Inbound marketing

Met inbound marketing trek je letterlijk de klanten naar je toe. Door het delen van informatieve blogs, video en whitepapers, bereik je nieuwe prospects die zoeken naar een oplossing. We verspreiden deze content met automation tools zoals Hubspot en ActiveCampaign. Daarbij zetten we je website in als platform waarop alle content samenkomt en leads worden gegenereerd.

  • Personas & Customer journey. Op welke doelgroepen ligt de focus en met welke content overtuigen we ze.
  • Content creatie. We hebben copywriters, designers en videomakers in huis om jouw customer journey tot leven te brengen.
  • SEO & Remarketing. Door website optimalisaties trekken we bezoekers aan vanuit Google, en triggeren we ze steeds opnieuw met retargeting.
  • Marketing automation. Met geautomatiseerde mails zorgen we ervoor dat leads klaar worden gestoomd voor jouw salesteam.

Als inbound marketing bureau bieden wij de volgende diensten aan

    Challenge us


    Meer leadsMeer merkbekendheidMeer inzicht in dataNieuwe brandingNieuwe website
    Wil je direct contact met ons?

    Ok nice!
    Laat je gegevens achter en we bellen je!


    In de ochtendIn de middagIn de avond

    Inbound marketing?
    Dit kan je verwachten

    Bij Whello geloven we in co-creatie. We laten je graag participeren in het proces. Want zonder jou kunnen wij geen online succes behalen. Niemand begrijpt de nuances van de doelgroep namelijk beter dan jij.

    De voordelen van inbound marketing bij Whello:

    • Alle benodigde specialisten onder één dak, van SEO’ers, copywriters en videomakers tot marketing automation specialisten.
    • We brengen de vraag en behoefte van jouw klant in kaart middels een zoekwoordenonderzoek.
    • We zeten in op merkloyaliteit en een hogere retentie door je klanten steeds opnieuw te triggeren.

    Bij outbound marketing ligt de focus op het pushen van je boodschap, zoals advertenties. Het is een agressieve en duurdere methode om je doelgroep te bereiken. Inbound marketing daarentegen is gericht om op een organische wijze je doelgroep aan te trekken. Door het delen van informatieve content, komen de klanten vanzelf naar je toe. Dit wordt ook wel de ‘pull’ methode genoemd.

    Volgens onderzoek slaat 86% van de mensen tv-advertenties over, en heeft 84% van de 25-34-jarigen een website verlaten vanwege opdringerige advertenties. Uit alle cijfers wordt duidelijk dat advertenties steeds minder impact hebben, en dat er behoefte is aan authentieke en informatieve content. Inbound marketing is daarentegen niet opdringerig. Klanten worden bereikt en overtuigd door echt nuttige inhoud aan te bieden die hen helpt een probleem te begrijpen of op te lossen. Daardoor is inbound marketing een effectieve manier van marketing die de basis is van een succesvolle bedrijf of organisatie.

    Whello biedt bedrijven de voordelen van alle online marketing diensten onder één dak. Naast marketing automation specialisten hebben wij bijvoorbeeld ook copywriters, videomakers en designers in-house om je content aantrekkelijker te maken voor je doelgroep.

    Whello is een partner van marketing automation tools Hubspot en ActiveCampaign. Daarnaast voelen we ons thuis met email marketing tools zoals Mailchimp en Moosend. Onze SEO’ers gebruiken tools zoals Semrush, om de klantvragen in kaart te brengen. Afhankelijk van je wensen en budget, adviseren we welke tool het beste bij je past.

    We stellen samen een groeiplan op met heldere doelstellingen. Onze specialisten maken alles meetbaar en creëren een dashboard voor je. We optimaliseren vervolgens de marketing funnels op dagelijkse basis. We voeren veel a/b-testen uit en op basis van die resultaten rapporteren we welke content het beste werkt voor jouw doelgroep.

    Full service marketing
    NaVijfen

    Samen met NaVijfen hebben we een nieuw concept voor borrelen en catering ontwikkeld.
    Door een full service marketing aanpak hebben we de verkoop in drie maanden tijd laten stijgen van 50 naar 1600 pakketten!

    Bekijk de hele case
    Full service marketing

    Onze klanten beoordelen Whello met een:

    5 / 5

    Onze blije klanten aan het woord

    Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

    Daniel - Keesing Technologies

    Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

    Ruud Weekers - Arend Auto

    Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

    Robin - Antenna Groep

    Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

    Koen Gijzel - Koentact

    Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

    Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

    Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

    Sander Kok - Vicky

    Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

    Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

    Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

    Mirco Pruyser - BP College

    Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

    Maaike - Tandarts Jordaan

    Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

    Daniela Fantaziu - Top Employers Institute