intromarketeers is whello

AMSTERDAM   –   Het online marketing bureau IntroMarketeers, aan het Rokin in Amsterdam, heeft op 1 maart 2016 haar identiteit veranderd naar Whello. Het bureau gaat zich afzetten van de ‘marketing techniques first approach’ waarmee de middelen het doel bepalen. Whello legt de focus op gepersonaliseerde technieken, die passen bij de kern van de klant. Dit wordt ook wel ‘The Why’ genoemd.

In 2012 werd IntroMarketeers opgezet door Serge de Sousa en Nasser al Kamouchi. Al snel merkten de twee online marketing fanaten dat klanten slechte ervaringen opdeden bij bureaus die standaard technieken inschakelden zonder naar de kern of de branche van het bedrijf  te kijken en hierdoor niet het maximale uit de potentie van een klant halen. Hierdoor waren campagnes regelmatig onrendabel.

“Wij zien het bedrijf van een klant als één van onszelf, een die wij willen laten groeien en succesvol maken. Juist omdat we persoonlijk betrokken zijn, ons inleven in wat een bedrijf zich beter maakt dan de rest en wat de drijfveer is achter een bedrijf. Zo denken wij met ons bedrijfskundige achtergrond verder dan alleen de marketing tactieken. Op deze manier kunnen wij de website en de campagnes optimaliseren voor wat de gewenste doelgroep echt zoekt en wenst te zien.” aldus Serge.

Met Whello streeft het bureau er naar om meer verdieping in de beweegredenen van een organisatie mee te nemen in online campagnes. Dit resulteert tot gepersonaliseerde en op maat gemaakte online marketing campagnes, die passen bij de kern van het merk.

Naast het transformeren van de visie en aanpak van het bureau, biedt Whello extra tools aan. Zo is het mogelijk om gratis analyses uit te laten voeren om in te zien in welke opzichten te klant goed scoort en waar nog plaats is voor verbetering.

Vanaf vandaag is www.whello.nl live.

Kun jij wel wat hulp gebruiken bij de
marketing van jouw bedrijf?

Bel ons, of gebruik het onderstaande formulier om ons een mailtje te sturen.


    Meer leadsMeer webshop salesMeer merkbekendheidSterke contentNieuwe brandingNieuwe website


    In de ochtendBegin van de middagEind van de middag

    whello contact serge de sousa whello contact serge de sousa
    Serge de Sousa

    Bekijk onze laatste case

    Onze klanten beoordelen Whello met een:

    4.8 / 5

    Mooie merken aan het woord

    Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

    Kitty - Scienta

    Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

    Marijn - Leger des Heils

    Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

    Sander Kok - Vicky

    Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

    Daniel - Keesing Technologies

    Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

    Ruud Weekers - Arend Auto

    Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

    Robin - Antenna Groep

    Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

    Koen Gijzel - Koentact

    Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

    Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

    Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

    Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

    Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

    Mirco Pruyser - BP College

    Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

    Maaike - Tandarts Jordaan

    Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

    Daniela Fantaziu - Top Employers Institute