Bij Whello werken we samen met heel veel ondernemers. En iedereen heeft zijn eigen achtergrond en verhaal. In Client Stories stellen we deze leuke mensen aan je voor. Hoe zijn ze gestart en wat heeft Whello voor ze betekend?

Vandaag praten we met Peter Koijen van In2motivation, een internationaal bureau voor trainingen, motivational speaking en coaching.

Hoi Peter! Zou je wat meer kunnen vertellen over In2motivation?

In2motivation bestaat nu al meer dan twaalf jaar. Ik ben begonnen in mijn eentje en inmiddels hebben we een groot, internationaal team.

Wat vind je het leukst om te doen als ondernemer?

Dat is toch echt de combinatie van alle werkzaamheden; zowel de uitvoering en sales als het ontwikkelen van het bedrijf.

Tegen welke uitdagingen liep je aan als startende ondernemer?

Dit is een grappige vraag, ik begon namelijk met ondernemen tijdens de laatste crisis. Veel mensen denken dat dat lastig was, maar als ik terugkijk vind ik dat eigenlijk wel meevallen. Ik wist namelijk niet beter. 

Als startende ondernemer hield ik me vooral bezig met de vraag hoe we naamsbekendheid en geloofwaardigheid konden krijgen in de markt. Bij In2motivation hebben we een internationaal team en internationale content. En dit past goed bij bedrijven.

Op welk moment besloot je om een online bureau in te schakelen?

Toen ik tegen mijn eigen grens aanliep qua kennis van Google Adwords en ik een gebrek aan tijd had. Ik vond het in het begin erg leuk en wilde graag controle houden. Toch kwam ik er achter dat ik mijn kennis niet kon laten groeien. Ik vond het wel lastig om dit los te laten, want ik vind het erg interessant en ben leergierig.

Hoe zijn jullie in aanraking gekomen met Whello?

Dit weet ik niet meer precies, hiervoor zaten we bij bureaus waar we via via bij terecht kwamen. We hebben de beslissing gemaakt om in zee te gaan met Whello, omdat ik in het eerste gesprek heel erg het vertrouwen kreeg dat jullie een goede slag konden maken voor ons. Whello heeft een internationaal klantenbestand, waardoor ik zeker wist dat er bij jullie voldoende kennis is over de internationale markt.

Waar heeft Whello jullie het meest mee geholpen?

Op dit moment vooral met het reduceren van waste in onze Google advertenties. Daarnaast vind ik de professionalisering vanuit Whello hoog; er worden structureel meetings ingepland en het team zit er echt goed bovenop. Tijdens een meeting zitten er altijd échte specialisten aan tafel. Wat ik ook als prettig ervaar, is de proactieve communicatie – open en transparant.

Welke les zou je aan ondernemers willen geven?

Het is belangrijk om je persoonlijke intentie en missie goed voor ogen te houden. Waarom doe je wat je doet? Techniek en processen zijn ook erg belangrijk, maar het belangrijkst en het meest complexe van alles is de mens. Een computer hoef je immers niet te motiveren. En mensen wel.

Je moet daarnaast altijd kritisch blijven kijken naar je eigen motivatie. Ben je minder gemotiveerd dan aan het begin? Kijk dan of je taken kan delegeren of van pad kan veranderen. Anders straal je namelijk ook geen energie meer uit en kun je je team niet inspireren.

Ben je benieuwd wat Whello voor jouw onderneming kan betekenen? We drinken graag een kopje koffie met je! Neem je contact met ons op?

Kun jij wel wat hulp gebruiken bij de
marketing van jouw bedrijf?

Bel ons, of gebruik het onderstaande formulier om ons een mailtje te sturen.


    Meer leadsMeer webshop salesMeer merkbekendheidSterke contentNieuwe brandingNieuwe website


    In de ochtendBegin van de middagEind van de middag

    whello contact serge de sousa whello contact serge de sousa
    Serge de Sousa

    Bekijk onze laatste case

    Onze klanten beoordelen Whello met een:

    4.8 / 5

    Mooie merken aan het woord

    Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

    Kitty - Scienta

    Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

    Marijn - Leger des Heils

    Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

    Sander Kok - Vicky

    Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

    Daniel - Keesing Technologies

    Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

    Ruud Weekers - Arend Auto

    Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

    Robin - Antenna Groep

    Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

    Koen Gijzel - Koentact

    Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

    Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

    Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

    Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

    Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

    Mirco Pruyser - BP College

    Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

    Maaike - Tandarts Jordaan

    Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

    Daniela Fantaziu - Top Employers Institute