Rebranding strategie

Je wilt dat je nieuwe merkpositionering een doorslaand succes wordt. Daarom doorlopen we eerst een aantal stappen voordat we starten met het maken van de schetsen.

  • Discovery fase: Analyse van jouw onderscheidend vermogen
  • Persona’s creëren: Waar ligt de behoefte van jouw doelgroep?
  • Merkpositionering: Hoe spelen we in op de doelgroep?
  • Rebranding: Huisstijlontwikkeling
  • Webdesign en online uitingen: Live gaan en optimaliseren!

Tijdens een rebranding traject zetten we je doelgroep op nummer 1. Als marketeers kunnen we ons goed verplaatsen in jouw klanten. We bedenken samen hoe we hen gaan inspireren en overtuigen. Zodra de merkstrategie is bepaald, staan onze designers en copywriters klaar om je nieuwe tone of voice en huisstijl te ontwikkelen.

Whello Specialist Reiner Pointed Right
Reinier Landstra ,

    Challenge us


    Meer leadsMeer merkbekendheidMeer inzicht in dataNieuwe brandingNieuwe website
    Wil je direct contact met ons?

    Wat is je website adres?
    Dan nemen we alvast een kijkje

    Ik heb nog geen website

    Volgende

    Ok nice!
    Laat je gegevens achter en we bellen je!


    In de ochtendIn de middagIn de avond

    Een rebranding traject?
    Zo wordt ‘ie succesvol

    Bij Whello geloven we in co-creatie: we laten je graag participeren in het proces. Wie anders weet beter wat de nuances zijn van de doelgroep? Reken op een intensieve samenwerking met onze marketing strateeg, designer en copywriter.

    Samenwerken met Whello

    • Brainstormen over de doelgroep, usp’s en jouw doelstellingen
    • Sneller resultaat door de inbreng van jouw kennis van de branche
    • Een vaste projectmanager die de planning bewaakt

    We bepalen eerst samen met jou de strategie. Hoe gaan we ons onderscheiden? Waar liggen de frustraties van de doelgroep en hoe spelen we daarop in? Hier rolt een merkstrategie uit als basis voor alle acties.

    Een rebranding traject blijft niet beperkt tot een vernieuwde huisstijl. Je hebt een copywriter nodig die de stijl verwerkt in een nieuwe tone of voice. En je hebt een SEO-specialist nodig zodat je geen posities in Google verliest bij de lancering van je nieuwe site.

    Whello biedt bedrijven de voordelen van alle online marketing diensten onder één dak. Naast designers en copywriters hebben wij bijvoorbeeld ook marketeers en videoproducers in-house om jouw rebranding integraal aan te pakken.

    We beginnen elk project met een kick-off sessie waarbij we jou en je collega’s uitnodigen om te brainstormen. Tijdens onze samenwerking brengen we graag bedrijfsbezoekjes om de bedrijfscultuur eigen te maken.

    Brand identity & webdesign
    Bigger Brain Co

    Samen met Bigger Brain Co wisten wij de kern van hun identiteit naar boven te brengen, een eigen tone of voice te ontwikkelen en dit alles online zichtbaar te maken met een passende website.

    Bekijk de hele case
    Pixel perfect design

    Onze klanten beoordelen Whello met een:

    4.8 / 5

    Mooie merken aan het woord

    Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

    Kitty - Scienta

    Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

    Marijn - Leger des Heils

    Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

    Sander Kok - Vicky

    Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

    Daniel - Keesing Technologies

    Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

    Ruud Weekers - Arend Auto

    Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

    Robin - Antenna Groep

    Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

    Koen Gijzel - Koentact

    Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

    Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

    Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

    Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

    Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

    Mirco Pruyser - BP College

    Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

    Maaike - Tandarts Jordaan

    Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

    Daniela Fantaziu - Top Employers Institute