Wat is een goede website? Jouw website is de online verpersoonlijking van jouw bedrijf. Met jouw website vertel je wie jij bent en wat je precies doet. De eerste indruk telt en lijkt belangrijker dan ooit. Bezoekers worden kritischer, hebben minder tijd en klikken sneller weg. De eerste indruk betekent het verschil tussen nieuwsgierig verder kijken of onherroepelijk weg klikken. Nader contact of een vroegtijdig afscheid. Een grote bestelling of een definitief gemiste kans.

Een goede website is daarom van levensbelang. Dat betekent een website die er mooi uitziet, maar ook functioneel is. En hoewel je maar één keer een goede indruk maakt, geven we je vijf manieren om daarvoor te zorgen.

1. Inleidende video

Er zijn slechts een paar seconden om indruk te maken. Om de aandacht te trekken. Om de bezoeker te verleiden. Hoe sneller voor waardevolle informatie wordt gezorgd, hoe beter. Een van de meest effectieve manieren daarbij is het gebruiken van video’s op je website. Met een video hoort én ziet de bezoeker jou. En laten dat nu net de belangrijkste ingrediënten zijn om voor aandacht en vertrouwen te zorgen. Video’s zijn visueel prikkelend, interactief en attent.

2. Waardepropositie

Er is niet veel tijd om duidelijk te maken waarom jouw website van waarde is. Bezoekers scannen informatie en gaan daarbij selectief te werk. Door met een paar steekwoorden de aandacht te trekken krijgt de bezoeker meteen een goed beeld. Zorg daarvoor voor een prominente plek en zo min mogelijk woorden. Houd het bij de kern en wees overtuigend.

3. Uitnodigen tot scrollen

Lange pagina’s zijn weer terug van weggeweest. Dat betekent visuele prikkelingen en een vloeiend geheel. Een lange pagina die lekker doorscrolt zorgt ervoor dat de bezoeker visueel wordt verwend en bij de les blijft. Daarnaast kunnen belangrijke onderdelen op een duidelijke manier onder de aandacht worden gebracht.

4. Stimuleer de ogen

Wat is een goede website? Je wilt dat de bezoeker een bepaalde actie onderneemt. Maar dat gebeurt vaak niet vanzelf. De bezoeker moet worden gestimuleerd en een duwtje in de rug krijgen. Bezoekers moeten worden geprikkeld. Dit kan door handig om te gaan met kleurgebruik, lettertype en positionering van belangrijke content. Geef met een duidelijke button aan hoe de bezoeker actie kan ondernemen. Gebruik ook vooral veel witruimte, want dat zorgt voor een rustgevend geheel. Om ze vervolgens de goede richting op te sturen.

5. Zorg voor verbinding en vertrouwen

Om tot actie over te gaan moet de gebruiker een prettig gevoel bij je hebben. Je website moet daarom vertrouwen opwekken en basisinformatie omvatten, zoals duidelijke contactpagina’s en een verwijzing naar je sociale media pagina’s. Klanten willen ook weten met wie ze zakendoen. Maak het dus persoonlijk met authentieke foto’s van jou en je collega’s. Houd het geloofwaardig en toegankelijk. Want uiteindelijk is je website jouw online verpersoonlijking.

Maak een goede indruk

Online gebruikers willen geen tijd verliezen met onnodige inhoud en grote lappen tekst. Ze zijn op zoek naar snelle informatie. Boei daarom vanaf het begin en blijf boeien. Wil jij een onvergetelijke indruk achterlaten? Neem dan contact op met onze ervaren webdesigners.

Kun jij wel wat hulp gebruiken bij de
marketing van jouw bedrijf?

Bel ons, of gebruik het onderstaande formulier om ons een mailtje te sturen.


    Meer leadsMeer webshop salesMeer merkbekendheidSterke contentNieuwe brandingNieuwe website


    In de ochtendBegin van de middagEind van de middag

    whello contact serge de sousa whello contact serge de sousa
    Serge de Sousa

    Bekijk onze laatste case

    Onze klanten beoordelen Whello met een:

    4.8 / 5

    Mooie merken aan het woord

    Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

    Kitty - Scienta

    Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

    Marijn - Leger des Heils

    Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

    Sander Kok - Vicky

    Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

    Daniel - Keesing Technologies

    Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

    Ruud Weekers - Arend Auto

    Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

    Robin - Antenna Groep

    Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

    Koen Gijzel - Koentact

    Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

    Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

    Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

    Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

    Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

    Mirco Pruyser - BP College

    Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

    Maaike - Tandarts Jordaan

    Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

    Daniela Fantaziu - Top Employers Institute