Scherpe merkpositionering
Hoe doen we dat?

Een merkpositionering creëren begint bij het begrijpen van de emoties van je klant. Met een deskresearch en interviews ontdekken we wat hen raakt en inspireert. Vervolgens leggen we de verbinding met jouw merk. In een aantal stappen ontwikkelen we jouw merkverhaal. 

  • Je purpose – waar jij echt voor staat
  • Je merk statement – waar jij voor kiest
  • Je merkidentiteit – hoe jouw merk zich identificeert
  • Je merkactivatie – hoe jouw merk verbinding maakt met je doelgroep

Sterk merkverhaal
De basis voor groei

Een overtuigende merkpositionering geeft richting aan je marketing. Het is de basis van een succesvolle website en marketingcampagnes. Na onze sessies wil je dan ook aan de slag gaan met een concreet plan. Dit is wat wij leveren. 

  • Merkstrategie – Visie, missie, why, how en what, personas en kernwaarden
  • Tone of voice – key messages en USP’s
  • Brandbook – Visuele doorvertaling van jouw merk
Dieuwertje Rijlaarsdam ,


    Meer leadsMeer webshop salesMeer merkbekendheidMeer inzicht in dataNieuwe brandingNieuwe website

    In de ochtendBegin van de middagEind van de middag

    Merkpositionering bij Whello?
    Dit kun je verwachten

    Samen ben je dubbel zo succesvol. Jouw kennis is dan ook onmisbaar tijdens onze samenwerking. Samen met onze merkstrateeg, creative copywriter en art director zetten we een sterk merkverhaal neer.

    Samenwerken met Whello

    • Een multidisciplinair team met kennis van marketing, design en copy
    • Data-driven werken? Graag! We kunnen verschillende richtingen testen
    • Profiteer van onze ervaringen met andere snelgroeiende merken

    Met een sterk merkverhaal bouw je emotionele band op met de doelgroep. Je bent herkenbaar en onderscheidend van je concurrentie. Hierdoor onthouden klanten je en komen ze eerder bij je terug.

    Whello biedt bedrijven de voordelen van alle online marketingdiensten onder één dak. We geloven namelijk in de synergie van alle specialismen. Onze merkstrateeg komt bijvoorbeeld tot een beter resultaat door de samenwerking met onze designers en copywriters. Daarnaast hebben we de specialisten inhouse om je merkverhaal door te vertalen naar je website, videos en campagnes.

    Wij werken vanuit het volgende model naar jouw merkverhaal:

    1. Je purpose – waar jij echt voor staat
    2. Je merk statement – waar jij voor kiest
    3. Je merkidentiteit – hoe jouw merk zich identificeert
    4. Je merkactivatie – hoe jouw merk verbinding maakt met je doelgroep

    Naast de merkstrateeg, zetten we ook altijd een art director en creative copywriter in voor de visuele en tekstuele doorvertaling.

    Branding & webdesign
    JUSTIN Recruitment

    De opdracht? Een jongere doelgroep aanspreken door een complete rebranding en marketingaanpak. We hebben dan ook alles uit de kast getrokken om van dit traject een succes te maken.

    Van logo tot nieuwe website en van SEO tot videomarketing. Het resultaat? Een flink sollicitatiepercentage op de site vanuit de juiste doelgroep.

    Bekijk de hele case
    Whello Cases Justin Recruitment Branding & design

    Onze klanten beoordelen Whello met een:

    4.8 / 5

    Mooie merken aan het woord

    Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

    Daniel - Keesing Technologies

    Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

    Ruud Weekers - Arend Auto

    Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

    Robin - Antenna Groep

    Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

    Koen Gijzel - Koentact

    Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

    Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

    Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

    Sander Kok - Vicky

    Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

    Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

    Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

    Mirco Pruyser - BP College

    Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

    Maaike - Tandarts Jordaan

    Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

    Daniela Fantaziu - Top Employers Institute