Gasten bereiken met campagnes
Gasten bereiken en inspireren we op de volgende kanalen.
- Vindbaarheid in Google:
Vakantie of uitje boeken? Dat begint vaak in Google. Wij zorgen ervoor dat jij zowel organisch als met betaalde advertenties beter zichtbaar bent binnen Google. - Social media campagnes:
Verre bestemmingen of mooie hotels en b&b’s; op social media laten we ons graag verleiden. Maak indruk op je doelgroep met kanalen zoals Facebook en Instagram.
Andere toeristische bedrijven gingen je al voor en verhoogden hun reserveringen en konden ook in het laagseizoen een mooie omzetgroei meepakken. Haal meer uit je online marketing met Whello.
Webdesign & content marketing
We overtuigen gasten op de volgende kanalen.
- Mobiel-vriendelijke website: Je website moet een verhaal vertellen én je klanten makkelijk hun volgende tripje laten boeken.
- Copywriting & email marketing: Je belangrijkste doelgroep zijn je bestaande klanten. We blijven ze triggeren met leuke blogartikelen en aantrekkelijke nieuwsbrieven.
Een recreatie campagne?
Zo wordt ‘ie succesvol
Een traditioneel online marketing bureau past niet bij de toerisme branche. Met de pieken en dalen van deze markt zoek jij naar een innovatief marketing bureau dat samen met jou co-creëert.
De voordelen van co-creatie bij Toerisme marketing:
- Het resultaat is van hogere kwaliteit door de inbreng van jouw branche kennis.
- De snelheid van implementatie is vaak groter wanneer iedereen betrokken wordt
- Efficiëntie: Foute aannames worden voorkomen doordat jij al in een vroeg stadium wordt betrokken.
Bij Whello bieden we alle online marketing diensten aan onder één dak. Video content nodig voor de opening van het seizoen? Je huisstijl veranderen? Snel een persbericht eruit sturen én gegarandeerd laten plaatsen. Whello ondersteunt je hierbij in al je marketing activiteiten.
Elke toeristische klant komt bij ons langs voor een kick-off sessie. Tijdens deze sessie maak je kennis met het team van specialisten dat voor je aan de slag gaat én gaan we brainstormen. Je collega’s en jij vertellen ons zo veel mogelijk over het bedrijf en de bijzonderheden van de branche, terwijl Whello je vertelt in welke activiteiten wij je gaan ondersteunen. Samen zetten we een strategie op met passende doelstellingen. Daarnaast hebben we meerdere malen bedrijfsbezoekjes en contactmomenten om te overleggen en bij te sturen.
Samen stellen we een strategie op. Hierin vermelden we onder andere doelstellingen, zoals bijvoorbeeld de maximale kosten per lead of het percentage groei dat we gaan bereiken. Hierdoor kunnen we maandelijks evalueren welke toerisme campagnes bijdragen aan de strategie.