Whello’s Submarine
SaaS marketing seminar

Maak je goede marketingvoornemens voor 2023 waar tijdens Whello’s Submarine. Met een serie verdiepende seminars duiken we samen dieper in online marketing, delen we kennis en ontmoet je collega-marketeers die dezelfde vragen hebben als jij.

Sessie 1: SaaS marketing | Donderdag 30 maart van 15.00 tot 16.30

Met Frank Husmann, dé autoriteit op het gebied van SaaS en product lab marketing. Met zijn 18 jaar ervaring leert hij je alles vanuit zijn successen en zijn valkuilen.

Je kunt de sessie live volgen bij ons op kantoor in Amsterdam of online via een livestream. Kom je langs op kantoor? Dan is er daarna een borrel.

Wie zijn de sprekers?

SaaS-autoriteit Frank Husmann bijt het spits af. Met zijn 18 jaar ervaring in SaaS en Product Lab marketing leert hij je alle finesses van het vak. Deze succesvolle marketeer vertelt graag over zijn valkuilen, zodat jij daar niet meer in hoeft te stappen.

Nasser Al Kamouchi is een van de oprichters van Whello. Samen met growth marketeer Raoul Tiesenga vertellen zij hoe je met de laatste best-practices je SaaS merk laat groeien.

Frank Husmann for Whello

Frank Husmann

Marketeer & SaaS entrepreneur

Raoul Tiesinga Growth Marketeer Whello

Raoul Tiesinga

Growth marketeer bij Whello

Nasser al Kamouchi

Marketing strateeg bij Whello

SaaS Marketing sessie
Dit kun je verwachten

Wat we gaan bespreken
  • Demand-generation marketing: Inspirerende voorbeelden
  • Hoe je content marketing inzet voor je SaaS merk
  • Account-based marketing: Hoe het wél kan werken
  • Hoe je een succesvolle marketingfunnel creëert
  • Conversie learnings, zoals ‘demo’ versus ‘free trial’
Voor wie is deze webinar
  • SaaS marketeers
  • SaaS sales managers
  • SaaS CMO’s
  • SaaS founders & CEO’s

Aanmelden voor de sessie

Natuurlijk wil je dit event niet missen. Na je inschrijving ontvang je van ons een uitnodiging. We hebben een beperkt aantal plekken op locatie, dus we hanteren een vol = vol principe. De livestream is uiteraard wel onbeperkt te volgen.


    Op locatie (max. 30 personen)Livestream

    Onze klanten beoordelen Whello met een:

    4.8 / 5

    Mooie merken aan het woord

    Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

    Kitty - Scienta

    Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

    Marijn - Leger des Heils

    Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

    Sander Kok - Vicky

    Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

    Daniel - Keesing Technologies

    Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

    Ruud Weekers - Arend Auto

    Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

    Robin - Antenna Groep

    Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

    Koen Gijzel - Koentact

    Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

    Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

    Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

    Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

    Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

    Mirco Pruyser - BP College

    Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

    Maaike - Tandarts Jordaan

    Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

    Daniela Fantaziu - Top Employers Institute