Ontdek de laatste online marketing tips

Onze marketing professionals delen regelmatig hun marketing tips en tricks. De blog staat vol artikelen over marketingstrategieën, SEO, Social, content en website best practices. Zo blijf jij als marketeer altijd op de hoogte van de nieuwste online ontwikkelingen!

Filter op een specifiek vakgebied

Categories:
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
loader
seo ecommerce tips

SEO voor e-commerce: 9 tips om jouw webshop vindbaar te maken

5 min / ,

Succesvolle e-commerce lukt het beste als je site te vinden is in Google. Het liefst niet bungelend onderaan pagina 20, maar iets hoger in de rankings. Hoe je dat voor elkaar krijgt? Met SEO voor e-commerce natuurlijk. Deze 9…

Meer details

Een gids met 11 Valentijnsdag marketingtips voor je webshop

3 min / ,

Valentijnsdag is een uitgelezen kans voor marketeers om ermee te adverteren, zeker in de e-commerce. De liefde hangt in de lucht, de dag krijgt steeds meer aandacht in Nederland en het is een gemiste kans als je deze romantische periode…

Meer details

Google’s belangrijkste rankingfactoren in 2024

3 min /

Als SEO-marketeers zitten we vaak in een lastig parket. Google houdt zijn kaarten dicht tegen de borst, waardoor we soms moeten gissen naar wat nu echt werkt. Daarom vinden wij het laatste Semrush-onderzoek ook zo’n verademing. Als een van…

Meer details

De valkuilen van persona’s en hoe ze te vermijden

4 min / ,

Stel je voor: je hebt een bedrijf en je verkoopt producten of diensten aan je doelgroep.  In een persona geef je jouw doelgroep een gezicht en achtergrond. Letterlijk. Want je maakt de persona op basis van gedrag, wensen, frustraties…

Meer details

Werken bij Whello: waar we gestructureerd creatief zijn

2 min /

Ontmoet Anouk van der Stam-Ras, onze People & Culture manager bij Whello. In haar functie is het haar taak dat Whello’ers blij zijn. Want met tevreden Whello’ers zorg je voor tevreden klanten. Anouk is dan ook niet het aanspreekpunt…

Meer details

De 5 belangrijkste PPC trends in 2024

3 min /

PPC (pay-per-click) is een reclamevorm die al sinds de jaren ’90 bedrijven helpt om via zoekmachines omzet en leads te genereren. Denk aan kanalen zoals Google, Bing, maar ook het adverteren binnen marketplaces zoals Bol en Amazon. Door technische…

Meer details

Repurposing content: Hergebruik je content in 9 stappen

4 min /

Waarom zou je het wiel opnieuw uitvinden als je het al in de schuur hebt liggen? Dat is het idee achter repurposing content. Oftewel: content hergebruiken. Je hoeft niet voor elke social-media-post, blogartikel of video een nieuw content idee…

Meer details

5 belangrijke key takeaways van BrightonSEO 2023

4 min /

Bummer. BrightonSEO gemist? Onze SEO Specialist Tim praat je bij! BrightonSEO is een tweejaarlijks congres waar marketeers op de hoogte blijven va de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van SEO. Ook wordt er flink…

Meer details

Onze klanten beoordelen Whello met een:

4.8 / 5

Mooie merken aan het woord

Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

Kitty - Scienta

Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

Marijn - Leger des Heils

Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

Sander Kok - Vicky

Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

Daniel - Keesing Technologies

Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

Ruud Weekers - Arend Auto

Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

Robin - Antenna Groep

Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

Koen Gijzel - Koentact

Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

Mirco Pruyser - BP College

Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

Maaike - Tandarts Jordaan

Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

Daniela Fantaziu - Top Employers Institute