Rank wereldwijd met internationale SEO

Met internationale SEO vergroot je je bereik in het buitenland. Een zorgvuldig opgezette SEO-strategie vergroot de kans op conversie vanuit andere landen. 

De lokale doelgroep zoekt het vaakst in hun eigen taal. We hanteren dan ook de strategie ‘think global, act local’, waarbij we de strategie aanpassen per land.

  • Zoekgedrag: in de taal van het land dat we gaan targeten.
  • Concurrenten: onderzoeken van lokale bedrijven in de desbetreffende landen.
  • Content: vertalen of creëren van lokale SEO geoptimaliseerde teksten.

Wat maakt Whello uniek?

Onze SEO-specialisten hebben jarenlange ervaring met internationale SEO. Maar alleen met SEO specialisten kom je er niet. Met verschillende specialisten in een multidisciplinair team pakken we de SEO aan voor internationaal opererende merken. 

  • Developers: Om je website meertalig te maken en technisch te optimaliseren.
  • Content specialist: Projectmanager die native copywriters aan het werk zet. 
  • Conversie specialist: Om de data te analyseren en de conversie per land te optimaliseren.
whello contact serge de sousa
Serge de Sousa


    Meer leadsMeer webshop salesSterke content creatieWebsite optimalisatieSEO scan


    In de ochtendBegin van de middagEind van de middag

    Zo gaat samenwerken met Whello

    Als full service SEO bureau werken we met een team van SEO’ers, copywriters, designers en developers aan hogere internationale rankings voor onze opdrachtgevers. Hoe jouw team eruit ziet, hangt af van de groeifase waarin je zit. We zetten de marketeers in die je op dat moment nodig hebt.

    Een team vormen met Whello

    • Je krijgt je eigen SEO strateeg
    • Samen bepalen jullie welke specialisten je nodig hebt
    • Met een flexibel team spelen we sneller in op marketingkansen

    Als je je diensten of producten over de grens wilt verkopen, houden we rekening met andere marktkenmerken. Zo zijn de zoekopdrachten anders en heb je met andere concurrenten te maken.

    We doen daarom apart onderzoek naar de zoekintentie per land. We houden rekening met lokale zoekwoorden en onderzoeken de lokale concurrentie om een effectieve SEO-strategie te ontwikkelen.

    Belangrijkste is dat je de content vertaald en rekening houdt met de lokale nuances. Voor sommige opdrachtgevers hebben we zelfs nieuwe fotografie en video’s laten schieten, zodat dit herkenbaarder oogde voor de lokale doelgroep.

    Daarnaast is het belangrijk dat je de website technisch aanpast, zodat Google het internationale karakter van je website begrijpt. Denk bijvoorbeeld aan het gebruik van een hreflang-tag.

    We weten uit ervaring dat het het beste is als je 1 hoofddomein aanhoudt. Vaak is dit een .com domein. Daaronder kunnen we dan verschillende talen hangen waardoor je bijvoorbeeld /nl/, /fr/ of /de/ krijgt. Door op 1 domein te focussen bouwen we ook meer autoriteit op voor je website.

    Hierbij is ook belangrijk in welk land je start met verkopen. Wanneer je huidige website eindigt op .nl, kun je beter een nieuwe .com beginnen met een .com/nl/ voor Nederland.

    Onze SEO-specialisten adviseren je in wat de beste keuze is voor jouw merk.

    Whello biedt bedrijven de voordelen van alle online marketingdiensten onder één dak. We geloven namelijk in de synergie van alle specialismen.

    Onze SEO specialist komt bijvoorbeeld tot een beter resultaat door de samenwerking met onze copywriter en designer. En we halen meer leads uit de SEO resultaten omdat ook onze conversie specialist en webbouwer betrokken zijn.

    Bekijk hier welke specialisten we in huis hebben.

    Internationale campagnes
    CowManager

    Zoals de naam doet vermoeden is CowManager een software oplossing voor melkveehouders. Whello heeft CowManager geholpen met veroveren van marktaandeel in Nederland, Duitsland en Amerika.

    Bekijk de hele case
    B2B SaaS marketing

    Onze klanten beoordelen Whello met een:

    4.8 / 5

    Mooie merken aan het woord

    Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

    Kitty - Scienta

    Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

    Marijn - Leger des Heils

    Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

    Sander Kok - Vicky

    Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

    Daniel - Keesing Technologies

    Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

    Ruud Weekers - Arend Auto

    Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

    Robin - Antenna Groep

    Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

    Koen Gijzel - Koentact

    Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

    Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

    Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

    Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

    Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

    Mirco Pruyser - BP College

    Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

    Maaike - Tandarts Jordaan

    Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

    Daniela Fantaziu - Top Employers Institute