Social Specialist
Conrad Luijten

Een rad marketeer, dat is onze Conrad. Rad is een hip woord voor het goed-Nederlandse ‘fantastisch’ – vandaar. Bij Conrad passen niet alleen hippe woorden, maar ook hippe daden. Want deze super Social Specialist snapt trends als geen ander. Zo zorgt hij ervoor dat je altijd daar te zien bent waar je wil zijn. Dat is: ver voorbij je concurrentie.

Conrad’s werkdag is dan ook helemaal geslaagd als hij zeker weet dat hij de juiste move voor een klant maakt. Met een combinatie van video’s, tekst, adbudgetten en zijn excellente inlevingsvermogen krijgt hij dat zo voor elkaar. Moet het toch even anders? Dan draait hij gauw weer aan de knoppen, en schieten de resultaten direct omhoog.

“Omhoog” is sowieso een belangrijk thema in het leven van Conrad. Letterlijk dan: vanuit het diepe Zuiden woont deze megamarketeer met megamooi accent nu in Amsterdamse hoogbouw. En ook figuurlijk gaat Conrad voor het allerhoogste: hij staat meerdere keren per week in de sportschool. Houdt hem scherp – zodat hij iedere dag weer de allerscherpste strategieën voor jou neerzet. 

Skills van Conrad

Met een team van gedreven specialisten helpen we bedrijven bij Whello succesvol te maken. Met deze skills draagt Conrad een waardevol steentje bij aan dit succes.

E-commerce campagnes opzetten
De nieuwste social trends spotten
Creatieve concepten bedenken
Ad optimalisatie
Rad

Laatste case van Conrad

Scoren met een social strategie
voor Jumbo Hockey

Jumbo is natuurlijk een bekende naam. Jumbo Hockey daarentegen kon wel wat naamsbekendheid gebruiken. Iedere twee maanden lanceerden we daarom een campagne met een ander thema.

Tijdens het indoorseizoen liepen we binnen met warme winterbeelden. Tijdens het outdoorseizoen gingen we ons helemaal te buiten aan matchende lentecampagnes. Ons videolabel Skipp maakte de inspirerende video’s.

Bekijk de hele case
Succesvolle video campagne
Whello_Social_Specialist_Conrad_Luijten2 - kopie Whello_Social_Specialist_Conrad_Luijten
Conrad Luijten


    Doelgroep analyseMeer leadsMeer webshop salesVerbeteren van ROASSocial content maken


    In de ochtendBegin van de middagEind van de middag

    Onze klanten beoordelen Whello met een:

    4.8 / 5

    Mooie merken aan het woord

    Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

    Kitty - Scienta

    Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

    Marijn - Leger des Heils

    Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

    Sander Kok - Vicky

    Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

    Daniel - Keesing Technologies

    Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

    Ruud Weekers - Arend Auto

    Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

    Robin - Antenna Groep

    Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

    Koen Gijzel - Koentact

    Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

    Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

    Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

    Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

    Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

    Mirco Pruyser - BP College

    Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

    Maaike - Tandarts Jordaan

    Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

    Daniela Fantaziu - Top Employers Institute