Social Specialist
Melanie Fijnheer

Met een marketingachtergrond binnen Nederland én ver over de grens, kwam Melanie erachter dat haar hart het allersnelst klopt van data. Als social ads specialist bij Whello duikt ze hier dan ook nieuwsgierig in en vist ze er waardevolle informatie uit. Deze opgedoken schat aan data zet ze vervolgens om in een gouden social ads-strategie.

Als datagedreven marketeer laat Melanie niets aan het toeval over. Met haar analytische blik op de markt, doelgroep en klant spot zij kansen om online op te vallen. Ze haalt energie uit creatieve kansen benutten en met designers meedenken over het visuele aspect – wel gebaseerd op data natuurlijk. Haar werkdag is geslaagd als haar campagnes goed scoren en klanten hier mooie resultaten uithalen.

De nieuwsgierigheid van Melanie gaat verder dan alleen data. In haar vrije tijd is ze het liefst lekker in beweging. Is het niet in de sportschool, dan is het wel richting het vliegveld. Als ze de kans spot, reist ze naar Zuid-Amerika, want ze wil alle landen van dit continent binnen een paar jaar ontdekken. In Nederland gaat Melanie regelmatig op avontuur in haar eigen keuken. Het liefst kookt ze elke dag iets nieuws.

Skills van Melanie?

Met een team van gedreven specialisten helpen we bedrijven bij Whello succesvol te maken. Met deze skills draagt Melanie een waardevol steentje bij aan dit succes.

Analytisch denken
Nieuwsgierig in het leven staan
Strategisch werken
Resultaatgericht handelen
Het avontuur blijven opzoeken

Laatste case van Melanie

Unieke B2B-marketing campagne

Hellorider

Het doel van Hellorider? Een miljoen mensen op de fiets krijgen. Instagram-advertenties en brochure downloads leverden veel nieuwe leads op. B2B-campagnes via B2C-targeting waren zeer succesvol.

Bekijk de hele case
hellorider_whello_b2b_campaign_show Pixel perfect design

Klaar om te groeien


    Meer leadsMeer webshop salesMeer merkbekendheidSterke contentNieuwe brandingNieuwe website


    In de ochtendBegin van de middagEind van de middag

    Onze klanten beoordelen Whello met een:

    4.8 / 5

    Mooie merken aan het woord

    Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

    Kitty - Scienta

    Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

    Marijn - Leger des Heils

    Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

    Sander Kok - Vicky

    Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

    Daniel - Keesing Technologies

    Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

    Ruud Weekers - Arend Auto

    Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

    Robin - Antenna Groep

    Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

    Koen Gijzel - Koentact

    Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

    Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

    Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

    Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

    Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

    Mirco Pruyser - BP College

    Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

    Maaike - Tandarts Jordaan

    Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

    Daniela Fantaziu - Top Employers Institute