Een nieuwe website
voor 2 verschillende doelgroepen

Pride Mobility helpt mensen met een mobiliteitsproblemen een zo actief mogelijk leven te leiden. Dat doen ze door persoonlijke oplossingen te ontwerpen en ontwikkelen. Functionaliteit, duurzaamheid en een praktisch ontwerp staan daarbij altijd bovenaan. 

Pride Mobility werkt samen met zowel professionals als eindgebruikers in meerdere landen. De nieuwe website moest dan ook goed vindbaar en toegankelijk zijn voor deze verschillende gebruikers.

Dit project in het kort
  • Conversie-gerichte webdesign
  • Ontwerp uniek klantportaal
  • Webdevelopment B2C & B2B webshop
  • Multi-language (5 talen) 
  • SEO geoptimaliseerde teksten
  • Bekijk de website hier

Het proces

Mooie dingen maken wij samen met de klant. Co-creatie noemen we dat. We werkten dan ook nauw samen met het team van Pride Mobility. De kick-off van dit project begon, net als altijd, met een brainstormsessie. Tijdens deze sessie legden we samen de doelen en opbouw van de website vast.

Whello Opdracht

Samen brainstormen

Whello Strategie Concept

Strategie & Concept

Whello Design

Design

Whello Web Programming

Development

Whello Launch

Launch

De uitdaging

Pride Mobility wilde de huidige website professionaliseren. Daarnaast was het belangrijk dat de website B2B retailleads op zou leveren, maar ook voor B2C klanten interessant zou zijn. Zij gebruiken de website als kijkshop. Ook wat SEO betreft konden er stappen gemaakt worden. Een goede paginastructuur was dan ook belangrijk. Verder wilde Pride Mobility een klantportaal implementeren en moest de website via een multi-language plugin in 5 talen te bezoeken zijn.

De aanpak

Tijdens de eerste brainstormsessie bespraken we de technische en visuele wensen van de website. Hierna ontwikkelde team design een website met een heldere flow waar zowel B2B als B2C klanten gemakkelijk doorheen kunnen navigeren. Hierbij hielden we de klant goed in gedachten, gezien die ieder element gemakkelijk wilde kunnen beheren.

Development ging met de technische briefing aan de slag en regelde ook de contentmigratie in 5 talen. Na een uitgebreide testfase werd de website gelanceerd.

Het resultaat

Pride Mobility kan stappen maken met een website die klaar is voor de toekomst. De achterkant is gemakkelijk te beheren door het team van Pride Mobility zelf en ook aan de voorkant loopt alles op rolletjes. Zo is de website snel, geoptimaliseerd voor mobiel en geschikt voor de twee verschillende doelgroepen.

  • Verbeterde vindbaarheid in Google
  • Succesvolle klantportaal in 5 talen voor de B2B doelgroep
  • Verbeterde UX ervaring voor de B2C doelgroep

Kevin de Groot
Designer bij Whello

“Pride Mobility en Quantum Rehab hadden twee websites die qua CMS behoorlijk lastig te beheren waren. Met een ontwikkelproces op maat en bijpassende workshops kan de klant de website nu in 5 verschillende talen beheren via één CMS.”

Onze klanten beoordelen Whello met een:

4.8 / 5

Mooie merken aan het woord

Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

Kitty - Scienta

Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

Marijn - Leger des Heils

Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

Sander Kok - Vicky

Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

Daniel - Keesing Technologies

Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

Ruud Weekers - Arend Auto

Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

Robin - Antenna Groep

Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

Koen Gijzel - Koentact

Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

Mirco Pruyser - BP College

Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

Maaike - Tandarts Jordaan

Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

Daniela Fantaziu - Top Employers Institute