Wij laten mooie merken groeien

Samen creëren we een merkverhaal dat aanslaat bij je doelgroep. 

  • Full funnel reclamecampagne: Niet alleen de doelgroep inspireren, maar ook aanzetten tot actie in de klantreis.
  • Alle contentmakers in huis: Van creatieve copywriters en videomakers tot designers en social specialisten.
  • Datagedreven: Geen giswerk, maar beslissingen op basis van harde data, zodat jouw volgende campagne nog beter wordt.
whello contact serge de sousa
Serge de Sousa


    Meer leadsMeer webshop salesMeer merkbekendheidSterke contentNieuwe brandingNieuwe website


    In de ochtendBegin van de middagEind van de middag

    Samenwerken met Whello

    Als full service reclamebureau bouwen we jouw ideale team om je heen. Hoe dat team eruit ziet, hangt af van de groeifase waarin je zit. We zetten de strategen, creatieven, en marketeers in die je op dat moment nodig hebt.

    Een team vormen met reclamebureau Whello

    • Je krijgt je eigen merkstrateeg
    • Samen bepalen jullie welke specialisten je nodig hebt
    • Met een flexibel team spelen we sneller in op marketingkansen

    Een reclamebureau is een bedrijf dat een reclamestrategie bedenkt, opzet en uitvoert. Daarbij worden onder andere creatieve marketeers, videomakers, webbouwers en copywriters ingezet. Enkele van de diensten die reclamebureau Whello aanbied zijn:

    • Strategieontwikkeling: Een strategie die aansluit bij de behoeften van de klant en hun doelgroep.
    • Merkontwikkeling: Een merkidentiteit die opvalt bij de doelgroep.
    • Creatieve conceptontwikkeling: Creatieve ideeën en marketingcampagnes concepten.
    • Media-inkoop: Het kopen van advertentieruimte in verschillende media, zoals social media en digitale billboards.
    • Website-ontwerp: Het ontwerpen en ontwikkelen van websites die aansluiten bij de merkidentiteit.
    • Contentcreatie: Creatieve en waardevolle content, zoals blogs, video’s en infographics.

    In de strijd om de aandacht van de klant is het belangrijk om customer-centric te werk te gaan.

    1. We analyseren je doelgroep: Content die aansluit bij hun behoeften en interesses, vergroot de kans dat ze jouw reclame opmerken en erop reageren.
    2. We zetten visuele elementen in: Creatieve beelden en video’s verrijkt met sterke teksten trekken de aandacht.
    3. We maken het persoonlijk: Mensen voelen zich sneller aangetrokken tot reclame die persoonlijk aanvoelt.
    4. We maken regelmatig gebruik van humor: Humor kan ervoor zorgen dat mensen jouw reclame onthouden en er positieve associaties mee hebben.
    5. We zetten in op de kracht van herhaling: Mensen hebben vaak meerdere contactmomenten nodig voordat ze overgaan tot actie.
    6. We a/b testen op verschillende advertentiekanalen: Door verschillende advertenties te testen, ontdekken we snel waar je doelgroep op aanslaat.

    Ons team werkt stapsgewijs aan groei:

    1. Onderscheidend merkverhaal neerzetten met sterke content
    2. Overtuigende website bouwen
    3. Succesvolle reclamecampagnes opzetten

    We hebben data-specialisten in huis die vervolgens alle acties meetbaar maken. We optimaliseren volop en delen de learnings met je. Tijdens de strategiesessies bespreken we alle data-inzichten. Zo nemen we samen steeds de juiste keuzes op weg naar groei.

    Whello biedt bedrijven de voordelen van alle online reclamediensten onder één dak. We geloven namelijk in de synergie van alle specialismen.

    Onze webbouwer komt bijvoorbeeld tot een beter presterende website door de samenwerking met onze copywriter. En we halen meer uit reclamecampagnes omdat onze videomakers, designers en marketeers betrokken zijn.

    Bekijk hier welke specialisten we allemaal in huis hebben.

    Scoren met een social strategie
    voor Jumbo Hockey

    Jumbo is natuurlijk een bekende naam. Jumbo Hockey daarentegen kon wel wat naamsbekendheid gebruiken. Iedere twee maanden lanceerden we daarom een campagne met een ander thema.

    Tijdens het indoorseizoen liepen we binnen met warme winterbeelden. Tijdens het outdoorseizoen gingen we ons helemaal te buiten aan matchende lentecampagnes. Ons videolabel Skipp maakte de inspirerende video’s.

    Onze klanten beoordelen Whello met een:

    4.8 / 5

    Mooie merken aan het woord

    Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

    Kitty - Scienta

    Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

    Marijn - Leger des Heils

    Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

    Sander Kok - Vicky

    Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

    Daniel - Keesing Technologies

    Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

    Ruud Weekers - Arend Auto

    Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

    Robin - Antenna Groep

    Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

    Koen Gijzel - Koentact

    Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

    Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

    Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

    Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

    Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

    Mirco Pruyser - BP College

    Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

    Maaike - Tandarts Jordaan

    Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

    Daniela Fantaziu - Top Employers Institute