Rebranding strategie

Je wilt dat je nieuwe merkpositionering een doorslaand succes wordt. Daarom doorlopen we eerst een aantal stappen voordat we starten met het maken van de schetsen.

  • Discovery fase: Analyse van jouw onderscheidend vermogen
  • Persona’s creëren: Waar ligt de behoefte van jouw doelgroep?
  • Merkpositionering: Hoe spelen we in op de doelgroep?
  • Rebranding: Huisstijlontwikkeling
  • Webdesign en marketingcampagne: Live gaan en optimaliseren!
Juliske Hummel


    MerkpositioneringCampagne conceptLogo & huisstijlNieuwe websiteCampagnes


    In de ochtendBegin van de middagEind van de middag

    Samen bouwen aan je merk

    Als full service bureau bouwen we jouw ideale team om je heen. Onze merkstrateeg komt tot een beter resultaat door de samenwerking met onze creative copywriter en designer. We zetten steeds de marketeers in die je op dat moment nodig hebt.

    Een team vormen met Whello

    • Je krijgt je eigen merkstrateeg
    • Samen bepalen jullie welke specialisten je nodig hebt
    • Met een flexibel team spelen we sneller in op marketingkansen

    Whello biedt bedrijven de voordelen van alle online marketingdiensten onder één dak. We geloven namelijk in de synergie van alle specialismen.

    Onze merkstrateeg komt bijvoorbeeld tot een beter resultaat omdat ook onze copywriters en designers betrokken zijn.

    Bekijk hier welke specialisten we allemaal in huis hebben.

    Ons team werkt stapsgewijs aan de marketing groeiformule:

    1. Onderscheidend merkverhaal
    2. Overtuigende website
    3. Succesvolle campagnes

    We hebben data-specialisten in huis die vervolgens alle acties meetbaar maken. We optimaliseren volop en delen de learnings met je. Tijdens de strategiesessies bespreken we alle data-inzichten. Zo nemen we samen steeds de juiste keuzes op weg naar groei.

    Tijdens een assessment bepalen we samen waar jouw marketingkansen liggen. Op basis daarvan stellen we een team samen. Deze specialisten zijn het verlengstuk van jouw marketingafdeling.

    Binnen een vast aantal uren per maand gaan zij samen met jou aan de slag met een groeiplan. Elk kwartaal analyseren we de marketingkansen en zetten we de specialisten in die je op dat moment nodig hebt.

    Je verwacht initiatief en regie van je marketingpartner. Dat begrijpen wij als geen ander. Werken in vaste routines is dan ook de basis van onze werkwijze.

    Reken op wekelijkse updates, maandelijkse rapportagemeetings en elk kwartaal een evaluatie in de vorm van een strategiesessie. Hierdoor blijft iedereen up-to-date en wordt er op tijd bijgestuurd.

    Rebranding & nieuwe website 
    voor Stichting AFIP

    Met een opgepoetste brand identity, nieuwe website en meerdere #1 posities in Google is goede doel AFIP klaar voor de toekomst.

    Onze klanten beoordelen Whello met een:

    4.8 / 5

    Mooie merken aan het woord

    Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

    Kitty - Scienta

    Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

    Marijn - Leger des Heils

    Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

    Sander Kok - Vicky

    Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

    Daniel - Keesing Technologies

    Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

    Ruud Weekers - Arend Auto

    Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

    Robin - Antenna Groep

    Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

    Koen Gijzel - Koentact

    Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

    Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

    Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

    Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

    Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

    Mirco Pruyser - BP College

    Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

    Maaike - Tandarts Jordaan

    Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

    Daniela Fantaziu - Top Employers Institute