Online Marketing Consultant
Nasser Al Kamouchi

Nasser richtte Whello samen met Serge op. Voor zij dit avontuur begonnen, werkte Nasser al jaren als marketing freelancer voor verschillende opdrachtgevers. Dat hij voor zichzelf wilde beginnen wist hij al snel, omdat hij kansen zag in marketing.

“Het is een stukje psychologie en dat combineer je met mensenkennis. Om marketing goed te doen, moet je je kunnen inleven in de klant. Je moet je doelgroep begrijpen en weten hoe je die aan moet spreken.”

De customer journey moet dus centraal staan. Daar ligt Nasser zijn kracht. Neem het kopen van een bureaustoel. Waar let ik dan op als klant? Waar zoek ik? En als ik twijfel, hoe kun je mij dan overhalen om jouw bureaustoel te kopen. Dat proces in kaart brengen en vertalen naar de instrumenten die in iedere stap nodig zijn kan hij als geen ander. En dat maakt het online marketing spelletje voor hem zo leuk.

Nasser staat altijd naast de klant. Oftewel, hij wil dat de klant hem ziet als partner in plaats van als opdrachtgever. Meedenken en adviseren over de beslissingen die worden genomen horen daarbij. Zo maak je er met elkaar een teamsport van en kun je met elkaar scoren. Lijkt wel een beetje op voetbal! Daar is Nasser ook gek op. 13 jaar lang heeft hij dit met passie gedaan. Ajax is zijn club. Hij volgt alle wedstrijden en ook in het stadion is hij af en toe te vinden.

Skills van Nasser ?

Met een team van gedreven specialisten helpen we bedrijven bij Whello succesvol te maken. Met deze skills draagt Nasser een waardevol steentje bij aan dit succes.

Customer journey mapping
Creatief
Coachen
Out of the box thinking
Scoren met voetbal (en marketingcampagnes)

Laatste case van Nasser

x4 jaaromzet voor SaaS scaleup
MobieTrain

MobieTrain is een microlearning app om je werknemers snel en eenvoudig te trainen. Whello heeft dit ambitieuze SaaS bedrijf geholpen met een internationale marketing strategie.

Bekijk de hele case
Campagnes & Automation
Nasser Al Kamouchi

Klaar om te groeien


    Meer leadsMeer webshop salesMeer merkbekendheidSterke contentNieuwe brandingNieuwe website


    In de ochtendBegin van de middagEind van de middag

    Onze klanten beoordelen Whello met een:

    4.8 / 5

    Mooie merken aan het woord

    Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

    Kitty - Scienta

    Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

    Marijn - Leger des Heils

    Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

    Sander Kok - Vicky

    Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

    Daniel - Keesing Technologies

    Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

    Ruud Weekers - Arend Auto

    Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

    Robin - Antenna Groep

    Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

    Koen Gijzel - Koentact

    Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

    Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

    Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

    Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

    Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

    Mirco Pruyser - BP College

    Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

    Maaike - Tandarts Jordaan

    Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

    Daniela Fantaziu - Top Employers Institute