Bekijk ons laatste succesverhaal
Succesvolle funding campagne
Fastned
Fastned is Europa’s grootste snellaadbedrijf, met snellaadpalen op de gunstigste plekken Europa. Om deze duurzame snellaadstations te kunnen bouwen geeft Fastned obligaties uit. De taak aan Whello om potentiële investeerders te vertellen over deze mooie kans. Het doel? €15 miljoen voor Fastned. Het resultaat? €30 miljoen.

Andere online marketing voorbeelden
filter op een specifiek vakgebied

600%+ ROAS voor webshop Daily Style
Ecommerce, SEA, SEO, Social media
Daily Style is een webshop met feestartikelen. Een webshop migratie & de afschaffing van first party cookies leidde tot een flinke drop in het verkeer en de omzet. Ons team kwam in actie en verbrak records.
Meer details
Een nieuw gezicht & website voor Tenpu
Branding, Content, Design, Website
Voor Tenpu ontwikkelden we een volledige merkidentiteit, geïnspireerd door hun innovatieve AI-gebaseerde platform. Van strategie tot een snelle livegang met een landingspagina en een uitgebreide website.
Meer details
Merkstrategie & visuele identiteit voor We Are Robin
Branding, Design, Website
Voor We Are Robin ontwikkelden we een onderscheidende merkstrategie en visuele identiteit, passend bij hun missie. Van positionering tot een dynamisch design en sterke tone of voice.
Meer details
+96% extra sales voor verpakkingsgroothandel Tupak
Ecommerce, SEA, SEO, Webshop
Tupak wilde hun marktpositie versterken in e-commerce – met onze SEO en SEA-strategieën verdubbelden we hun organische groei, met 130% meer organisch verkeer en 96% meer sales als resultaat.
Meer details
Een creatieve B2B campagne voor HelloRider
B2B marketing, Content, SEA, Social media
Van File naar Fiets: Een creatieve B2B-campagne die de kracht van ambassadeurs inzet om Nederland op de fiets te krijgen. Hoe? Door de B2B doelgroep te activeren via B2C targeting.
Meer details
Interactieve mobile-first website voor MyWay
App marketing, Design, Website
MyWay kwam met een nieuwe app en nieuwe branding. Dat vraagt natuurlijk ook om een nieuwe website. De frisse, moderne look zorgde in de eerste 2 maanden al voor meer dan 14k downloads.
Meer details
+120% meer vacatures vervuld voor Procestechniek.nl
Design, Marketing automation, Recruitment marketing, SEA
Procestechniek.nl wilde meer nieuw talent aantrekken om hun vacatures te vullen. Door de leadscampagnes via Instagram en leadforms vervullen we inmiddels 75 vacatures per maand.
Meer details
x4 jaaromzet voor SaaS bedrijf Mobietrain
B2B marketing, Marketing automation, SEA
MobieTrain is een microlearning app om je werknemers snel en eenvoudig te trainen. Whello heeft dit ambitieuze SaaS bedrijf geholpen met een internationale marketing strategie.
Meer details
Employer branding strategie voor Visma Youserve
Branding, Content, Recruitment marketing
Hoe kom je aan een constante stroom van nieuwe collega’s? Visma YouServe schakelde ons in. Met een team van specialisten, creëerden we de fundering voor een volledig employer brand.
Meer details
ROAS van +400% voor Humble Lights
Ecommerce, SEA, Social media
Humble Lights wilde hun B2C webshop een boost geven met een nieuwe marketingstrategie. Met een verbeterde website en succesvolle ads werd meer omzet en een hogere ROAS gerealiseerd.
Meer details
Een nieuwe werken-bij website voor Tinteltuin
Design, Recruitment marketing, Website
Hoe creëer je een speelse, converterende werken-bij website die niet afleidt? Deze uitdaging werd door onze designers, copywriters en developers creatief aangepakt.
Meer details
Campagne ‘Zorg goed voor elkaar’ voor het BovenIJ
Branding, Content, Design, Social media
Hoe kun je als kleinschalig en persoonlijk ziekenhuis je 35-jarig bestaan vieren? Door je verhaal te vertellen via je eigen patiënten en medewerkers. Het werd uiteindelijk een krachtige lokale campagne.
Meer details
