Ontdek de laatste online marketing tips

Onze marketing professionals delen regelmatig hun marketing tips en tricks. De blog staat vol artikelen over marketingstrategieën, SEO, Social, content en website best practices. Zo blijf jij als marketeer altijd op de hoogte van de nieuwste online ontwikkelingen!

Filter op een specifiek vakgebied

Categories:
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
loader

Workshop Succesvol adverteren op social media

2 min /

Voor veel bedrijven behoren Facebookadvertenties tot hun standaard marketingkanalen. En terecht, want potentiële klanten besteden uren per dag op social media. Maar liefst 6,8 miljoen Nederlanders maken dagelijks gebruik van Facebook. Niet alleen Facebook is een geschikt marketingkanaal, ook bijvoorbeeld…

Meer details

Checklist: wat is een goede landingspagina?

3 min / ,

Een goede landingspagina kun je zien als een duw in de goede richting. De bezoeker landt op jouw website en wil meteen weten waar hij aan toe is. Landingspagina’s moeten bezoekers daarom vanaf het eerste moment boeien en op de…

Meer details

Meer halen uit jouw database? 4 gouden e-mail marketing tips

2 min / ,

Elke dag maken we gebruik van onze e-mail, maar toch is e-mailmarketing vaak het ondergeschoven kindje van de afdeling marketing. De ‘open rates’ vallen vaak tegen en de responspercentages liggen nog lager. En dat is toch gek als er bedacht…

Meer details

Linkbuilding bureau’s adviseren: kwaliteit boven kwantiteit

2 min /

Google’s algoritme is een mysterie. Linkbuilding bureau’s doen er alles aan om dit algoritme te ontcijferen. Zo weten zij dat backlinks al sinds 1997 één van de belangrijkste factoren zijn. Maar hoe ziet de toekomst eruit? De zoekmachine resultatenpagina…

Meer details

Wat kost SEO? Een vraag met vele antwoorden

3 min /

Update 20-01-2022 Je weet dat een investering in goede SEO je helpt bij het aantrekken van nieuwe klanten, maar wat is goede SEO? En wat kost SEO eigenlijk? Met SEO zorg je ervoor dat je online gevonden wordt. Het is dé manier om…

Meer details

Waarom je online marketing uitbesteden? 10 redenen!

3 min /

Je wilt online sterk aanwezig zijn en klanten aantrekken. Ga je zelf hiermee aan de slag of moet je online marketing uitbesteden? Je wilt immers voorop lopen en de oneindige online mogelijkheden met beide handen aangrijpen. Tegelijkertijd ben…

Meer details

Wij maken wel websites voor mensen met ‘niet-normale’ namen

2 min /

Met veel verbazing lazen wij de reactie van Martijn op het verzoek van Souad. Bij ons op kantoor lopen namelijk genoeg ‘niet-normale’ namen rond. Wat is anno 2016 nog een ‘normale’ naam? En hoe kan je nu iemand beoordelen op…

Meer details

Wat is een goede website? 5 manieren om indruk te maken

2 min /

Wat is een goede website? Jouw website is de online verpersoonlijking van jouw bedrijf. Met jouw website vertel je wie jij bent en wat je precies doet. De eerste indruk telt en lijkt belangrijker dan ooit. Bezoekers worden kritischer, hebben…

Meer details

Onze klanten beoordelen Whello met een:

4.8 / 5

Mooie merken aan het woord

Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

Kitty - Scienta

Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

Marijn - Leger des Heils

Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

Sander Kok - Vicky

Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

Daniel - Keesing Technologies

Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

Ruud Weekers - Arend Auto

Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

Robin - Antenna Groep

Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

Koen Gijzel - Koentact

Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

Mirco Pruyser - BP College

Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

Maaike - Tandarts Jordaan

Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

Daniela Fantaziu - Top Employers Institute