello zijn we elke dag bezig met het verbeteren van onze skills. We kijken en luisteren daarbij veel naar ‘s werelds beste marketeers zoals Gary Vaynerchuk en Neil Patel. Als je de top marketeers analyseert, kom je tot de…

Meer details

Onze klanten beoordelen Whello met een:

4.8 / 5

Mooie merken aan het woord

Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

Kitty - Scienta

Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

Marijn - Leger des Heils

Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

Sander Kok - Vicky

Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

Daniel - Keesing Technologies

Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

Ruud Weekers - Arend Auto

Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

Robin - Antenna Groep

Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

Koen Gijzel - Koentact

Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

Mirco Pruyser - BP College

Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

Maaike - Tandarts Jordaan

Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

Daniela Fantaziu - Top Employers Institute