Social Specialist
Conrad Luijten
Een rad marketeer, dat is onze Conrad. Rad is een hip woord voor het goed-Nederlandse ‘fantastisch’ – vandaar. Bij Conrad passen niet alleen hippe woorden, maar ook hippe daden. Want deze super Social Specialist snapt trends als geen ander. Zo zorgt hij ervoor dat je altijd daar te zien bent waar je wil zijn. Dat is: ver voorbij je concurrentie.
Conrad’s werkdag is dan ook helemaal geslaagd als hij zeker weet dat hij de juiste move voor een klant maakt. Met een combinatie van video’s, tekst, adbudgetten en zijn excellente inlevingsvermogen krijgt hij dat zo voor elkaar. Moet het toch even anders? Dan draait hij gauw weer aan de knoppen, en schieten de resultaten direct omhoog.
“Omhoog” is sowieso een belangrijk thema in het leven van Conrad. Letterlijk dan: vanuit het diepe Zuiden woont deze megamarketeer met megamooi accent nu in Amsterdamse hoogbouw. En ook figuurlijk gaat Conrad voor het allerhoogste: hij staat meerdere keren per week in de sportschool. Houdt hem scherp – zodat hij iedere dag weer de allerscherpste strategieën voor jou neerzet.
Skills van Conrad
Met een team van gedreven specialisten helpen we bedrijven bij Whello succesvol te maken. Met deze skills draagt Conrad een waardevol steentje bij aan dit succes.
Laatste case van Conrad
Scoren met een social strategie
voor Jumbo Hockey
Jumbo is natuurlijk een bekende naam. Jumbo Hockey daarentegen kon wel wat naamsbekendheid gebruiken. Iedere twee maanden lanceerden we daarom een campagne met een ander thema.
Tijdens het indoorseizoen liepen we binnen met warme winterbeelden. Tijdens het outdoorseizoen gingen we ons helemaal te buiten aan matchende lentecampagnes. Ons videolabel Skipp maakte de inspirerende video’s.
Bekijk de hele case