Ontdek de laatste online marketing tips

Onze marketing professionals delen regelmatig hun marketing tips en tricks. De blog staat vol artikelen over marketingstrategieën, SEO, Social, content en website best practices. Zo blijf jij als marketeer altijd op de hoogte van de nieuwste online ontwikkelingen!

Filter op een specifiek vakgebied

Categories:
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
loader

Top 9 SEO fouten die webshops maken

4 min /

We hoeven je niet uit te leggen hoe belangrijk SEO is voor je webshop. Zeker voor de lange termijn. Om website-eigenaren een voorsprong te bieden op het gebied van SEO hebben we hier de top 9 SEO fouten die webshops…

Meer details

7 bewezen conversie tips voor webshops

3 min / ,

Conversie is letterlijk het verschil tussen wel of geen verkoop aan een klant die jouw webshop bezoekt. Conversie is dus van onschatbare waarde. Daarom hier voor jou 7 bewezen conversie tips voor webshops. 1. Toon producten vanuit meerdere…

Meer details
Growth hacking tips

Growth hacking voor webshops: 12 tactieken die je direct kan inzetten

3 min / , ,

Growth hacking is één van de meest populaire marketingterm van de afgelopen jaren. Je ziet het overal voorbij komen en het betekent eigenlijk niet veel meer dan het ontwikkelen van strategieën en ideeën puur gericht op groei. Hier heb…

Meer details

5 webshop email marketing tips voor meer sales

2 min / , ,

E-mail marketing is een krachtige manier om meer sales te genereren. Jouw e-mailbestand bestaat uit potentiële klanten die ervoor hebben gekozen om in jouw e-mailbestand te staan, dus daar moet je gebruik van maken. Om dat op een goede manier…

Meer details
Amazon Screenshot Homepage

Amazon SEO: Vergroot je organische vindbaarheid op Amazon in 10 stappen

5 min /

Niet lang geleden lanceerde Amazon zijn marketplace op de Nederlandse markt. SEO wordt vaak automatisch gerelateerd aan het vergroten van de organische vindbaarheid van een website voor de zoekmachine Google. Vergeten wordt dat marketplaces zoals Amazon en Bol.com…

Meer details
Marketing in Coronatijden

Marketing strategie in tijden van crisis

3 min / ,

Het coronavirus heeft hard toegeslagen in Nederland. Veel bedrijven merken de gevolgen daarvan, bijvoorbeeld minder traffic en minder leads. Maar uit het verleden blijkt dat er ook kansen zijn tijdens een crisis. De gevolgen van het coronavirus kunnen je onderneming…

Meer details
Thuiswerken Tijdens Coronavirus Crisiss

5 tips om efficiënt thuis te werken

3 min /

Het coronavirus is wereldwijd onderwerp van gesprek. Het virus grijpt snel om zich heen, ook in Nederland. Vandaar de strenge maatregelen om verdere verspreiding tegen te gaan. Een van die maatregelen is zoveel mogelijk thuiswerken. Maar hoe zorg je voor…

Meer details
A B Test Tips

5 tips om meer uit je A/B-testing te halen

5 min /

Of het nu een advertentie, landingspagina of e-mail is: Elk kanaal dat je inzet, bestaat uit meerdere succesfactoren. Denk bijvoorbeeld aan het design, de tekst, de call to action, de koppen, de plaats van een advertentie en nog veel meer. Er…

Meer details

Onze klanten beoordelen Whello met een:

4.8 / 5

Mooie merken aan het woord

Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

Kitty - Scienta

Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

Marijn - Leger des Heils

Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

Sander Kok - Vicky

Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

Daniel - Keesing Technologies

Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

Ruud Weekers - Arend Auto

Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

Robin - Antenna Groep

Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

Koen Gijzel - Koentact

Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

Mirco Pruyser - BP College

Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

Maaike - Tandarts Jordaan

Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

Daniela Fantaziu - Top Employers Institute