Een nieuwe website
Onderscheidende leadgeneratie
Arslan & Ersoy is een advocatenbureau met vestigingen in Amsterdam en Den Haag die zich heeft gespecialiseerd in letselschade. Met een open, eerlijke en transparante aanpak staan ze hun cliënten al jaren bij voor verschillende juridische problemen en geschillen.
Hoewel veel cliënten Arslan & Ersoy al jaren via aanbevelingen binnen hun netwerk wisten te vinden, kon de online vindbaarheid nog flink verbeterd worden. De nieuwe website is dan ook een flinke stap vooruit in termen van vindbaarheid, informatievoorziening en leadgeneratie.
Dit project in het kort
- Moderne en betrouwbare look & feel
- Een betere user-flow met meer overzicht
- Effectief conversiepad voor nieuwe leads
- Meer over Arslan & Ersoy
- Meer over Advocatenmarketing
Het proces
Mooie dingen maken wij samen met de klant. Co-creatie noemen we dat. We werkten dan ook nauw samen met de oprichters en eigenaren van Arslan & Ersoy. De kick-off van dit project begon, net als altijd, met een brainstormsessie. Tijdens deze sessie legden we samen de doelen en user-flow van de website vast.
We hebben het project in verschillende stappen verdeeld, waar we steeds gezamenlijk met Arslan & Ersoy aan werkten.
Samen brainstormen
Strategie & Concept
Design
Development
Launch
De uitdaging
Het doel van de nieuwe website was om op heldere, overzichtelijke en professionele wijze de soms complexe dienstverlening uiteen te zetten. Hiermee wilden we meer bekendheid te creëren bij de doelgroep (slachtoffers van ongevallen op het werk, tijdens het reizen, ongevallen met dieren of tijdens het sporten) om zo uiteindelijk zoveel mogelijk leads te genereren.
Letselschade test
De aanpak
We gingen deze uitdagingen aan door eerst samen met Arslan & Ersoy te brainstormen over het overbrengen van de brand-identiteit in het design. Dit moest zowel vertrouwen als overtuiging uitstalen. Hierin zaten we snel op één lijn, waarna we zijn begonnen met het ontwerpen van een op maat gemaakte letselschade test. Hiermee maken we het voor potentiële cliënten gemakkelijk om te onderzoeken of ze recht hebben op schadevergoeding. Tegelijkertijd creëren we zo nieuwe leads voor Arslan & Ersoy.
Na oplevering van de designs en development hebben we alle nieuwe teksten voor de website nagelopen en geplaatst binnen het nieuwe CMS. Na een uitgebreide test fase kon de nieuwe website live!
Het resultaat
Het ontwerp nieuwe website van Arslan & Ersoy valt naadloos samen met de impactvolle fotografie van de advocaten. Dit zorgt voor een look & feel die er niet alleen goed uitziet, maar ook de rust en ruimte geeft voor de complexe onderwerpen waar het advocatenbureau mee werkt. Geen onleesbare teksten of vage beloftes, maar een duidelijk verhaal met een strak conversiepad voor nieuwe leads. Sinds de launch is het aantal organische bezoekers met 50% gestegen. Missie geslaagd!
Organische bezoekers
Conversiepercentage
Wesley van Delft
SEO specialist bij Whello
“We hadden te maken met veel content met soms complexe materie. Met een user-flow chart en website structuur advies wisten we alle content op de nieuwe site in goede banen te leiden. Hierdoor hebben we de basis gelegd voor mooie SEO resultaten.”