Inbound marketing
Met inbound marketing trek je letterlijk de klanten naar je toe. Door het delen van informatieve blogs, video en whitepapers, bereik je nieuwe prospects die zoeken naar een oplossing. We verspreiden deze content met automation tools zoals Hubspot en ActiveCampaign. Daarbij zetten we je website in als platform waarop alle content samenkomt en leads worden gegenereerd.
- Personas & Customer journey. Op welke doelgroepen ligt de focus en met welke content overtuigen we ze.
- Content creatie. We hebben copywriters, designers en videomakers in huis om jouw customer journey tot leven te brengen.
- SEO & Remarketing. Door website optimalisaties trekken we bezoekers aan vanuit Google, en triggeren we ze steeds opnieuw met retargeting.
- Marketing automation. Met geautomatiseerde mails zorgen we ervoor dat leads klaar worden gestoomd voor jouw salesteam.
Als inbound marketing bureau bieden wij de volgende diensten aan
Inbound marketing?
Dit kan je verwachten
Bij Whello geloven we in co-creatie. We laten je graag participeren in het proces. Want zonder jou kunnen wij geen online succes behalen. Niemand begrijpt de nuances van de doelgroep namelijk beter dan jij.
De voordelen van inbound marketing bij Whello:
- Alle benodigde specialisten onder één dak, van SEO’ers, copywriters en videomakers tot marketing automation specialisten.
- We brengen de vraag en behoefte van jouw klant in kaart middels een zoekwoordenonderzoek.
- We zeten in op merkloyaliteit en een hogere retentie door je klanten steeds opnieuw te triggeren.
Bij outbound marketing ligt de focus op het pushen van je boodschap, zoals advertenties. Het is een agressieve en duurdere methode om je doelgroep te bereiken. Inbound marketing daarentegen is gericht om op een organische wijze je doelgroep aan te trekken. Door het delen van informatieve content, komen de klanten vanzelf naar je toe. Dit wordt ook wel de ‘pull’ methode genoemd.
Volgens onderzoek slaat 86% van de mensen tv-advertenties over, en heeft 84% van de 25-34-jarigen een website verlaten vanwege opdringerige advertenties. Uit alle cijfers wordt duidelijk dat advertenties steeds minder impact hebben, en dat er behoefte is aan authentieke en informatieve content. Inbound marketing is daarentegen niet opdringerig. Klanten worden bereikt en overtuigd door echt nuttige inhoud aan te bieden die hen helpt een probleem te begrijpen of op te lossen. Daardoor is inbound marketing een effectieve manier van marketing die de basis is van een succesvolle bedrijf of organisatie.
Whello biedt bedrijven de voordelen van alle online marketing diensten onder één dak. Naast marketing automation specialisten hebben wij bijvoorbeeld ook copywriters, videomakers en designers in-house om je content aantrekkelijker te maken voor je doelgroep.
Whello is een partner van marketing automation tools Hubspot en ActiveCampaign. Daarnaast voelen we ons thuis met email marketing tools zoals Mailchimp en Moosend. Onze SEO’ers gebruiken tools zoals Semrush, om de klantvragen in kaart te brengen. Afhankelijk van je wensen en budget, adviseren we welke tool het beste bij je past.
We stellen samen een groeiplan op met heldere doelstellingen. Onze specialisten maken alles meetbaar en creëren een dashboard voor je. We optimaliseren vervolgens de marketing funnels op dagelijkse basis. We voeren veel a/b-testen uit en op basis van die resultaten rapporteren we welke content het beste werkt voor jouw doelgroep.
Full service marketing
NaVijfen
Samen met NaVijfen hebben we een nieuw concept voor borrelen en catering ontwikkeld.
Door een full service marketing aanpak hebben we de verkoop in drie maanden tijd laten stijgen van 50 naar 1600 pakketten!