intromarketeers is whello

AMSTERDAM   –   Het online marketing bureau IntroMarketeers, aan het Rokin in Amsterdam, heeft op 1 maart 2016 haar identiteit veranderd naar Whello. Het bureau gaat zich afzetten van de ‘marketing techniques first approach’ waarmee de middelen het doel bepalen. Whello legt de focus op gepersonaliseerde technieken, die passen bij de kern van de klant. Dit wordt ook wel ‘The Why’ genoemd.

In 2012 werd IntroMarketeers opgezet door Serge de Sousa en Nasser al Kamouchi. Al snel merkten de twee online marketing fanaten dat klanten slechte ervaringen opdeden bij bureaus die standaard technieken inschakelden zonder naar de kern of de branche van het bedrijf  te kijken en hierdoor niet het maximale uit de potentie van een klant halen. Hierdoor waren campagnes regelmatig onrendabel.

“Wij zien het bedrijf van een klant als één van onszelf, een die wij willen laten groeien en succesvol maken. Juist omdat we persoonlijk betrokken zijn, ons inleven in wat een bedrijf zich beter maakt dan de rest en wat de drijfveer is achter een bedrijf. Zo denken wij met ons bedrijfskundige achtergrond verder dan alleen de marketing tactieken. Op deze manier kunnen wij de website en de campagnes optimaliseren voor wat de gewenste doelgroep echt zoekt en wenst te zien.” aldus Serge.

Met Whello streeft het bureau er naar om meer verdieping in de beweegredenen van een organisatie mee te nemen in online campagnes. Dit resulteert tot gepersonaliseerde en op maat gemaakte online marketing campagnes, die passen bij de kern van het merk.

Naast het transformeren van de visie en aanpak van het bureau, biedt Whello extra tools aan. Zo is het mogelijk om gratis analyses uit te laten voeren om in te zien in welke opzichten te klant goed scoort en waar nog plaats is voor verbetering.

Vanaf vandaag is www.whello.nl live.

Kun jij wel wat hulp gebruiken bij de
socials van jouw bedrijf?

Bij Whello helpen we je graag. Kom langs, bel ons, dm ons of gebruik onderstaand formulier om ons een mailtje te sturen. We nemen direct contact met je op om te zien hoe we je kunnen helpen!

Meer leadsMeer webshop salesMeer merkbekendheidMeer inzicht in dataNieuwe brandingNieuwe website

In de ochtendBegin van de middagEind van de middag

Onze klanten beoordelen Whello met een:

4.9