Bedrijven met sympathieke acties trekken juist nu meer loyale klanten aan. Het geeft consumenten – die toch al een aankoop overwegen – het gevoel dat ze iets bijdragen tijdens deze crisis.
Bovendien laten onderzoeken zien dat geïnspireerde medewerkers tot twee keer productiever zijn. Onvrede over zaken in de wereld, inspireert mensen om samen ergens de schouders onder te zetten. Saaie taken op het lijstje worden opeens de bouwstenen van een mooie missie.
Mission-driven marketing webinar
Onlangs organiseerde we een webinar over mission-driven marketing. In de webinar leggen Nasser (Whello), Leon (SKIPP) en Marlene (BureauTekst) uit hoe je een betekenisvol merk kunt opbouwen voor klanten én medewerkers.
Online marketing bureau Whello, video agency SKIPP en tekstschrijvers BureauTekst zijn 3 labels onder-één-dak. Van een content strategie, naar video, naar online marketing. Een verhaal vertellen en verspreiden is wat wij dagelijks doen. Bekijk hoe zij mission-driven marketing inzetten om merken te laten groeien.
Binnen een uur tijd leer je het volgende in de webinar:
Waarom je juist nu mission-driven marketing nodig hebt
- Waarom is het hebben van een missie juist nu zo belangrijk?
- Maar wat als je er nog geen hebt. Kun je een missie dan “gewoon even” bedenken?
- Als je weet wat je missie is als bedrijf, hoe vertaal je dat dan door in tekst?
- Heeft dit op korte termijn al zin, of is het meer iets wat in de toekomst helpt?
Hoe je loyale klanten aantrekt door mission-driven marketing
- Hoe zorgt mission-driven marketing voor meer loyaliteit bij klanten?
- Zorgt het ook voor méér nieuwe klanten?
- Hoe zet je dit om in een campagne?
- Hoe zorg je ervoor dat je niet de authenticiteit verliest en dus ongeloofwaardig overkomt?
- Zijn er voorbeelden van bedrijven die mission-driven marketing succesvol inzetten?
Benieuwd naar jouw groeikansen? Bekijk direct onze online marketing diensten.