Gasten bereiken met campagnes
Andere toeristische bedrijven gingen je al voor en verhoogden hun reserveringen en konden ook in het laagseizoen een mooie omzetgroei meepakken. Gasten bereiken en inspireren we op de volgende kanalen.
- Vindbaarheid in Google:
Vakantie of uitje boeken? Dat begint vaak in Google. Wij zorgen ervoor dat jij zowel organisch als met betaalde advertenties beter zichtbaar bent binnen Google. - Social media campagnes:
Verre bestemmingen of mooie hotels en b&b’s; op social media laten we ons graag verleiden. Maak indruk op je doelgroep met kanalen zoals Facebook en Instagram.
Webdesign & content marketing
We overtuigen gasten op de volgende kanalen.
- Mobiel-vriendelijke website: Je website moet een verhaal vertellen én je klanten makkelijk hun volgende tripje laten boeken.
- Copywriting & email marketing: Je belangrijkste doelgroep zijn je bestaande klanten. We blijven ze triggeren met leuke blogartikelen en aantrekkelijke nieuwsbrieven.
Team vormen met Whello
Als full service marketing bureau bouwen we jouw ideale team om je heen. Hoe dat team eruit ziet, hangt af van de groeifase waarin je zit. We zetten de marketeers in die je op dat moment nodig hebt.
Samenwerken
- Je krijgt je eigen marketingstrateeg
- Samen bepalen jullie welke specialisten je nodig hebt
- Met een flexibel team spelen we sneller in op marketingkansen
Bij Whello bieden we alle online marketing diensten aan onder één dak. Video content nodig voor de opening van het seizoen? Je huisstijl veranderen? Snel een persbericht eruit sturen én gegarandeerd laten plaatsen. Whello ondersteunt je hierbij in al je marketing activiteiten.
Elke toeristische klant komt bij ons langs voor een kick-off sessie. Tijdens deze sessie maak je kennis met het team van specialisten dat voor je aan de slag gaat én gaan we brainstormen. Je collega’s en jij vertellen ons zo veel mogelijk over het bedrijf en de bijzonderheden van de branche, terwijl Whello je vertelt in welke activiteiten wij je gaan ondersteunen. Samen zetten we een strategie op met passende doelstellingen. Daarnaast hebben we meerdere malen bedrijfsbezoekjes en contactmomenten om te overleggen en bij te sturen.
Samen stellen we een strategie op. Hierin vermelden we onder andere doelstellingen, zoals bijvoorbeeld de maximale kosten per lead of het percentage groei dat we gaan bereiken. Hierdoor kunnen we maandelijks evalueren welke toerisme campagnes bijdragen aan de strategie.