Live vanuit de Houthavens in Amsterdam
B2B Marketing Webinar: Hoe het wegvallen van beurzen juist kansen biedt

2020 is nu al een historisch jaar, met een grote impact op B2B marketing & sales. Geen beurzen, geen internationale netwerk events, en weinig ruimte voor face-to-face interactie.

Toch zijn er ook kansen, en ondergaan veel B2B bedrijven een versnelde digitale transitie. Daarom vinden wij het tijd om de laatste B2B marketing trends te analyseren.

‘Facebook is geen B2B kanaal’ en ‘B2B klanten kopen niks op mobile’. Dit soort clichés kunnen versneld de deur uit. Prospects zijn meer dan ooit online, lezen meer media, en consumeren meer videos.

Op 24 september, om 11:30 uur, leggen Bianca, Leon en Nasser uit welke trends blijvend zijn en hoe je als bedrijf daarop kan inspelen.

Webinar door marketing je bedrijf groeien

Wie zijn de sprekers?

Online marketing bureau Whello, video agency SKIPP en PR bureau Black & White Communications slaan de handen ineen om deze webinar te organiseren. Nasser, marketing strateeg bij Whello, bespreekt hoe je door digitale campagne B2B doelgroep bereikt. Leon, creative director bij SKIPP, laat zien hoe je door video B2B prospects overtuigt. En PR specialist Bianca, vertelt over hoe je door gerichte PR indruk kan maken op decision makers.

Nasser al Kamouchi

Marketing strateeg bij Whello

Leon Toeset

Creative director bij SKIPP

Bianca Zwart

PR strateeg bij Black & White Communications

Webinar: B2B Marketing
Dit kun je verwachten

Wat we gaan bespreken
  • Hoe je door hyper-targeted campagnes exact je doelgroep bereikt
  • Hoe je prospects kan overtuigen op je website
  • Hoe video het beslissingsproces van decision-makers kan beïnvloeden
  • Waarom PR juist voor bedrijven dé manier is om je B2B doelgroep te bereiken
Voor wie is deze webinar
  • B2B marketeers
  • B2B sales managers
  • CMO’s
  • CEO’s
Whello Tisem aan de Telefoon

Aanmelden
voor de webinar

Natuurlijk wil je dit B2B event niet missen. Laat je gegevens achter, dan sturen we je een reminder met de live link naar de webinar. See you soon 🙂


    Yes, stuur me de link voor de livestream

    Onze klanten beoordelen Whello met een:

    4.8 / 5

    Mooie merken aan het woord

    Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

    Kitty - Scienta

    Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

    Marijn - Leger des Heils

    Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

    Sander Kok - Vicky

    Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

    Daniel - Keesing Technologies

    Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

    Ruud Weekers - Arend Auto

    Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

    Robin - Antenna Groep

    Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

    Koen Gijzel - Koentact

    Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

    Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

    Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

    Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

    Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

    Mirco Pruyser - BP College

    Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

    Maaike - Tandarts Jordaan

    Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

    Daniela Fantaziu - Top Employers Institute