Social Specialist
Melanie Fijnheer
Met een marketingachtergrond binnen Nederland én ver over de grens, kwam Melanie erachter dat haar hart het allersnelst klopt van data. Als social ads specialist bij Whello duikt ze hier dan ook nieuwsgierig in en vist ze er waardevolle informatie uit. Deze opgedoken schat aan data zet ze vervolgens om in een gouden social ads-strategie.
Als datagedreven marketeer laat Melanie niets aan het toeval over. Met haar analytische blik op de markt, doelgroep en klant spot zij kansen om online op te vallen. Ze haalt energie uit creatieve kansen benutten en met designers meedenken over het visuele aspect – wel gebaseerd op data natuurlijk. Haar werkdag is geslaagd als haar campagnes goed scoren en klanten hier mooie resultaten uithalen.
De nieuwsgierigheid van Melanie gaat verder dan alleen data. In haar vrije tijd is ze het liefst lekker in beweging. Is het niet in de sportschool, dan is het wel richting het vliegveld. Als ze de kans spot, reist ze naar Zuid-Amerika, want ze wil alle landen van dit continent binnen een paar jaar ontdekken. In Nederland gaat Melanie regelmatig op avontuur in haar eigen keuken. Het liefst kookt ze elke dag iets nieuws.
Skills van Melanie?
Met een team van gedreven specialisten helpen we bedrijven bij Whello succesvol te maken. Met deze skills draagt Melanie een waardevol steentje bij aan dit succes.
Laatste case van Melanie
Unieke B2B-marketing campagne
Hellorider
Het doel van Hellorider? Een miljoen mensen op de fiets krijgen. Instagram-advertenties en brochure downloads leverden veel nieuwe leads op. B2B-campagnes via B2C-targeting waren zeer succesvol.
Bekijk de hele case