Groei versnellen met Growth hacking

Waar een ‘standaard’ marketing team een generieke campagne opzet, zal onze growth hacker verschillende experimenten testen, om te ontdekken wat de beste campagne is.

De eerste stap begint bij een overzicht creëren van alle experimenten. We prioriteren deze ideeën, om zo de impactvolste experimenten als eerste in te zetten. Aan de hand van de data ontdekken we de winnende experimenten die vervolgens opgenomen worden in de ‘always-on’ campagne. Zo laten we mooie merken op een duurzame manier groeien.

Samenwerken met Whello

Met een team van verschillende specialisten kunnen we alle mooie ideeën ook daadwerkelijk uitvoeren. Binnen een afgebakend aantal uren per maand werkt onze growth hacker samen met onze copywriter, designer, videoproducer en developer om winnende experimenten te ontdekken.

Profiteer ook van onze ervaringen met andere snelgroeiende merken.


    Meer leadsMeer webshop salesMeer merkbekendheidSterke contentNieuwe brandingNieuwe website


    In de ochtendBegin van de middagEind van de middag

    Growth hacking bij Whello

    Als growth hacking bureau bouwen we jouw ideale team om je heen. Hoe dat team eruit ziet, hangt af van de groeifase waarin je zit. We zetten de marketeers in die je op dat moment nodig hebt.

    Een team vormen met Whello

    • Je krijgt je eigen vaste growth hacker
    • Met een flexibel team spelen we sneller in op marketingkansen
    • Samen bepalen jullie welke specialisten je nodig hebt
    • Profiteer van onze ervaringen met andere snelgroeiende merken

    We starten met een discovery fase waarin we jouw propositie, de concurrentie en de doelstellingen analyseren. Vervolgens bedenken we tijdens een growth hacking traject tenminste 5 ideeën per maand en testen deze voor je.

    Richt je met growth hacking op één specifieke doelstelling. Deze ‘One metric that matters’ is het succesfactor welke het verschil maakt voor jouw bedrijf.

    Dit kan bijvoorbeeld meer sollicitanten zijn, of een hogere conversiepercentage. Het werkt voor onze specialisten motiverend om volledig te focussen op dit ene doel. 

    Elk experiment wordt volledig meetbaar gemaakt. We willen weten of het een succes is en waarom. Met een overzichtelijke maandelijkse rapportage evalueren we samen met jou de voortgang. 

    Whello biedt bedrijven de voordelen van alle online marketing diensten onder één dak. Naast growth hackers, hebben wij de capaciteit om de experimenten ook daadwerkelijk uit te voeren. We hebben bijvoorbeeld copywriters en designers in-house om content te creëren.

    x4 jaaromzet voor SaaS scaleup
    MobieTrain

    MobieTrain is een microlearning app om je werknemers snel en eenvoudig te trainen. Whello heeft dit ambitieuze SaaS bedrijf geholpen met een internationale marketing strategie.

    Bekijk de hele case
    Campagnes & Automation

    Onze klanten beoordelen Whello met een:

    4.8 / 5

    Mooie merken aan het woord

    Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

    Kitty - Scienta

    Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

    Marijn - Leger des Heils

    Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

    Sander Kok - Vicky

    Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

    Daniel - Keesing Technologies

    Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

    Ruud Weekers - Arend Auto

    Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

    Robin - Antenna Groep

    Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

    Koen Gijzel - Koentact

    Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

    Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

    Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

    Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

    Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

    Mirco Pruyser - BP College

    Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

    Maaike - Tandarts Jordaan

    Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

    Daniela Fantaziu - Top Employers Institute