Bedrijven met sympathieke acties trekken juist nu meer loyale klanten aan. Het geeft consumenten – die toch al een aankoop overwegen – het gevoel dat ze iets bijdragen tijdens deze crisis.

Bovendien laten onderzoeken zien dat geïnspireerde medewerkers tot twee keer productiever zijn. Onvrede over zaken in de wereld, inspireert mensen om samen ergens de schouders onder te zetten. Saaie taken op het lijstje worden opeens de bouwstenen van een mooie missie.

Mission-driven marketing webinar

Onlangs organiseerde we een webinar over mission-driven marketing. In de webinar leggen Nasser (Whello), Leon (SKIPP) en Marlene (BureauTekst) uit hoe je een betekenisvol merk kunt opbouwen voor klanten én medewerkers.

Online marketing bureau Whello, video agency SKIPP en tekstschrijvers BureauTekst zijn 3 labels onder-één-dak. Van een content strategie, naar video, naar online marketing. Een verhaal vertellen en verspreiden is wat wij dagelijks doen. Bekijk hoe zij mission-driven marketing inzetten om merken te laten groeien.

Binnen een uur tijd leer je het volgende in de webinar:

Waarom je juist nu mission-driven marketing nodig hebt

  • Waarom is het hebben van een missie juist nu zo belangrijk?
  • Maar wat als je er nog geen hebt. Kun je een missie dan “gewoon even” bedenken?
  • Als je weet wat je missie is als bedrijf, hoe vertaal je dat dan door in tekst?
  • Heeft dit op korte termijn al zin, of is het meer iets wat in de toekomst helpt?

Hoe je loyale klanten aantrekt door mission-driven marketing

  • Hoe zorgt mission-driven marketing voor meer loyaliteit bij klanten?
  • Zorgt het ook voor méér nieuwe klanten?
  • Hoe zet je dit om in een campagne?
  • Hoe zorg je ervoor dat je niet de authenticiteit verliest en dus ongeloofwaardig overkomt?
  • Zijn er voorbeelden van bedrijven die mission-driven marketing succesvol inzetten?

Benieuwd naar jouw groeikansen? Bekijk direct onze online marketing diensten.

Bekijk onze webinar over mission-driven marketing

Kun jij wel wat hulp gebruiken bij de
marketing van jouw bedrijf?

Kom langs, bel ons, of gebruik onderstaand formulier om ons een mailtje te sturen. We nemen direct contact met je op om te zien hoe we je kunnen helpen!


    Meer leadsMeer webshop salesMeer merkbekendheidMeer inzicht in dataNieuwe brandingNieuwe website

    In de ochtendBegin van de middagEind van de middag

    Onze klanten beoordelen Whello met een:

    5 / 5

    Onze blije klanten aan het woord

    Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

    Daniel - Keesing Technologies

    Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

    Ruud Weekers - Arend Auto

    Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

    Robin - Antenna Groep

    Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

    Koen Gijzel - Koentact

    Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

    Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

    Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

    Sander Kok - Vicky

    Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

    Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

    Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

    Mirco Pruyser - BP College

    Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

    Maaike - Tandarts Jordaan

    Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

    Daniela Fantaziu - Top Employers Institute