Hoe we je doelgroep bereiken?
SaaS campagnes
We inspireren klanten op de volgende kanalen:
- Google Ads: Bereik direct je doelgroep door te adverteren op relevante zoekwoorden.
- Zoekmachine marketing: Een goede organische vindbaarheid in Google is de beste lange-termijn strategie voor je SaaS bedrijf.
- LinkedIn campagnes: Decision makers bereik je via LinkedIn. We boeken veel succes door targeting-opties in te zetten, zoals remarketing posts en InMail ads.
- Growth-hacking: We bereiken sneller resultaat, door slimme experimenten uit te voeren met email, social media of je website.
Whello heeft jarenlange ervaring met SaaS marketing campagnes en SaaS webdesign. Wij analyseren de doelgroep, creëren een customer journey en overtuigen met content over je oplossing. We richten ons op decision makers of eindgebruikers. Met video, whitepapers en case studies inspireren en overtuigen we je doelgroep. Profiteer van onze expertise.
Hoe we je doelgroep overtuigen?
Webdesign & content marketing
We overtuigen decision makers en eind-gebruikers op de volgende kanalen:
- SaaS website: We houden rekening met de user-flow en ontwerpen je website met aantrekkelijke call-to-actions en formulieren.
- Copywriting: Onze copywriters hebben ervaring met SaaS teksten, schrijven in de juiste tone-of-voice en SEO vriendelijk.
- Email marketing: Haal meer uit je database. Wij zorgen via email automation voor een hogere conversiepercentage.
- Videomarketing: Onze videoproducers verzorgen case videos en productvideos die impact maken op je klanten.
We beginnen altijd met een ‘discovery’-fase. Door een kick off meeting, bedrijfsbezoekjes en marktonderzoek analyseren we jou en je concurrenten. Vervolgens maken we een groeiplan met de stip op de horizon en de acties daarnaartoe. Bij het bedenken van de marketing acties gaan we uit van de customer journey: Bereiken, overtuigen en activeren en terug laten komen voor meer. Klinkt logisch, toch?
Whello biedt bedrijven de voordelen van alle online marketing diensten onder één dak. Naast marketeers, hebben wij bijvoorbeeld ook developers en videoproducers in-house om jouw SaaS marketing integraal aan te pakken.
In de strategie leggen we de doelstellingen vast, zoals de maximale kosten per lead. Zo komen we er vervolgens snel achter welke campagnes niet winstgevend zijn en welke campagnes wel bijdragen aan het succes.
We beginnen elk project met een kickoff sessie, waarbij we jou en je collega’s uitnodigen om te brainstormen. Tijdens onze samenwerking brengen we graag bedrijfsbezoekjes om de bedrijfscultuur eigen te maken.
Een SaaS campagne?
Zo wordt ‘ie succesvol
Als je op zoek bent naar een traditioneel online marketing bureau, dan ben je op de verkeerde plek. Wij geloven namelijk niet in je marketing uitbesteden, zonder omkijken. Wij weten uit ervaring dat je alleen succes boekt als je co-creëert met ons.
De voordelen van co-creatie
- Sneller resultaat door de inbreng van jouw branche kennis
- Efficiëntie: Foute aannames worden voorkomen
- We verdelen de marketingacties en houden je betrokken
Marketingstrategie & webdesign
MeteoGroup
Meteogroup wilde een omslag maken van het leveren van maatwerk naar kant-en-klare weerdata-producten. Omdat online marketing-expertise intern ontbrak, schakelden zij Whello in om de strategie en uitvoering hiervan op te tuigen. So we did!
Bekijk de hele case