Hoe we je doelgroep bereiken?
SaaS campagnes

We inspireren klanten op de volgende kanalen:

  • Google Ads: Bereik direct je doelgroep door te adverteren op relevante zoekwoorden.
  • Zoekmachine marketing: Een goede organische vindbaarheid in Google is de beste lange-termijn strategie voor je SaaS bedrijf.
  • LinkedIn campagnes: Decision makers bereik je via LinkedIn. We boeken veel succes door targeting-opties in te zetten, zoals remarketing posts en InMail ads.
  • Growth-hacking: We bereiken sneller resultaat, door slimme experimenten uit te voeren met email, social media of je website.

Whello heeft jarenlange ervaring met SaaS marketing campagnes en SaaS webdesign. Wij analyseren de doelgroep, creëren een customer journey en overtuigen met content over je oplossing. We richten ons op decision makers of eindgebruikers. Met video, whitepapers en case studies inspireren en overtuigen we je doelgroep. Profiteer van onze expertise.

Hoe we je doelgroep overtuigen?
Webdesign & content marketing

We overtuigen decision makers en eind-gebruikers op de volgende kanalen:

  • SaaS website: We houden rekening met de user-flow en ontwerpen je website met aantrekkelijke call-to-actions en formulieren.
  • Copywriting: Onze copywriters hebben ervaring met SaaS teksten, schrijven in de juiste tone-of-voice en SEO vriendelijk.
  • Email marketing: Haal meer uit je database. Wij zorgen via email automation voor een hogere conversiepercentage.
  • Videomarketing: Onze videoproducers verzorgen case videos en productvideos die impact maken op je klanten.

We beginnen altijd met een ‘discovery’-fase. Door een kick off meeting, bedrijfsbezoekjes en marktonderzoek analyseren we jou en je concurrenten. Vervolgens maken we een groeiplan met de stip op de horizon en de acties daarnaartoe. Bij het bedenken van de marketing acties gaan we uit van de customer journey: Bereiken, overtuigen en activeren en terug laten komen voor meer. Klinkt logisch, toch?

Whello biedt bedrijven de voordelen van alle online marketing diensten onder één dak. Naast marketeers, hebben wij bijvoorbeeld ook developers en videoproducers in-house om jouw SaaS marketing integraal aan te pakken.

In de strategie leggen we de doelstellingen vast, zoals de maximale kosten per lead. Zo komen we er vervolgens snel achter welke campagnes niet winstgevend zijn en welke campagnes wel bijdragen aan het succes.

We beginnen elk project met een kickoff sessie, waarbij we jou en je collega’s uitnodigen om te brainstormen. Tijdens onze samenwerking brengen we graag bedrijfsbezoekjes om de bedrijfscultuur eigen te maken.

Een SaaS campagne?
Zo wordt ‘ie succesvol

Als je op zoek bent naar een traditioneel online marketing bureau, dan ben je op de verkeerde plek. Wij geloven namelijk niet in je marketing uitbesteden, zonder omkijken. Wij weten uit ervaring dat je alleen succes boekt als je co-creëert met ons.

De voordelen van co-creatie

  • Sneller resultaat door de inbreng van jouw branche kennis
  • Efficiëntie: Foute aannames worden voorkomen
  • We verdelen de marketingacties en houden je betrokken

Marketingstrategie & webdesign
MeteoGroup

Meteogroup wilde een omslag maken van het leveren van maatwerk naar kant-en-klare weerdata-producten. Omdat online marketing-expertise intern ontbrak, schakelden zij Whello in om de strategie en uitvoering hiervan op te tuigen. So we did!

Bekijk de hele case
Marketing strategie

Onze klanten beoordelen Whello met een:

4.8 / 5

Onze blije klanten aan het woord

Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

Daniel - Keesing Technologies

Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

Ruud Weekers - Arend Auto

Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

Robin - Antenna Groep

Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

Koen Gijzel - Koentact

Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

Sander Kok - Vicky

Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

Mirco Pruyser - BP College

Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

Maaike - Tandarts Jordaan

Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

Daniela Fantaziu - Top Employers Institute