Marketing Strateeg
Lieke Schwitzner
Oké, laten we eens kieken. Wie is Lieke? Met haar grote oorbellen, blouses met ruches is ze heel chique. Ook goed in praten én luisteren, dat maakt haar magnifique. Ze pitcht graag ideeën, maar pas na optimaal tweaken. Vervolgens luistert ze goed naar het prospect en snapt de vraag, zelfs hele specifieke.
Deze Whellie gooide haar carrière over een andere boeg. Ze ging van influencer marketing naar marketingstrateeg. Dat zorgt er ook voor dat ze zo goed bij Whello past. Ze is flexibel en kan zich goed aanpassen naar wat een prospect nodig heeft. Op een vrolijke manier. Want zo is Lieke gewoon: blij. Dat komt onder andere door alle woordgrapjes die ze maakt. Past helemaal bij Whello.
De smikkel komt in Lieke na werktijd naar boven. Het maakt niet uit met wie – een fine dining uitnodiging slaat ze nooit af. Nooit. Haar lievelinggerecht? Te veel om op te noemen. Alle soorten pasta’s, coquilles en croissantjes. Het water loopt je in de mond.
Skills van Lieke?
Met een team van gedreven specialisten helpen we bedrijven bij Whello succesvol te maken. Met deze skills draagt Lieke een waardevol steentje bij aan dit succes.
Laatste case van Lieke
‘Zorg goed voor elkaar’ campagne
voor het BovenIJ
Het BovenIJ ziekenhuis is al 35 jaar een instituut in Amsterdam-Noord. Nadat ze een rebranding hebben doorgevoerd, schakelt het BovenIJ ons in voor een verbindende lokale campagne.
Ons team vertaalde deze nieuwe propositie door naar campagnes voor patiënten en doorverwijzers. Zo komt het BovenIJ op de kaart te staan als persoonlijk, verbindend en ondernemend ziekenhuis in Amsterdam.
Bekijk de hele case

