Ontmoet Anouk van der Stam-Ras, onze People & Culture manager bij Whello. In haar functie is het haar taak dat Whello’ers blij zijn. Want met tevreden Whello’ers zorg je voor tevreden klanten.

Anouk is dan ook niet het aanspreekpunt voor onze klanten, maar houdt achter de schermen goed in de gaten of alles binnen Whello soepeltjes verloopt. Ze vertelt hoe Whello bijdraagt aan het succes van alle specialisten.

Het Whello DNA

Bij Whello stroomt blauw bloed door onze aderen, want blauw is onze kleur. Onze kernwaarden, gedrevenheid, ondernemerschap, leergierigheid, creativiteit en empathie vormen het Whello DNA.

Wat betekent dat? Als marketeer of creatief specialist vinden we sommige eigenschappen net wat belangrijker dan andere. Zo streven we continu naar verbetering, willen we waarde toevoegen en zijn we op zoek naar creatieve oplossingen. De laatste kernwaarde is de belangrijkste: Empathie. “Empathisch zijn is onze superkracht als marketeer“, zo predikt onze co-founder Serge de Sousa. 

De bedrijfscultuur van Whello

In de bedrijfscultuur van Whello staat openheid, groei en empathie centraal. Dat is niet voor niets. Wanneer een cultuur transparant is, kunnen medewerkers goed aangeven waarin ze willen groeien. Het is gelijk duidelijk wat mogelijkheden zijn en waar kansen liggen.

“We hebben een ontwikkelingscyclus. Hierin geef je zelf je doelen aan. Doordat je zelf je ontwikkeling plant, zijn ze vaak ook haalbaar. Daarnaast creëer je voor jezelf mogelijkheden om je te verdiepen in je specialisme of juist te verbreden naar andere onderwerpen van marketing.” zo zegt Anouk.

Gezellige kerstfeesten met het hele team.

Een gezonde werkprivébalans

Marketing kent piekperiodes, bijvoorbeeld bij feestdagencampagnes of bij livegang van websites. Het is dan even hard aanpoten met je team. Dan is het ook nodig om naast je werk te relaxen en tijdens je werk goed prioriteiten weet te stellen. We houden collega’s tijdens drukke periodes goed in de gaten.

Overwerken wordt ontmoedigd. Whello werkt met Gripp en we tracken onze uren, waardoor we snel zien als iets iemand te veel tijd kost en we daarvoor een oplossing moeten bedenken. Ook is Headspace geïntroduceerd door Anouk. Dat is een mindfullness app met programma’s waarbij je beter leert slapen en rust te nemen met mediteren. Degenen die daar behoeften aan hebben, kunnen via Whello een account krijgen.

Bovendien werkt Whello met 3CX, een online telefoniesoftware. Klap je je laptop dicht, dan hoef je ook geen telefoontjes meer te verwachten. Na 17.00 worden die standaard doorgeschakeld naar de voicemail.

Leren van elkaar

De open cultuur binnen Whello maakt feedback geven makkelijk. Elke maand stuurt Anouk de eNPS uit. Hierbij vraagt ze altijd naar wat goed gaat en wat beter kan binnen Whello. De terugkoppeling van de vragenlijst doet ze altijd 2 weken nadat het is uitgestuurd, zodat iedereen weet wat er met hun feedback wordt gedaan.

Zo heeft Whello plug & play werkplekken geïmplementeerd. Hierdoor heeft elke werkplek voldoende tools om gewoon je laptop neer te zetten en aan de slag te gaan. Waar in het kantoor dan ook.

Interne interactieve Whello workshop.

Werken bij Whello

Bij Whello gaat het niet alleen om het werk, maar om jouw groei, succes en welzijn. Pas als je werknemers hebt die graag hun werkdag beginnen, is de betrokkenheid bij het werk groter en zijn klanten daardoor ook blij. Ben je op zoek naar een werkplek waar jouw bijdrage telt? Check dan eens onze vacatures.

Kun jij wel wat hulp gebruiken bij de
marketing van jouw bedrijf?

Bel ons, of gebruik het onderstaande formulier om ons een mailtje te sturen.


    Meer leadsMeer webshop salesMeer merkbekendheidSterke contentNieuwe brandingNieuwe website


    In de ochtendBegin van de middagEind van de middag

    whello contact serge de sousa whello contact serge de sousa
    Serge de Sousa

    Bekijk onze laatste case

    Onze klanten beoordelen Whello met een:

    4.8 / 5

    Mooie merken aan het woord

    Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

    Kitty - Scienta

    Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

    Marijn - Leger des Heils

    Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

    Sander Kok - Vicky

    Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

    Daniel - Keesing Technologies

    Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

    Ruud Weekers - Arend Auto

    Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

    Robin - Antenna Groep

    Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

    Koen Gijzel - Koentact

    Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

    Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

    Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

    Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

    Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

    Mirco Pruyser - BP College

    Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

    Maaike - Tandarts Jordaan

    Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

    Daniela Fantaziu - Top Employers Institute