Een creatieve B2B campagne voor HelloRider
B2B marketing, Content, SEA, Social media
Van File naar Fiets: Een creatieve B2B-campagne die de kracht van ambassadeurs inzet om Nederland op de fiets te krijgen. Hoe? Door de B2B doelgroep te activeren via B2C targeting.
Meer detailsROAS van +400% voor Humble Lights
Ecommerce, SEA, Social media
Humble Lights wilde hun B2C webshop een boost geven met een nieuwe marketingstrategie. Met een verbeterde website en succesvolle ads werd meer omzet en een hogere ROAS gerealiseerd.
Meer detailsCampagne ‘Zorg goed voor elkaar’ voor het BovenIJ
Branding, Content, Design, Social media
Hoe kun je als kleinschalig en persoonlijk ziekenhuis je 35-jarig bestaan vieren? Door je verhaal te vertellen via je eigen patiënten en medewerkers. Het werd uiteindelijk een krachtige lokale campagne.
Meer detailsAwareness campagne voor Jumbo Hockey
Branding, Content, Ecommerce, Social media
Jumbo is natuurlijk bekend van hun supermarkten. Daarnaast was de Jumbo Golf tak ook flink gegroeid. Tijd om Jumbo Hockey net zo groot te maken. Dat deden we met brand awareness campagnes.
Meer detailsVan merkverhaal naar campagnes voor Muné
Branding, Content, Design, Ecommerce, Social media, Webshop
Wat als je iedere week opnieuw tijd en frustraties kunt besparen dankzij één slim luxeproduct? Muné brengt vernieuwing op de markt met een dekbedovertrek met rits.
Meer detailsJongeren werven voor L1NDA
Content, Design, Recruitment marketing, Social media
Jongeren werven voor een horecaplatform? Dat deden we door in te spelen op de belangrijkste drijfveren; vrijheid, zelfstandigheid, gezelligheid en een goed salaris. Een combinatie van video, banners en social campagnes.
Meer detailsInternationale expansie voor CowManager
B2B marketing, SEA, SEO, Social media
Met de software en sensoren van CowManager kunnen melkveehouders hun koeien 24/7 monitoren. De sensor en bijbehorende app wordt door de media zelfs neergezet als de Fitbit voor koeien.
Meer detailsVolle klaslokalen voor de Hogeschool van Amsterdam
Social media
Ondernemers weer in de schoolbanken trekken was het doel. Het probleem is alleen: dat weten deze doelgroepen onvoldoende. Daar bracht Whello verandering in met een pakkende social campagne.
Meer details€30 miljoen funding voor Fastned
Content, Design, Marketing automation, Social media
Fastned is Europa’s grootste snellaadbedrijf. Om deze duurzame snellaadstations te kunnen bouwen, geeft Fastned obligaties uit. De taak aan Whello om potentiële investeerders te bereiken met campagnes.
Meer details