Inbound marketing

Met inbound marketing trek je letterlijk de klanten naar je toe. Door het delen van informatieve blogs, video en whitepapers, bereik je nieuwe prospects die zoeken naar een oplossing. We verspreiden deze content met automation tools zoals Hubspot en ActiveCampaign.

  • Personas & customer journey. Op welke doelgroepen ligt de focus en met welke content overtuigen we ze.
  • Content creatie. Onze copywriters, designers en videomakers brengen jouw customer journey tot leven.
  • SEO & retargeting. Een geoptimaliseerde website trekt bezoekers aan vanuit Google, die we steeds opnieuw targeten.
  • Marketing automation. Geautomatiseerde mails zorgen ervoor dat leads klaar worden gestoomd voor je salesteam.

Als inbound marketing bureau bieden wij de volgende diensten aan

whello contact serge de sousa
Serge de Sousa


    Meer leadsMeer webshop salesMeer merkbekendheidSterke contentNieuwe brandingNieuwe website


    In de ochtendBegin van de middagEind van de middag

    Wat maakt Whello uniek?

    Als full service marketing bureau bouwen we jouw ideale team om je heen. Onze marketing automation specialist komt tot een beter resultaat door de samenwerking met onze creative copywriter. We zetten steeds de marketeers in die je op dat moment nodig hebt.

    De voordelen van inbound marketing bij Whello:

    • Alle benodigde specialisten onder één dak, van SEO’ers, copywriters en videomakers tot marketing automation specialisten.
    • We brengen de vraag en behoefte van jouw klant in kaart middels een zoekwoordenonderzoek.
    • We zeten in op merkloyaliteit en een hogere retentie door je klanten steeds opnieuw te triggeren.

    Bij outbound marketing ligt de focus op het pushen van je boodschap, zoals advertenties. Het is een agressieve en duurdere methode om je doelgroep te bereiken. Inbound marketing daarentegen is gericht om op een organische wijze je doelgroep aan te trekken. Door het delen van informatieve content, komen de klanten vanzelf naar je toe. Dit wordt ook wel de ‘pull’ methode genoemd.

    Volgens onderzoek slaat 86% van de mensen tv-advertenties over, en heeft 84% van de 25-34-jarigen een website verlaten vanwege opdringerige advertenties. Uit alle cijfers wordt duidelijk dat advertenties steeds minder impact hebben, en dat er behoefte is aan authentieke en informatieve content. Inbound marketing is daarentegen niet opdringerig. Klanten worden bereikt en overtuigd door echt nuttige inhoud aan te bieden die hen helpt een probleem te begrijpen of op te lossen. Daardoor is inbound marketing een effectieve manier van marketing die de basis is van een succesvolle bedrijf of organisatie.

    Whello biedt bedrijven de voordelen van alle online marketing diensten onder één dak. Naast marketing automation specialisten hebben wij bijvoorbeeld ook copywriters, videomakers en designers in-house om je content aantrekkelijker te maken voor je doelgroep.

    Whello is een partner van marketing automation tools Hubspot en ActiveCampaign. Daarnaast voelen we ons thuis met email marketing tools zoals Mailchimp en Moosend. Onze SEO’ers gebruiken tools zoals Semrush, om de klantvragen in kaart te brengen. Afhankelijk van je wensen en budget, adviseren we welke tool het beste bij je past.

    We stellen samen een groeiplan op met heldere doelstellingen. Onze specialisten maken alles meetbaar en creëren een dashboard voor je. We optimaliseren vervolgens de marketing funnels op dagelijkse basis. We voeren veel a/b-testen uit en op basis van die resultaten rapporteren we welke content het beste werkt voor jouw doelgroep.

    x4 jaaromzet voor SaaS scaleup
    MobieTrain

    MobieTrain is een microlearning app om je werknemers snel en eenvoudig te trainen. Whello heeft dit ambitieuze SaaS bedrijf geholpen met een internationale marketing strategie.

    Onze klanten beoordelen Whello met een:

    4.8 / 5

    Mooie merken aan het woord

    Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

    Kitty - Scienta

    Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

    Marijn - Leger des Heils

    Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

    Sander Kok - Vicky

    Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

    Daniel - Keesing Technologies

    Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

    Ruud Weekers - Arend Auto

    Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

    Robin - Antenna Groep

    Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

    Koen Gijzel - Koentact

    Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

    Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

    Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

    Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

    Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

    Mirco Pruyser - BP College

    Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

    Maaike - Tandarts Jordaan

    Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

    Daniela Fantaziu - Top Employers Institute