Rebranding strategie
Je wilt dat je nieuwe merkpositionering een doorslaand succes wordt. Daarom doorlopen we eerst een aantal stappen voordat we starten met het maken van de schetsen.
- Discovery fase: Analyse van jouw onderscheidend vermogen
- Persona’s creëren: Waar ligt de behoefte van jouw doelgroep?
- Merkpositionering: Hoe spelen we in op de doelgroep?
- Rebranding: Huisstijlontwikkeling
- Webdesign en marketingcampagne: Live gaan en optimaliseren!
Samen bouwen aan je merk
Als full service bureau bouwen we jouw ideale team om je heen. Onze merkstrateeg komt tot een beter resultaat door de samenwerking met onze creative copywriter en designer. We zetten steeds de marketeers in die je op dat moment nodig hebt.
Een team vormen met Whello
- Je krijgt je eigen merkstrateeg
- Samen bepalen jullie welke specialisten je nodig hebt
- Met een flexibel team spelen we sneller in op marketingkansen
Whello biedt bedrijven de voordelen van alle online marketingdiensten onder één dak. We geloven namelijk in de synergie van alle specialismen.
Onze merkstrateeg komt bijvoorbeeld tot een beter resultaat omdat ook onze copywriters en designers betrokken zijn.
Bekijk hier welke specialisten we allemaal in huis hebben.
Ons team werkt stapsgewijs aan de marketing groeiformule:
- Onderscheidend merkverhaal
- Overtuigende website
- Succesvolle campagnes
We hebben data-specialisten in huis die vervolgens alle acties meetbaar maken. We optimaliseren volop en delen de learnings met je. Tijdens de strategiesessies bespreken we alle data-inzichten. Zo nemen we samen steeds de juiste keuzes op weg naar groei.
Tijdens een assessment bepalen we samen waar jouw marketingkansen liggen. Op basis daarvan stellen we een team samen. Deze specialisten zijn het verlengstuk van jouw marketingafdeling.
Binnen een vast aantal uren per maand gaan zij samen met jou aan de slag met een groeiplan. Elk kwartaal analyseren we de marketingkansen en zetten we de specialisten in die je op dat moment nodig hebt.
Je verwacht initiatief en regie van je marketingpartner. Dat begrijpen wij als geen ander. Werken in vaste routines is dan ook de basis van onze werkwijze.
Reken op wekelijkse updates, maandelijkse rapportagemeetings en elk kwartaal een evaluatie in de vorm van een strategiesessie. Hierdoor blijft iedereen up-to-date en wordt er op tijd bijgestuurd.
Rebranding & nieuwe website
voor Stichting AFIP
Met een opgepoetste brand identity, nieuwe website en meerdere #1 posities in Google is goede doel AFIP klaar voor de toekomst.