Ontdek de laatste online marketing tips

Onze marketing professionals delen regelmatig hun marketing tips en tricks. De blog staat vol artikelen over marketingstrategieën, SEO, Social, content en website best practices. Zo blijf jij als marketeer altijd op de hoogte van de nieuwste online ontwikkelingen!

Filter op een specifiek vakgebied

Categories:
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
loader

Meer website bezoekers dankzij verse content? 10 adviezen!

4 min /

Het blijft een flinke uitdaging om regelmatig voor nieuwe content te zorgen. Vaak wordt er afgevraagd waarom er nu zo’n druk op verse content ligt. Trekt verse content daadwerkelijk meer bezoekers naar mijn website? Het antwoord is vrij simpel. Pagina’s die met…

Meer details

5 SEO technieken die niet meer werken

3 min /

Vijf jaar geleden was het heel normaal om bijvoorbeeld meerdere pagina’s op te zetten per bepaalde zoekterm of massaal te linken naar interne pagina’s om beter te scoren in Google. Tegenwoordig probeert Google zoveel mogelijk websites te ‘straffen’ die bepaalde…

Meer details

4 manieren om copywriting van jouw webshop te verbeteren

3 min /

Het verhogen van conversies is één van de grootste uitdagingen van de hedendaagse marketeer/ website eigenaar. Om dit te verhogen, zetten webshops regelmatig in op lay-out en design. Copywriting valt hierbij te vaak buiten de boot. Het resultaat? Lage conversie…

Meer details

Hoe kies je een webdesign bureau? Onze 5 tips

2 min /

Onmisbaar voor bijna elk bedrijf is een website met een mooi en doelgericht design. Daarvoor kun je een webdesign bureau inschakelen. Dit zijn duizendpoten die van alles kunnen: van het bouwen van een compleet nieuwe website en het optimaliseren…

Meer details
whello-website-snelheid-verbeteren

Online scoren begint bij een snelle website

2 min /

Jouw website is jouw online visitekaartje en vertelt jouw online verhaal. Je website vertelt wie je bent en is bepalend voor jouw online identiteit. De bezoekers die op jouw website komen moeten begrijpen wie jij bent, wat…

Meer details

Persbericht: Whello (voorheen IntroMarketeers) begint met ‘The Why’

1 min /

AMSTERDAM   –   Het online marketing bureau IntroMarketeers, aan het Rokin in Amsterdam, heeft op 1 maart 2016 haar identiteit veranderd naar Whello. Het bureau gaat zich afzetten van de ‘marketing techniques first approach’ waarmee de middelen…

Meer details

Automatisch advertenties plaatsen op Marktplaats

1 min /

Heeft u als ondernemer meerdere advertenties op Marktplaats staan? Dan zult u merken dat het beheren van deze advertenties veel tijd kan kosten. Automatisch omhoogplaatsen Whello kan daarbij helpen door het plaatsen en omhoog plaatsen over te nemen. U levert de…

Meer details

De 5 beste online marketing tips voor autobedrijven

2 min /

Een goede online zichtbaarheid is tegenwoordig onmisbaar in de automotive. Automotive marketing volstaat niet meer met alleen leuke brochures en advertenties in de krant. Vindbaarheid in Google, maar ook de kracht van social media is belangrijker dan ooit. Vanuit onze…

Meer details

Onze klanten beoordelen Whello met een:

4.8 / 5

Mooie merken aan het woord

Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

Kitty - Scienta

Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

Marijn - Leger des Heils

Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

Sander Kok - Vicky

Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

Daniel - Keesing Technologies

Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

Ruud Weekers - Arend Auto

Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

Robin - Antenna Groep

Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

Koen Gijzel - Koentact

Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

Mirco Pruyser - BP College

Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

Maaike - Tandarts Jordaan

Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

Daniela Fantaziu - Top Employers Institute