
Wat is jullie Twitter strategie?
Inspireren en overtuigen
Bereik jouw specifieke groep invloedrijke decision-makers op Twitter. Wij maken gebruik van het funnel model. Een beslissing maken is namelijk een proces. Het is effectiever om je doelgroep eerst te inspireren met video of whitepapers en daarna in beeld te blijven door Twitter retargeting in te zetten.
Zo blijf je top-of-mind wanneer de beslissingen vallen. Klinkt logisch toch?


Een Twitter campagne?
Zo wordt ‘ie succesvol
Wij geloven in co-creatie: alleen door samen met jou de Twitter campagnes in te richten, kunnen wij resultaat boeken. Wie anders weet beter wat de nuances zijn van de doelgroep? We laten je daarom graag participeren in het proces.
Samenwerken met Whello
- Brainstormen over de doelgroep, usp’s en jouw doelstellingen
- Sparren over alle Twitter uitingen en optimalisaties
- Wekelijks overleg en maandelijkse rapportages
We bepalen eerst samen met jou de strategie. Hoe gaan we ons onderscheiden? Hoe zetten we het budget slim in? Vervolgens gaan onze designer en videoproducer aan de slag met de Twitter ads en bouwen we een campagne op basis van onze best-practices.
We voeren continu a/b-testjes uit. Welke advertentie levert de meeste conversies op? Welke landingspagina converteert het beste? We maken alles meetbaar, sturen op data en rapporteren dit maandelijks aan jou.
In de strategiefase leggen we de doelstellingen vast, zoals de maximale kosten per conversie. Zo komen we er snel achter welke campagnes bijdragen aan het succes en welke niet winstgevend zijn.
We beginnen elk project met een kick-off sessie waarbij we jou en je collega’s uitnodigen om te brainstormen. Tijdens onze samenwerking brengen we graag bedrijfsbezoekjes om de bedrijfscultuur eigen te maken.
Scoren met een social strategie
voor Jumbo Hockey
Jumbo is natuurlijk een bekende naam. Jumbo Hockey daarentegen kon wel wat naamsbekendheid gebruiken. Iedere twee maanden lanceerden we daarom een campagne met een ander thema.
Tijdens het indoorseizoen liepen we binnen met warme winterbeelden. Tijdens het outdoorseizoen gingen we ons helemaal te buiten aan matchende lentecampagnes. Ons videolabel Skipp maakte de inspirerende video’s.
