Marketing Strateeg
René Hoogendoorn
Er zijn 2 dingen waar René energie van krijgt: koffie drinken en nieuwe plannen smeden. Beide komen perfect samen bij zijn rol in het new business-team. Als marketing strateeg luistert hij de hele dag al koffiedrinkend naar (potentiële) klanten. Hij verheldert hun vraag, denkt met ze mee en stelt vervolgens mooie groeiplannen op. Daar gebruikt hij het liefst zijn ervaring met growth hacking voor. Waarom ingewikkeld doen als je ook slimme tools aan het werk kunt zetten? Met een behapbaar plan helpt René klanten zo naar de juiste marketingspecialisten.
Deze Whello’er heeft een echte winnaarsmentaliteit. Kan ook niet anders, als salesman. René is ontzettend sportief en weet raad met elk balspelletje. Zijn grote favoriet? Hockey! Hij staat zeker 3 keer per week op het hockeyveld om zijn lievelingsspelletje te winnen. Verliezen is geen optie.
Wil je lachen? Voer René dan een biertje. Daarna kan hij perfect een zeemeeuw nadoen. Eén van de redenen waarom hij nu tussen de whales werkt.
Skills van René?
Met een team van gedreven specialisten helpen we bedrijven bij Whello succesvol te maken. Met deze skills draagt René een waardevol steentje bij aan dit succes.
Laatste case van René
Full service marketing
NaVijfen
Samen met NaVijfen hebben we een nieuw concept voor borrelen en catering ontwikkeld.
Door een full service marketing aanpak hebben we de verkoop in drie maanden tijd laten stijgen van 50 naar 1600 pakketten!