intromarketeers is whello

AMSTERDAM   –   Het online marketing bureau IntroMarketeers, aan het Rokin in Amsterdam, heeft op 1 maart 2016 haar identiteit veranderd naar Whello. Het bureau gaat zich afzetten van de ‘marketing techniques first approach’ waarmee de middelen het doel bepalen. Whello legt de focus op gepersonaliseerde technieken, die passen bij de kern van de klant. Dit wordt ook wel ‘The Why’ genoemd.

In 2012 werd IntroMarketeers opgezet door Serge de Sousa en Nasser al Kamouchi. Al snel merkten de twee online marketing fanaten dat klanten slechte ervaringen opdeden bij bureaus die standaard technieken inschakelden zonder naar de kern of de branche van het bedrijf  te kijken en hierdoor niet het maximale uit de potentie van een klant halen. Hierdoor waren campagnes regelmatig onrendabel.

“Wij zien het bedrijf van een klant als één van onszelf, een die wij willen laten groeien en succesvol maken. Juist omdat we persoonlijk betrokken zijn, ons inleven in wat een bedrijf zich beter maakt dan de rest en wat de drijfveer is achter een bedrijf. Zo denken wij met ons bedrijfskundige achtergrond verder dan alleen de marketing tactieken. Op deze manier kunnen wij de website en de campagnes optimaliseren voor wat de gewenste doelgroep echt zoekt en wenst te zien.” aldus Serge.

Met Whello streeft het bureau er naar om meer verdieping in de beweegredenen van een organisatie mee te nemen in online campagnes. Dit resulteert tot gepersonaliseerde en op maat gemaakte online marketing campagnes, die passen bij de kern van het merk.

Naast het transformeren van de visie en aanpak van het bureau, biedt Whello extra tools aan. Zo is het mogelijk om gratis analyses uit te laten voeren om in te zien in welke opzichten te klant goed scoort en waar nog plaats is voor verbetering.

Vanaf vandaag is www.whello.nl live.

Kun jij wel wat hulp gebruiken bij de
marketing van jouw bedrijf?

Kom langs, bel ons, of gebruik onderstaand formulier om ons een mailtje te sturen. We nemen direct contact met je op om te zien hoe we je kunnen helpen!

Meer leadsMeer webshop salesMeer merkbekendheidMeer inzicht in dataNieuwe brandingNieuwe website

In de ochtendBegin van de middagEind van de middag

Onze klanten beoordelen Whello met een:

4.9 / 5

Onze blije klanten aan het woord

The main quality of Whello is that they are able to provide high quality services on a personal, informal level that is close to the customer. Communication is quick and there’s a lot of knowledge in the team. To me Whello is a trustworthy company for online marketing services and web design that I would highly recommend.

Carlies Mol

Passionate people that are very involved and create great advertising campaigns.

TradeIt gg

Whello have a fantastic team and delivered great results for us. Highly recommended !

Doug Neuhofer

Having successfully completed the set up phase, we would like to thank you for your professional behavior and great communication. We look forward to the continuation of this promising partnership!

LEATHER HYPE

Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

Maaike - Tandarts Jordaan

Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

Top Employers Institute

A smart, talented and friendly company providing top quality, focused service.

Brenda de Jong - The English Center

It's a pleasure working with really professional and competent people. SEO results we have achieved thanks to Whello are amazing!

Luca Bagnaschino

Great Amsterdam based advertising agency with a lot of in-house experience and smart + friendly staff.

Leks Betlem