SEA-specialist
Luuk Cohen
Onze Google Ads marketeer Luuk houdt wel van een uitdaging. Het mooie aan marketing vindt hij het stellen van doelen en het behalen van resultaten. Om die reden heeft deze Whello’er zijn passie gevonden in Google Ads. De meetbaarheid van zijn werk maakt Luuk enthousiast om campagnes te blijven verbeteren en finetunen.
Hij ziet zijn werk als een puzzel die hij kan blijven uitbreiden. Als alle stukjes op hun plek liggen, betekent dat niet dat het project afgerond is. Een Google Ads-campagne is een doorlopend proces van analyseren en optimaliseren. Luuk gaat lekker op clicks en conversie, maar de puzzel is pas écht compleet als een campagne ook daadwerkelijk bijdraagt aan de groei van een bedrijf. Deze Google Ads marketeer zoomt graag uit naar het totaalplaatje. Hij denkt niet alleen in campagnes, maar ook in bedrijfsstrategie.
Buiten werkuren gaat Luuk ook voor maximaal resultaat. In de sportschool stelt hij strategische doelen die hij voortdurend blijft analyseren en optimaliseren. Verder vindt hij uitdaging in het ontdekken van nieuwe restaurants en het uitproberen van verschillende keukens. De perfecte balans vinden tussen effectieve workouts en lekker eten is het einddoel van zijn doorlopende vrije tijd-strategie.
Skills van Luuk?
Met een team van gedreven specialisten helpen we bedrijven bij Whello succesvol te maken. Met deze skills draagt Luuk een waardevol steentje bij aan dit succes.
Laatste case van Luuk
Een frisse nieuwe website
AFIP
Met een opgepoetste brand identity, nieuwe website en meerdere #1 posities in Google is Stichting AFIP klaar voor de toekomst.
Bekijk de hele case

