De maand mei stond bij ons in het teken van beweging. Als ambassadeur van Made Blue zetten we ons 31 dagen lang in voor schoon drinkwater. Hoe? Door te wandelen en sporten! Al die beweging zetten we om naar liters voor ontwikkelingslanden die ze hard nodig hebben. Hoe meer zweet, hoe meer liters water.

Wat doet Made Blue?

De missie van Made Blue is helder: schoon drinkwater voor iedereen. De stichting investeert in waterprojecten in landen met een permanente waterschaarste. Denk bijvoorbeeld aan Ethiopië en Bangladesh.

Dat schone drinkwater komt er op allerlei verschillende manieren. Zo werkt Made Blue samen met o.a. een heleboel restaurants, Quooker en de bierliefhebbers van Bird Brewery. Ook hebben ze duurzame waterflessen en zelfs complete watertaps met gekoeld en bruisend water.

Made Blue X Whello

Hoe werkt het?

We hebben de hele maand zoveel mogelijk gelopen en gesport en hielden de resultaten bij. Daarnaast was er een wekelijkse wandeling waarbij we 6 km liepen. Hierbij droegen we om beurten een vest van 20 kilo. Dit als symbool voor de 20 liter schoon drinkwater die vrouwen en kinderen in ontwikkelingslanden kilometers lang moeten dragen.

Wat heeft ‘t opgeleverd?

Al die actieve uren zijn bij elkaar goed geweest voor meer dan 8.000.000 (!) stappen. Omgerekend hebben we:

  • 6.600.000 liter schoon drinkwater
  • 4.700.000 minder CO2-uitstoot
  • 91 mensen blij met schoon drinkwater
  • 6.700.000 plastic voorkomen
  • 998 bomen behouden

Spetterende uitreiking tijdens de literparty

Begin juni reikten we Made Blue de cheque uit tijdens een gezellige literparty op ons kantoor. Deze prestatie is voor ons een mooi startpunt van een jaarlijkse traditie. Volgend jaar gaan we voor nóg meer liters! 💪

Kun jij wel wat hulp gebruiken bij de
marketing van jouw bedrijf?

Bel ons, of gebruik het onderstaande formulier om ons een mailtje te sturen.


    Meer leadsMeer webshop salesMeer merkbekendheidSterke contentNieuwe brandingNieuwe website


    In de ochtendBegin van de middagEind van de middag

    whello contact serge de sousa whello contact serge de sousa
    Serge de Sousa

    Bekijk onze laatste case

    Onze klanten beoordelen Whello met een:

    4.8 / 5

    Mooie merken aan het woord

    Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

    Kitty - Scienta

    Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

    Marijn - Leger des Heils

    Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

    Sander Kok - Vicky

    Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

    Daniel - Keesing Technologies

    Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

    Ruud Weekers - Arend Auto

    Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

    Robin - Antenna Groep

    Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

    Koen Gijzel - Koentact

    Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

    Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

    Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

    Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

    Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

    Mirco Pruyser - BP College

    Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

    Maaike - Tandarts Jordaan

    Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

    Daniela Fantaziu - Top Employers Institute