Het bekende en beruchte TopGear brengt alle activiteiten op het gebied van SEO en Webdevelopment onder bij Whello. Daarnaast worden ook alle online marketing activiteiten van het zusterbedrijf JFK ondergebracht bij Whello.


Na een strategische bureau-oriëntatie, viel de keuze op Whello. Whello gaat aan de slag om beide labels sterker te positioneren in de markt.
Whello strateeg Mitch: “We hebben aantoonbare resultaten geboekt in de automotive branche. TopGear wil graag zijn status bevestigen als leading autonieuws uitgever. Dus de klik was snel gemaakt. Wij zitten vol met ideeën en gaan graag deze uitdaging aan.”
Whello eigenaar Nasser: “TopGear heeft bewust voor ons gekozen en wij gaan uiteraard tot het uiterste om hun doelstellingen te verwezenlijken. We zijn dolblij dat bedrijven als TopGear en JFK kiezen voor ons. Het zijn typisch klanten die passen bij Whello: Net iets brutaler, scherper en origineler. Bedrijven met ambities die niet bang zijn voor verandering om te kunnen groeien.”
Whello heeft de ambitie om als full-service online marketingbureau verder door te groeien tot de top tien in Nederland. Het team van Whello is meegegroeid met de toename van het aantal klanten naar ruim 20 professionals. Daarnaast is het dienstenaanbod uitgebreid met programmatic display, Digital Out of Home en platform marketing via Amazon en bol.com.