Wat doet een social specialist?
- Social media campagnes opzetten: van creatieve social ads bedenken tot conversietracking instellen
- De juiste doelgroep bereiken: je doelgroep analyseren
- Relevante content delen: per doelgroepsegment content creëren
- Rapportages & inzichten verzorgen: wat werkt goed voor jouw doelgroep en wat niet? Op basis van data optimaliseren ze alle posts en zien de juiste personen jouw berichten!
Op zoek naar een specifieke specialist?
Wilco Dekker
Social specialistGeen opdracht is te zwaar voor Wilco. Of het nou gewichtheffen of mooie merken de lift in zetten is – Wilco kan het allemaal. Bij Whello kan hij alle kanten op met zijn wil om voor winst te gaan. Want sport is net als marketing: Je doet het samen.
Lees meer over WilcoAngela Dekker
Social specialistSay Social, en Angela is het antwoord. Ze is een echte marketing creative. In de knallend kleurrijke wereld van Instagram, Tiktok en Pinterest, maar ook LinkedIn, voelt zij zich als een vis in het water.
Lees meer over AngelaSteven Sariman
Social specialistSteven heeft al heel wat marketingwegen bewandeld de afgelopen jaren. Van advertising tot e-mailmarketing. Met die ervaring op zak weet hij nu één ding zeker: zijn hart ligt bij social advertising.
Lees meer over StevenKiki Veerdig
Social specialistWat er ook gebeurt: Kiki houdt het hoofd koel en bokst alles voor elkaar. Het allerleukste aan haar werk als social specialist? Dat is de combinatie van creativiteit en keuzes maken op basis van data.
Lees meer over KikiJouw gezicht & naam hier?
Zie jij jezelf wel als onderdeel van Whello? Schrooooom dan niet, en solliciteer direct!
Onze vacatures