Met 60 jaar ervaring en bijna 300 succesvolle schoonmaakproducten is HG hét top-of-mind merk rondom schoonmaakproblemen. Een echte probleemoplosser in nood.

Maar HG is meer dan dat. Met een nieuwe positionering zet het merk zich neer als positieve inspiratiebron in en om het huis. Whello vertaalt dit door naar een social media strategie waar de consument centraal staat.

hg producten

Herpositionering via social uitdragen

HG verplaatst zich van reactief en probleemgericht naar proactief, positief en inspirerend. Met de juiste social content wordt HG niet langer gezien als een noodoplossing bij verstopping of schimmel, maar als een merk voor ultiem woongenot.

hg social media post

Verschillende specialismes onder één dak

De keuze voor Whello is gemaakt op basis van een duidelijke pragmatische social strategie. Door alle aanwezige inhouse specialisten kan deze strategie ook direct worden omgezet naar acties (strategy=execution). Met content, video, design, social ads en influencer marketing op één plek wordt er ingezet op een social strategie waar creativiteit, data en daadwerkelijke acties bij elkaar komen.

Sander Smit, Content marketeer bij HG: “Whello heeft niet alleen de benodigde kennis voor het opzetten en uitvoeren van een social media strategie, maar ook de ervaring en mensen om dit in te passen in een grotere strategie en intern uit te dragen. Whello combineert dus creativiteit, vakkennis en organisatorisch inzicht”

Nasser al Kamouchi, Marketing strateeg bij Whello: “Bedrijven met een duidelijke groeiambitie passen het best bij ons. HG wilt groeien door zich te herpositioneren: van een reactief-aankoop-merk naar een prominent schoonmaakmiddel met veel herhalingsaankopen. Aan ons de uitdaging om onze merkbelofte in te lossen en HG te helpen met groeien.“

Benieuwd naar jouw kansen?

Whello is een full service online marketingbureau in Amsterdam. Full-service is bij ons ook echt full-service; van webdesign en campagnes tot aan het organiseren van webinars en het schrijven van whitepapers. Wil je met ons sparren over je online marketingstrategie? Bel of mail ons even, en ga het gesprek aan met onze online marketingspecialisten.

Kun jij wel wat hulp gebruiken bij de
marketing van jouw bedrijf?

Bel ons, of gebruik het onderstaande formulier om ons een mailtje te sturen.


    Meer leadsMeer webshop salesMeer merkbekendheidSterke contentNieuwe brandingNieuwe website


    In de ochtendBegin van de middagEind van de middag

    whello contact serge de sousa whello contact serge de sousa
    Serge de Sousa

    Bekijk onze laatste case

    Onze klanten beoordelen Whello met een:

    4.8 / 5

    Mooie merken aan het woord

    Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

    Kitty - Scienta

    Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

    Marijn - Leger des Heils

    Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

    Sander Kok - Vicky

    Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

    Daniel - Keesing Technologies

    Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

    Ruud Weekers - Arend Auto

    Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

    Robin - Antenna Groep

    Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

    Koen Gijzel - Koentact

    Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

    Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

    Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

    Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

    Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

    Mirco Pruyser - BP College

    Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

    Maaike - Tandarts Jordaan

    Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

    Daniela Fantaziu - Top Employers Institute