Whello’s Submarine Webinar
Purpose driven brands
Steeds meer klanten willen je ‘Why’ weten voordat ze iets kopen. Ze willen weten welk verschil jij maakt in de wereld. En ze willen bewijs zien.
Duik daarom dieper in de wereld van groei door duurzaamheid tijdens een inspirerend webinar met impact consultant Annemarie de Jong.
Ze is directeur bij Better Future en sidekick bij BNR Nieuwsradio. Je kunt haar ook nog kennen van haar column in Het Financieele Dagblad.
Volg de sessie via een livestream | Donderdag 29 juni van 15.00 tot 16.00
Wie is de spreker?
Merken die een ‘purpose’ volledig integreren in hun organisatie outperformen de markt gemiddeld met 42%. Door te werken aan een betere wereld realiseer je groei voor je bedrijf: People, Planet en Profit gaan dan samen hand in hand.
Impact-autoriteit Annemarie de Jong leert je, met haar 15 jaar ervaring, de key takeaways van succesvolle purpose-driven merken.
Annemarie leidt bedrijven dagelijks naar B-corp-status (winst én impact), en vertelt jou nu alles over het vinden en uitdragen van je purpose in leiderschap en strategie. En je leert wat je dat oplevert: alleen door te werken aan een betere wereld realiseer je groei voor jezelf en je bedrijf.
Nasser al Kamouchi, host het webinar en interviewt Annemarie. Tijdens het gesprek kun je zelf ook Annemarie vragen stellen.
Annemarie De Jong
Impact Consultant bij Better Future
Nasser al Kamouchi
Marketing strateeg bij Whello
Purpose Driven Branding
Dit kun je verwachten
Wat we gaan bespreken
- Waarom purpose vooraf gaat aan branding
- Purpose valideren, verdiepen en versterken
- Relatie tussen purpose en bedrijfsgroei
- SDG’s en B-Corp: Kracht en valkuilen
Voor wie is dit webinar
- Missiegedreven merken die willen groeien
- Merken die missiegedreven willen worden
Aanmelden voor de sessie
Natuurlijk wil je dit event niet missen. Na je inschrijving ontvang je van ons de link voor het webinar.