Bedrijven met sympathieke acties trekken juist nu meer loyale klanten aan. Het geeft consumenten – die toch al een aankoop overwegen – het gevoel dat ze iets bijdragen tijdens deze crisis.

Bovendien laten onderzoeken zien dat geïnspireerde medewerkers tot twee keer productiever zijn. Onvrede over zaken in de wereld, inspireert mensen om samen ergens de schouders onder te zetten. Saaie taken op het lijstje worden opeens de bouwstenen van een mooie missie.

Mission-driven marketing webinar

Onlangs organiseerde we een webinar over mission-driven marketing. In de webinar leggen Nasser (Whello), Leon (SKIPP) en Marlene (BureauTekst) uit hoe je een betekenisvol merk kunt opbouwen voor klanten én medewerkers.

Online marketing bureau Whello, video agency SKIPP en tekstschrijvers BureauTekst zijn 3 labels onder-één-dak. Van een content strategie, naar video, naar online marketing. Een verhaal vertellen en verspreiden is wat wij dagelijks doen. Bekijk hoe zij mission-driven marketing inzetten om merken te laten groeien.

Binnen een uur tijd leer je het volgende in de webinar:

Waarom je juist nu mission-driven marketing nodig hebt

  • Waarom is het hebben van een missie juist nu zo belangrijk?
  • Maar wat als je er nog geen hebt. Kun je een missie dan “gewoon even” bedenken?
  • Als je weet wat je missie is als bedrijf, hoe vertaal je dat dan door in tekst?
  • Heeft dit op korte termijn al zin, of is het meer iets wat in de toekomst helpt?

Hoe je loyale klanten aantrekt door mission-driven marketing

  • Hoe zorgt mission-driven marketing voor meer loyaliteit bij klanten?
  • Zorgt het ook voor méér nieuwe klanten?
  • Hoe zet je dit om in een campagne?
  • Hoe zorg je ervoor dat je niet de authenticiteit verliest en dus ongeloofwaardig overkomt?
  • Zijn er voorbeelden van bedrijven die mission-driven marketing succesvol inzetten?

Bekijk onze webinar over mission-driven marketing

Kun jij wel wat hulp gebruiken bij de
marketing van jouw bedrijf?

Kom langs, bel ons, of gebruik onderstaand formulier om ons een mailtje te sturen. We nemen direct contact met je op om te zien hoe we je kunnen helpen!


Meer leadsMeer webshop salesMeer merkbekendheidMeer inzicht in dataNieuwe brandingNieuwe website

In de ochtendBegin van de middagEind van de middag

Onze klanten beoordelen Whello met een:

4.9 / 5

Onze blije klanten aan het woord

The main quality of Whello is that they are able to provide high quality services on a personal, informal level that is close to the customer. Communication is quick and there’s a lot of knowledge in the team. To me Whello is a trustworthy company for online marketing services and web design that I would highly recommend.

Carlies Mol

Passionate people that are very involved and create great advertising campaigns.

TradeIt gg

Whello have a fantastic team and delivered great results for us. Highly recommended !

Doug Neuhofer

Having successfully completed the set up phase, we would like to thank you for your professional behavior and great communication. We look forward to the continuation of this promising partnership!

LEATHER HYPE

Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

Maaike - Tandarts Jordaan

Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

Top Employers Institute

A smart, talented and friendly company providing top quality, focused service.

Brenda de Jong - The English Center

It's a pleasure working with really professional and competent people. SEO results we have achieved thanks to Whello are amazing!

Luca Bagnaschino

Great Amsterdam based advertising agency with a lot of in-house experience and smart + friendly staff.

Leks Betlem