B2B leadgeneratie
We inspireren decision makers (DMU) op de volgende kanalen.
- LinkedIn campagnes: Bereik direct je DMUs en overtuig ze door remarketing posts en Sponsored Inmail in te zetten.
- Google Ads campagnes: Bereik direct je B2B doelgroep door te adverteren op specifieke zoekwoorden.
- Zoekmachine marketing (SEO): Wij zorgen ervoor dat je ook in de organische resultaten van Google gevonden wordt.
- Growth-hacking: Door slimme experimenten met email, LinkedIn en je website, bereiken we sneller resultaat.
Content & website
We overtuigen decision makers met de volgende middelen.
- B2B website: Onze websites zijn Google vriendelijk, met uitnodigende call-to-actions, zodat jij meer leads mag verwachten.
- Copywriting: Onze copywriters schrijven in de juiste tone-of-voice en SEO vriendelijk.
- Email marketing: Haal meer uit je klantencontacten. Wij zorgen voor een modern nieuwsbrief design, en geautomatiseerde emails.
- Videomarketing: Product en case videos zorgen ervoor dat jij je prospects overtuigt.
Samen bouwen aan je marketingteam
Als B2B marketing bureau bouwen we jouw ideale team om je heen. Hoe dat team eruit ziet, hangt af van de groeifase waarin je zit. We zetten de marketeers in die je op dat moment nodig hebt.
Een team vormen met Whello
- Je krijgt je eigen marketingstrateeg
- Samen bepalen jullie welke specialisten je nodig hebt
- Met een flexibel team spelen we sneller in op marketingkansen
- Profiteer van onze ervaringen met andere B2B campagnes
In een hyper-targeted strategie, kies je vooraf specifiek je B2B niche doelgroep. Met ‘personas’ omschrijven we deze doelgroep tot in detail. Vervolgens creëren we doelgroep specifieke content, die we inzetten in een hyper-targeted campagne. Dit is een campagne die uitsluitend de doelgroep bereikt, via bijvoorbeeld LinkedIn, Google Ads of Email marketing.
Whello biedt bedrijven de voordelen van alle online marketing diensten onder één dak. Naast marketeers, hebben wij bijvoorbeeld ook developers en videoproducers in-house om jouw marketing integraal aan te pakken.
In de strategie leggen we de doelstellingen vast, zoals de maximale kosten per lead. Zo komen we er vervolgens snel achter welke campagnes niet winstgevend zijn en welke campagnes wel bijdragen aan het succes.
Je verwacht initiatief en regie van je marketingpartner. Dat begrijpen wij als geen ander. Werken in vaste routines is dan ook de basis van onze werkwijze.
Reken op wekelijkse updates, maandelijkse rapportagemeetings en elk kwartaal een evaluatie in de vorm van een strategiesessie. Hierdoor blijft iedereen up-to-date en wordt er op tijd bijgestuurd.
x4 jaaromzet voor SaaS scaleup
MobieTrain
MobieTrain is een microlearning app om je werknemers snel en eenvoudig te trainen. Whello heeft dit ambitieuze SaaS bedrijf geholpen met een internationale marketing strategie.
Bekijk de hele case