Ontdek de laatste online marketing tips

Onze marketing professionals delen regelmatig hun marketing tips en tricks. De blog staat vol artikelen over marketingstrategieën, SEO, Social, content en website best practices. Zo blijf jij als marketeer altijd op de hoogte van de nieuwste online ontwikkelingen!

Filter op een specifiek vakgebied

Categories:
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
loader

15 ultieme B2B marketing tips

5 min / ,

B2B marketing is moeilijk in een hokje te plaatsen. Wat voor het ene product werkt, kan voor een andere dienst totaal nutteloos zijn. Maar er zijn een aantal best-practices waarop je altijd moet letten. Bij Whello draaien we al…

Meer details

Met deze 7 SaaS marketing tips word jij onverslaanbaar

4 min / ,

SaaS (Software as a Service) is een verdienmodel waarbij je klanten jouw software laat gebruiken tegen een wekelijkse, maandelijkse of jaarlijkse vergoeding. Om zover te komen dat een klant bereid is om te betalen voor jouw software – bijvoorbeeld een…

Meer details

Ecommerce Trends: Meer uit je webshop halen

3 min / ,

Door de coronacrisis is er veel veranderd in het e-commerce-landschap. Wat zijn de trends en hoe speel je daar als webshop op in? Daarover gaven Nasser van Whello, Ruurd van Sortlist en Chiel van BuyBay een webinar. Geen paniek als…

Meer details

Waarom elk bedrijf marketing automation nodig heeft

3 min /

Google op ‘marketing automation’ en je krijgt miljoenen resultaten. Terwijl deze marketingtactiek slechts een paar jaar bereikbaar is voor kleinere organisaties. Hiervoor was het vanwege de complexiteit en hoge kosten voornamelijk weggelegd voor grote bedrijven zoals Bol.com, Nike en Coolblue.…

Meer details

De 5 meest gemaakte fouten in webdesign

3 min / ,

Websites moeten nogal wat in huis hebben om bezoekers te overtuigen. Dus dat geldt automatisch ook voor de webdesigners. Zo moet de website niet alleen duidelijk zijn en visueel aantrekkelijk, maar is er de laatste jaren ook vooral roep om…

Meer details

Hoe mission-driven marketing je door de crisis heen helpt

2 min / ,

Bedrijven met sympathieke acties trekken juist nu meer loyale klanten aan. Het geeft consumenten – die toch al een aankoop overwegen – het gevoel dat ze iets bijdragen tijdens deze crisis. Bovendien laten onderzoeken zien dat geïnspireerde medewerkers tot twee…

Meer details
Webinar door marketing je bedrijf groeien

Ondernemen tijdens corona: Marketing groeiplan

2 min /

Ondernemen in coronatijd: hoe pak je dat aan? Want in tijden van crisis zijn er ook altijd kansen: Kansen pakken om een nieuwe doelgroep aan te boren. Kansen pakken om je propositie ingrijpend te veranderen. Kansen pakken om totaal iets…

Meer details
Linkbuilding

SEO bureau kiezen? Stel deze 12 kritische vragen

5 min /

Als je je SEO wilt uitbesteden, is de eerste stap om een SEO-bureau te kiezen. En dat kan een hele uitdaging zijn. Want hoe weet je nu of een bureau het beste met je voorheeft en jouw bedrijf echt verder…

Meer details

Onze klanten beoordelen Whello met een:

4.8 / 5

Mooie merken aan het woord

Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

Kitty - Scienta

Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

Marijn - Leger des Heils

Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

Sander Kok - Vicky

Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

Daniel - Keesing Technologies

Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

Ruud Weekers - Arend Auto

Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

Robin - Antenna Groep

Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

Koen Gijzel - Koentact

Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

Mirco Pruyser - BP College

Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

Maaike - Tandarts Jordaan

Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

Daniela Fantaziu - Top Employers Institute