Marketing Strateeg
Merel Janssen

Onze marketingstrateeg Merel staat altijd op de uitkijk naar mooie merken die willen groeien. Strategisch denken zit in haar bloed. En water… Ja, daar heeft ze ook wel iets mee. Merel volgde eerder de opleiding Nautisch Business Management en was verantwoordelijk voor de operationele marketing bij een groot jachtbouwbedrijf. Gaaf, maar Merel denkt graag breder dan dat. Ze neemt haar klantervaring mee naar de bureauzijde, waar ze de schakel is tussen ondernemers en specialisten. 

Bij Whello kan Merel haar strategische bril opzetten en die staat haar goed. Merel ziet haar strategie als de fundering die nodig is om op te bouwen. Vanuit daar geef je invulling aan al je marketingactiviteiten en zet je een mooie koers naar groei. Deze sociale Whello’er is graag een sparringpartner voor alle grote en kleine bedrijven die bij ons aankloppen. Iemand helpen geeft haar een goed gevoel!

In haar vrije tijd dobbert Merel het liefst rond op het water, omringd door haar vrienden. Wedstrijdzeilen of varen op een borrelboot: deze sfeermaker is overal voor te porren, dat weet iedereen. Kijk dus niet gek op als haar telefoon continu rinkelt. Als ze niet aan de lijn hangt met een klant, dan is ze wel een spontaan plan aan het uitdenken met vrienden.

Skills van Merel?

Met een team van gedreven specialisten helpen we bedrijven bij Whello succesvol te maken. Met deze skills draagt Merel een waardevol steentje bij aan dit succes.

Strategisch denken
Empatisch
Doelgericht
Omdenker
Wedstrijdzeilen

Laatste case van Merel

Design & webdevelopment
Orthocenter

De uitdaging was om een website te ontwikkelen waar alle locaties van Orthocenter hun eigen plek hebben, maar uiteindelijk de patiënt centraal staat. 

Daarnaast kregen we tijdens de coronacrisis de extra uitdaging om een online omgeving te bouwen voor de eerste consult-afspraken op afstand.

Bekijk de hele case
Pixel perfect design
Merel Janssen Merel Janssen
Merel Janssen

Klaar om te groeien


    Meer leadsMeer webshop salesMeer merkbekendheidSterke contentNieuwe brandingNieuwe website


    In de ochtendBegin van de middagEind van de middag

    Onze klanten beoordelen Whello met een:

    4.8 / 5

    Mooie merken aan het woord

    Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

    Kitty - Scienta

    Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

    Marijn - Leger des Heils

    Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

    Sander Kok - Vicky

    Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

    Daniel - Keesing Technologies

    Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

    Ruud Weekers - Arend Auto

    Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

    Robin - Antenna Groep

    Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

    Koen Gijzel - Koentact

    Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

    Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

    Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

    Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

    Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

    Mirco Pruyser - BP College

    Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

    Maaike - Tandarts Jordaan

    Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

    Daniela Fantaziu - Top Employers Institute