Een creatieve B2B campagne voor HelloRider
B2B marketing, Content, SEA, Social media
Van File naar Fiets: Een creatieve B2B-campagne die de kracht van ambassadeurs inzet om Nederland op de fiets te krijgen. Hoe? Door de B2B doelgroep te activeren via B2C targeting.
Meer detailsEmployer branding strategie voor Visma Youserve
Branding, Content, Recruitment marketing
Hoe kom je aan een constante stroom van nieuwe collega’s? Visma YouServe schakelde ons in. Met een team van specialisten, creëerden we de fundering voor een volledig employer brand.
Meer detailsCampagne ‘Zorg goed voor elkaar’ voor het BovenIJ
Branding, Content, Design, Social media
Hoe kun je als kleinschalig en persoonlijk ziekenhuis je 35-jarig bestaan vieren? Door je verhaal te vertellen via je eigen patiënten en medewerkers. Het werd uiteindelijk een krachtige lokale campagne.
Meer detailsAwareness campagne voor Jumbo Hockey
Branding, Content, Ecommerce, Social media
Jumbo is natuurlijk bekend van hun supermarkten. Daarnaast was de Jumbo Golf tak ook flink gegroeid. Tijd om Jumbo Hockey net zo groot te maken. Dat deden we met brand awareness campagnes.
Meer detailsVan merkverhaal naar campagnes voor Muné
Branding, Content, Design, Ecommerce, Social media, Webshop
Wat als je iedere week opnieuw tijd en frustraties kunt besparen dankzij één slim luxeproduct? Muné brengt vernieuwing op de markt met een dekbedovertrek met rits.
Meer detailsJongeren werven voor L1NDA
Content, Design, Recruitment marketing, Social media
Jongeren werven voor een horecaplatform? Dat deden we door in te spelen op de belangrijkste drijfveren; vrijheid, zelfstandigheid, gezelligheid en een goed salaris. Een combinatie van video, banners en social campagnes.
Meer details+28% organische bezoekers voor Maandag
Content, Recruitment marketing, SEO
Shinen in de zoekmachines voor detacheringsbureau Maandag. Dit mooie merk detacheert professionals in het onderwijs, de zorg en bij de overheid. In 12 maanden steeg het aantal organische bezoekers met 28%.
Meer details€30 miljoen funding voor Fastned
Content, Design, Marketing automation, Social media
Fastned is Europa’s grootste snellaadbedrijf. Om deze duurzame snellaadstations te kunnen bouwen, geeft Fastned obligaties uit. De taak aan Whello om potentiële investeerders te bereiken met campagnes.
Meer detailsPrijswinnend webdesign voor WomenWin
Content, Design, Website
In 2006 begonnen als visionair project van twee vrouwen die het opviel dat er zo weinig aandacht was voor sport voor meisjes. Fast forward naar 2022: Door Women Win kunnen miljoenen meisjes wereldwijd veilig sporten.
Meer detailsB2B én B2C website voor Pride Mobility
B2B marketing, Content, Design, Ecommerce, SEO, Webshop
Pride Mobility helpt mensen met een mobiliteitsproblemen een zo actief mogelijk leven te leiden. De nieuwe website moest dan ook goed vindbaar en toegankelijk zijn voor deze verschillende gebruikers.
Meer detailsB2B leadgeneratie website voor Keesing
B2B marketing, Content, Design, SEO, Website
Het verhaal van Keesing Technologies is ‘s werelds oudste leverancier van ID-verificatieoplossingen. Aan Whello de opdracht om een nieuwe website te bouwen voor dit mooie merk.
Meer details