Marketing Strateeg
Merel Janssen
Onze marketingstrateeg Merel staat altijd op de uitkijk naar mooie merken die willen groeien. Strategisch denken zit in haar bloed. En water… Ja, daar heeft ze ook wel iets mee. Merel volgde eerder de opleiding Nautisch Business Management en was verantwoordelijk voor de operationele marketing bij een groot jachtbouwbedrijf. Gaaf, maar Merel denkt graag breder dan dat. Ze neemt haar klantervaring mee naar de bureauzijde, waar ze de schakel is tussen ondernemers en specialisten.
Bij Whello kan Merel haar strategische bril opzetten en die staat haar goed. Merel ziet haar strategie als de fundering die nodig is om op te bouwen. Vanuit daar geef je invulling aan al je marketingactiviteiten en zet je een mooie koers naar groei. Deze sociale Whello’er is graag een sparringpartner voor alle grote en kleine bedrijven die bij ons aankloppen. Iemand helpen geeft haar een goed gevoel!
In haar vrije tijd dobbert Merel het liefst rond op het water, omringd door haar vrienden. Wedstrijdzeilen of varen op een borrelboot: deze sfeermaker is overal voor te porren, dat weet iedereen. Kijk dus niet gek op als haar telefoon continu rinkelt. Als ze niet aan de lijn hangt met een klant, dan is ze wel een spontaan plan aan het uitdenken met vrienden.
Skills van Merel?
Met een team van gedreven specialisten helpen we bedrijven bij Whello succesvol te maken. Met deze skills draagt Merel een waardevol steentje bij aan dit succes.
Laatste case van Merel
Design & webdevelopment
Orthocenter
De uitdaging was om een website te ontwikkelen waar alle locaties van Orthocenter hun eigen plek hebben, maar uiteindelijk de patiënt centraal staat.
Daarnaast kregen we tijdens de coronacrisis de extra uitdaging om een online omgeving te bouwen voor de eerste consult-afspraken op afstand.
Bekijk de hele case