Mooi nieuws: impactbureau Branding a Better World wordt onderdeel van Whello. Als brandingbureau maken ze duurzame merken groter en grote merken duurzamer. En wij laten als online marketingbureau al jaren mooie merken groeien. Een perfecte match dus. Samen zorgen we voor de volledige branding en marketing van bedrijven die positief bijdragen aan de wereld.
Waarom we zo’n goede match zijn
Dat Branding a Better World een label van Whello werd, was een hele logische stap. Waar we bij Whello expert zijn in online marketing op alle gebieden, is BABW gespecialiseerd in branding voor merken met duurzame ambities. Dankzij die combinatie kunnen we onze mooie klanten nog beter in de markt zetten. Daarnaast wilden we graag groeien als het gaat om merken die impact maken, of willen gaan maken. Met deze samensmelting is dat helemaal gelukt.
Betere performance van campagnes
Serge de Sousa, onze co-founder, is heel enthousiast over het nieuwe label van Whello. “Branding a Better World helpt organisaties echt bij het vinden en vertellen van het juiste verhaal. Wij brengen die branded stories via digitale marketing in de wereld. Als je een goed verhaal hebt, zorgt dat ook voor betere performance van campagnes. Juist daarom zijn we ervan overtuigd dat dit samengaan onze bedrijven en onze klanten veel oplevert.”
“Je kunt als merk commercieel opereren én bijdragen aan een betere wereld”, voegt hij toe. “Dat heeft de toekomst. Daarom kiezen we bewust voor een brandingbureau dat zo doelgericht bezig is met de positieve impact van organisaties.”
Doelgroepen beter bedienen
Ook Elif Algu, oprichtster en directeur van Branding a Better World, is erg blij met de samensmelting. “Naast het feit dat Whello graag wil investeren in impactvolle merken, zie ik ook de match in de diversiteit die het bureau heeft. In het team zie je de diversiteit goed terug. Met die cultuur ben je een afspiegeling van de samenleving. Zo kan je als bureau verschillende merken en hun doelgroepen beter bedienen.” Een win-winsituatie dus.
Wil je sparren over jouw branding- en online marketingstrategie? Bel of mail ons en ga in gesprek met onze specialisten!