Mooie klanten,
mooier werk

Je kan wel roepen dat je marketing begrijpt, maar je moet het ook laten zien. Wij hebben een selectie gemaakt van onze beste online marketing cases als voorbeeld en inspiratie voor jouw marketing. Laat het ons gerust weten als je vragen hebt over een case of over onze aanpak.

Bekijk onze laatste marketing case

x4 jaaromzet voor SaaS scaleup
MobieTrain

MobieTrain is een microlearning app om je werknemers snel en eenvoudig te trainen. Whello heeft dit ambitieuze SaaS bedrijf geholpen met een internationale marketing strategie.

Bekijk de hele case
Campagnes & Automation

Andere online marketing voorbeelden

filter op een specifiek vakgebied

Cases:
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
loader

Google Shopping succes voor Realsupps

,

Omzetstijging x4 in één jaar Realsupps is een high-end, exclusieve leverancier van health- en fitness-supplementen in België en Nederland. De mannen van Realsupps zitten vol ambitie en wilden groeien. Ze hadden alleen nog geen duidelijk streefdoel. Daar…

Meer details

+28% organische bezoekers voor Maandag

Shinen in de zoekmachines Maandag detacheert professionals in de publieke sector: het onderwijs, de zorg, de overheid en in bedrijfsvoering. Op de website kwamen veel bezoekers binnen via branded verkeer. Dit zijn bezoekers die via Google gericht…

Meer details

Jongeren werven voor L1NDA Connect

,

Jongeren bereiken voor een nieuw werkplatform Horecaondernemers gebruiken L1NDA al jaren om personeel in te roosteren via een op maat ingesteld rooster. Om ze nog beter te bedienen, introduceerde L1NDA het platform L1NDA Connect. Via dit platform…

Meer details

Volle klaslokalen voor de HvA

Professionals en ondernemers weer in de schoolbanken trekken De Hogeschool van Amsterdam is een bekende instelling voor jonge mbo- en havo-leerlingen die een voltijd vervolgstudie willen doen. Maar dat is niet het enige wat de Hogeschool van…

Meer details

40+ B2B leads per maand voor MeteoGroup

,

Specifieke B2B niche bereiken MeteoGroup is een autoriteit op het gebied van weerdata. Deze weerdata leveren zij niet alleen aan nieuwszenders, maar ook aan de scheepvaart om beter te navigeren. MeteoGroup wilde een omslag maken van het…

Meer details

190% meer conversie voor Orthocenter

,

Een nieuwe website voor meerdere locaties Orthocenter is met bijna 50 praktijken de grootste orthodontieketen van Nederland. Elke praktijk levert kwalitatieve zorg aan iedereen die een mooi gebit wil. Iedere patiënt krijgt een professionele, deskundige en persoonlijke…

Meer details

x4 jaaromzet voor SaaS bedrijf Mobietrain

, ,

Internationale campagnes voor een SaaS scale-up MobieTrain is een mobile learning platform. Hiermee houden bedrijven hun medewerkers up-to-date in korte trainingen van 5 minuten op de smartphone. De klantenkring van MobieTrain bestaat onder andere uit BMW, Vans,…

Meer details

25% lagere bouncerate voor Fairfood

,

Samen werken aan 100% eerlijk eten Fairfood zet zich in voor een eerlijke prijs voor mensen die aan het begin van ons voedselproductieproces staan. Want pas als zij voor zichzelf en hun gezin kunnen zorgen, kunnen ze…

Meer details

Impactvolle branding voor Bigger Brain Co

,

Het DNA op papier en online Passende mensen koppelen aan werkgevers via de intelligentie van een algoritme, dat is wat Bigger Brain Co doet. Zij recruiten net even anders dan anders. Ze geloven namelijk dat de match…

Meer details

B2B én B2C website voor Pride Mobility

, , , , ,

Een nieuwe website voor 2 verschillende doelgroepen Pride Mobility helpt mensen met een mobiliteitsproblemen een zo actief mogelijk leven te leiden. Dat doen ze door persoonlijke oplossingen te ontwerpen en ontwikkelen. Functionaliteit, duurzaamheid en een praktisch ontwerp…

Meer details

    Challenge us


    Meer leadsMeer merkbekendheidMeer inzicht in dataNieuwe brandingNieuwe website
    Wil je direct contact met ons?

    Wat is je website adres?
    Dan nemen we alvast een kijkje

    Ik heb nog geen website
    Volgende

    Ok nice!
    Laat je gegevens achter en we bellen je!


    In de ochtendIn de middagIn de avond

    Hoe we werken?
    We zijn een open boek

    Bij Whello geloven we in co-creatie. We laten je graag participeren in het proces. Want zonder jou kunnen we geen online succes boeken. Co-creatie is een vorm van samenwerking waarbij alle deelnemers het proces en het resultaat beïnvloeden.

    De voordelen:

    • Het resultaat is van hogere kwaliteit door de inbreng van jouw branchekennis
    • Snelle implementatie doordat we iedereen bij het proces betrekken
    • Efficiëntie: we voorkomen foute aannames, omdat jij vanaf het begin betrokken bent

    Whello biedt bedrijven de voordelen van alle online marketingdiensten onder één dak. Naast marketeers hebben wij bijvoorbeeld ook developers en videoproducers in huis om jouw marketing volledig aan te pakken.

    Omdat we geloven in de synergie van alle specialismen. Onze webbouwer komt bijvoorbeeld tot een beter resultaat door de samenwerking met onze SEO’er en CRO specialist.

    We beginnen altijd met een discovery-fase. Met meetings, bedrijfsbezoek en marktonderzoek analyseren we jou en je concurrenten.

    Naast het informele contact plannen we routinematig calls en meetings in. Per kwartaal evalueren we de strategie en passen we eventueel ons groeiplan aan.

    We stellen samen een groeiplan op met heldere doelstellingen. Onze specialisten maken alles meetbaar en optimaliseren op dagelijkse basis jouw marketingkanalen.

    Onze klanten beoordelen Whello met een:

    4.8 / 5

    Mooie merken aan het woord

    Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

    Daniel - Keesing Technologies

    Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

    Ruud Weekers - Arend Auto

    Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

    Robin - Antenna Groep

    Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

    Koen Gijzel - Koentact

    Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

    Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

    Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

    Sander Kok - Vicky

    Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

    Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

    Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

    Mirco Pruyser - BP College

    Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

    Maaike - Tandarts Jordaan

    Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

    Daniela Fantaziu - Top Employers Institute